Hcg gedaald, geen bloeding

Discussie in 'Miskraam' gestart door Ior, 31 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ior

Ior Niet meer actief

Hey,

Ik heb op 20 januari een positieve test gehad (predictor early) Op 23 januari een cb digitaal met 1-2 weken erop, maar sindsdien loopt het weer terug. Streepjes werden niet duidelijker, geen knal gehad en vanmorgen een tuurstreepje op de predictor early. Hcg neemt duidelijk af alleen verlies ik tot op heden nog steeds geen bloed.
    Heb contact gehad met de vk, die wil nog een weekje afwachten en heeft nog hoop. Ik ben niet hoopvol meer en zou graag zien dat de bloeding zou beginnen zodat we weer verder kunnen.

Iemand die dit ook heeft gehad? Zou ik een bloeding kunnen verwachten of gaat dit niet vanzelf beginnen?

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier begon de bloeding zo'n 2 dagen na een negatieve test. 2x aflopende testen gehad en beide keren na een dag of 2 na negatieve test begon het bloedverlies.
    Sterkte, wat verdrietig voor je.

Ior vindt dit leuk.
  3. Talithaaa

Talithaaa Fanatiek lid

13 nov 2017
    1.239
    1.170
    113
    Vrouw
    Hoe ver zou je nou ookalweer geweest zijn als het toch nog wel in orde zou zijn?

4. Ior

Ior Niet meer actief

Oh, dan hoop ik dat het dit weekend begint. Dank je wel!

5 weekjes :(

5. Rabi

Rabi Fanatiek lid

9 mei 2019
    1.015
    893
    113
    Vrouw
    Omgeving Amsterdam
    Hoe gaat het nu?

6. Ior

Ior Niet meer actief

Hey, ik kreeg zaterdagmiddag de eerste bruine afscheiding. Gisteren ook, alleen met afvegen en nu begint het een klein beetje meer te bloeden, dus zal nu vanzelf wel gaan beginnen denk ik

7. Rabi

Rabi Fanatiek lid

9 mei 2019
    1.015
    893
    113
    Vrouw
    Omgeving Amsterdam
    Rot dat de zwangerschap zo afloopt, maar wel fijn dat het nu op gang komt en je het kunt afsluiten. Knuffel!

Deel Deze Pagina