Fijn voor je TS! Hadden ze nog een verklaring voor het niet goed gestegen hCG? En wanneer is je volgende echo?
Dit keer was het een ander verloskundige want ben in t ziekenhuis geweest zodra ik hartje zag kloppen vroeg ik hcg? En ze zei niks over dat het verdubbelt moest worden of dat het niet goed zat ze zei dat kan stijgt langzaam op maar zie je da hartje ? Ik natuurlijk TROTS 1 jaar lang de pil gebruikt ben gestopt met de pil en ook zonder ongesteld te worden zwanger geraakt en gelukkig kloppend hartje gezien! Wat zou ik nog meer willen. Mij werd gezegd dat je nooit zo snel zwanger kan raken maar alles kan dus mijn hcg maak ik mij geen zorgen meer over het komt goed! Genieten nu maar !
Gefeliciteerd meid! Ik wil je niet verder ongerust maken, maar dit is wel echt een 1 op de zoveel, waarbij hcg niet genoeg stijgt, en die wel een goede echo heeft.Dat is zeldzaam.
Wat bedoel je met 1 op de zoveel? Pipo030? Ik wil op dit moment maar gaan genieten en iedereen die zwanger is of wilt worden moet het wel weten dat alles elk moment kan gebeuren.
Pipo bedoelt dat het vaker fout is als het hcg niet voldoende stijgt dan goed dat het maar heel weinig voorkomt Het komt vaker voor dat iemand stopt met de pil na jaren gebruik en gelijk zwanger is