Hey, Ik heb op 20 januari een positieve test gehad (predictor early) Op 23 januari een cb digitaal met 1-2 weken erop, maar sindsdien loopt het weer terug. Streepjes werden niet duidelijker, geen knal gehad en vanmorgen een tuurstreepje op de predictor early. Hcg neemt duidelijk af alleen verlies ik tot op heden nog steeds geen bloed. Heb contact gehad met de vk, die wil nog een weekje afwachten en heeft nog hoop. Ik ben niet hoopvol meer en zou graag zien dat de bloeding zou beginnen zodat we weer verder kunnen. Iemand die dit ook heeft gehad? Zou ik een bloeding kunnen verwachten of gaat dit niet vanzelf beginnen?
Hier begon de bloeding zo'n 2 dagen na een negatieve test. 2x aflopende testen gehad en beide keren na een dag of 2 na negatieve test begon het bloedverlies. Sterkte, wat verdrietig voor je.
Hey, ik kreeg zaterdagmiddag de eerste bruine afscheiding. Gisteren ook, alleen met afvegen en nu begint het een klein beetje meer te bloeden, dus zal nu vanzelf wel gaan beginnen denk ik
Rot dat de zwangerschap zo afloopt, maar wel fijn dat het nu op gang komt en je het kunt afsluiten. Knuffel!