Heb al een half jaar geen menstruatie, iemand ervaring met provera en clomid?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nijn86, 7 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Nijn; nette cyclus dan toch? Fijn hoor. Nou heb je misschien ook echt het gevoel dat er voorruitgang in zit.

Tja, hoe ik me voel, ik denk echte zwangerschapskwaaltjes; geen eetlust, 's ochtends misselijk en erg moe. Wat dat betreft twijfel ik er niet aan dat ik zwanger ben ;). Maar kan nog aardig functioneren hoor. Alleen het minder energie is voor mij wennen. Ben 's avonds echt moe terwijl ik normaal altijd super veel energie heb en veel sport maar dat is nu effe op een laag pitje. Maar goed, ik heb gelezen dat het vanaf 10 weken al minder kan worden dus dat hoop ik maar. Van de andere kant kan je het ook nog veel erger hebben denk ik dan maar ;)

2. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    Meiden, ik ben echt onrustig haha.. Op het wachtbankje is toch niet zo fijn als dat ik me voorgesteld had..
    Misschien komt het omdat het de eerste keer is maar ik slaap onrustig, vanacht gedroomd dat manlief en ik achtervolgt werden haha en wordt al een paar nachten rond 5 uur 's morgens wakker. Verder heb ik al een paar daagjes wat steken in mijn buik (niet echt op dezefde plek) en rechts onder in mijn rug. Weet niet of dit iets te betekenen heeft, mijn temp. was vanochtend weer 36.9 (3 dagen op rij) dus dat is opzich wel positief.. Nog een paar daagjes en dan weten we het. Heeft iemand van jullie ooit al 1 of 2 dagen voor je NOD getest? Ik heb van die testen van sensitest, die zijn heel gevoelig en zouden 4 dagen voor je NOD al een uitslag kunnen geven. Ik twijfel om zondag al een test te wagen (2dgn voor NOD), ook omdat mijn man doordeweeks al om 6uur moet werken en wij graag samen willen zijn als we gaan testen. Maar gezien ik zo vroeg wakker wordt zal dat wel wat makkelijker gaan als normaal haha. Ben gewoon een beetje te ongeduldig denk ik.. Gelukkig heb ik al bijna weekend :)

Hoe issie met jullie??

3. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Nijn ik heb 2 dgn voor NOD getest! Had van Zwanger&Kids ook een zogenaamde uiterst gevoelige, zag je toen echt een licht streepje op (heb ik hier toen ook gepost)
    Toen ook 1 van de Kruidvat gedaan, die 2 v 5 euro, en daar kreeg ik een veeeeeel duidelijkere streep op! Zou dus daar voor gaan..
    Duim voor je!!

4. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Je hebt natuurlijk wel Prenyl gehad dus zou niet té vroeg testen, anders heb je ook nog kans dat de test positief aangeeft door de Pregnyl en dan weet je nog niets eigenlijk..

5. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @sasjuh; nou ik denk dat wanneer mijn temp. zo blijft ik zondag gewoon een testje probeer. De pregnyl kan 8 tot 10 dagen zichtbaar zijn en zit nu al op die 10 dagen want ik heb de pregnyl toen op een maandag gezet. Dus wanneer ik zondag een streepje zou krijgen dan kan dat zeker niet meer van de pregnyl zijn.. Al ga ik er echt niet van uit.. Zou echt te mooi om waar te zijn. Hoe issie met jou? De kleine meid nog gevoeld?

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Oww dan! Nee dan zou het idd niet meer van de Pregnyl kunnen zijn!
    Ik ga zo hopen op een streepje voor je :) Bij mij kwam het toen ook echt onverwacht, had nooit verwacht dat het raak zou zijn.

Met mij is het goed! Heb echt een makkelijke zwangerschap tot nu toe.. nergens last van, kan alles nog makkelijk volhouden enz. En ja de kleine meid voel ik nu dagelijks een paar keer, zo bijzonder.
    Woensdag de 20 wkn echo, daar kijk ik nog wel een beetje tegenop. Toch spannend, ze kunnen zooo veel zien dan..

7. Pluusje

Pluusje Niet meer actief

Hey meiden, met mij gaat het wel weer. Ik zit er echt helemaal doorheen. Afgelopen weekend weer veel moeten huilen en gisteren werd mijn nichtje 1 jaar, dus dat was ook even confronterend!
    De cyclus gaat wel goed. 2 eitjes van 15,5 mm en een mooie BMS van 8,7. Morgen weer terug en hopelijk mag ik dan zaterdag of zondag de Pregnyl prikken. Ik ga er echt niet van uit dat het deze ronde gaat lukken en wil er ook zo weinig mogelijk voor doen. Gewoon 1x klussen na 36 uur Pregnyl en dat is het dan wel! Ik kan het nu niet meer opbrengen. De gyn vond het ook een heel goed idee om even een langere pauze in te lassen. Wel krijg ik dan eerst nog een evaluatie gesprek wat de vervolgstappen zullen zijn. Daar ben ik wel benieuwd naar...

@nijn, geweldig dat je eindelijk een keer een eisprong hebt gehad. En het wachtbankje is absoluut niet leuk!

@kimsel, balen dat je zo misselijk bent. Nu is het wel overduidelijk dat je zwanger bent.

8. PinkPearl

PinkPearl Actief lid

16 jan 2011
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha nijn,
    Spannend! Ik had ook voor NOD een positieve (sensi) test!
    Wel heel dun lijntje.
    Dag erna 2v5 van kruitvat en was echt veel duidelijker. Volgens mij geven deze echt het duidelijkst resultaat.
    Ik ben erg benieuwd!!!!
    xxPP

9. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nijn, je kunt volgens mij best 1 of 2 dagen voor NOD testen. Ik had dat niet nodig, omdat ik 3 dagen voor NOD al ongesteld werd. Ik hoop op een positieve test eerdaags!

10. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @sasjuh; ohw spannend woensdag, ben erg benieuwd.. Zo mooi dat je je kindje dan al zo goed kunt zien. Ga je ook voor een 3D echo? Heb jij toen je bezig was ook je temp. bijgehouden? Die van mij blijft nl nog steeds rond de 37 hangen dus dat is wel positief. Vraag me af of de temp. echt pas zakt vlak voor je menstruatie of al een paar daagjes ervoor.. Pff, nog een paar daagjes wachten hihi.

@pluusje; ik heb het echt met je te doen meid. Hoop nu dat je er niet zo van uit gaat het deze ronde toch gaat lukken. Hoe was je echo vandaag?

@pinkpearl; hoeveel dagen voor NOD had jij getest? Goede tip om die van kruidvat te halen, misschien dat ik die morgen alvast ga kopen want als het zondag nou onzeker mocht zijn kan ik in ieder geval nog een test doen haha.. Maar nogmaals ik ga er echt niet vanuit dat ik zwanger ben, durf er stiekem alleen maar van te dromen..

@kitty; hoe issie met jou? Wanneer heb je je eerste echo weer?

11. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Pluusje hopelijk is het deze ronde gewoon raak, een 'escape' babytje! En anders als jullie er allebei idd achter staan genieten van even niets en er daarna weer met frisse (tegen)zin tegenaan!
    PP hoe is het nu met jou, alles nog een beetje vol te houden?
    Nijn ja ik heb toen ook getempt, weet niet of je het kan zien maar dit was mijn kaartje: My Ovulation Chart
    Je temp nog steeds hoog?

12. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Nijn; ik had 1 dag voor mijn NOD getest met zo'n clearblue test. Daarna ook nog die van Kruidvat gedaan inderdaad. Wel spannend hoor. Kan me wel voorstellen dat je er veel mee bezig bent zo die eerste keer. Ik was er de laatste keer helemaal niet meer mee bezig omdat ik het gevoel had dat het toch niet raak zou zijn. Ik ga heel hard duimen voor je en het hier goed in de gaten houden ;)

@Pluusje; het gaat eigenlijk 2 dagen nu al een stuk beter. Gisterochtend nog 1x moeten overgeven maar daarna al heel snel weer opgeknapt en vanochtend is alles binnen gebleven dus het gaat de goede kant op... maar zekerheid heb ik pas maandag hoor, als ik de echo gezien heb ;)
    Wel fijn dat je cyclus weer verder goed loopt deze keer.

@Pinkpearl; hoe is het verder met jou?

@Sasjuh; wat leuk de 20-weken echo. Ook spannend inderdaad. Vind je het snel gaan allemaal?

13. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk om weer wat van de zwangere meiden te horen! Hopelijk volgen wij snel!
    Nijn, ik moet as maandag voor de 1e FM. Ik ben erg benieuwd!

14. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @sasjuh; mooie grafiek! Ik heb geen grafiek bijgehouden maar mijn temp. is nog steeds hoog. Meestal zo rond de 36.9. Vanochtend werd ik heel vroeg wakker omdat ik moest plassen toen was die dus 36.9 maar had pas 5 uurtjes geslapen, 3 uurtjes later voordat ik op stond was die 37.1 dus het ziet er nog steeds goed uit.. Vind het echt zoo spannend nu..

@kimsel; fijn dat je je al iets beter voelt! Wel spannend zo een eerste echo, ben erg benieuwd maandag. Ik ga zondag een testje doen van sensitest en voor de zekerheid morgen ook nog een testje kopen bij de kruidvat voor het geval de test me onzeker zou maken want dan is het zondag en moet ik weer een dag afwachten.

@kitty; welke cd is het maandag? Ik hoop op een mooie echo voor jou! Welke dosis spuit je nu? Hopelijk is IVF niet meer nodig en ben je aankomende ronde zwanger, krijg je een zomerbaby met een zomer lang zwangerschapsverlof als bedankje voor het zo lang moeten wachten ;) Laten we hopen dat we snel allemaal zwanger zijn en die verhalen met elkaar mogen uitwisselen.

15. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nijn, maandag zit ik op dag 9. En standaard op dag 9 de eerste echo. Ik hoop zo dat deze ronde goed gaat. Geef jij het goede voorbeeld, dan volg ik jou ;). En dan idd half juli de bevaldatum. Hmmm, klinkt niet verkeerd! Ik had persoonlijk liever een lentekindje gehad, maar op dit moment ben ik met alles blij. Het wordt zeker een lange verlofperiode, want ik heb nog erg veel vakdagen over. Maar ik moet ook niet te veel vooruit kijken. Eerst maar maandag mn echo afwachten!

16. Pluusje

Pluusje Niet meer actief

Jaaaa, ik mag weer Pregnyl prikken! Mijn ei was 17,5 mm en 1 ei van 15,4, maar die telt niet mee. Mijn BMS was 12,7. Heel goed dus! Vanavond laat de Pregnyl prikken en dan zondagmorgen actie! En dan weer 2 weken wachten...
    Maar ja, ik ga er niet vanuit dat het deze ronde raak is, ik zie het wel! Daarna in ieder geval rust!

17. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @pluusje; goed nieuws meid!! Hopelijk met een mooie afloop en anders even lekker tot rust komen aankomende tijd. Ik ga voor je duimen!

@kitty; heel spannend maandag, was er bij jou altijd vroeg al iets te zien?? Waak wel goed zelf voor overstimulatie he.. Kan dan liever wat langer duren dan teveel.. Heel veel succes en ook voor jou duim ik dat dit een mooie cyclus wordt met een mooie afloop.

Ik voel me vandaag echt raar.. Heb hoofdpijn en ben afentoe duizelig.. Ook kreeg ik vandaag in de winkel een opvlieger. Zou ik me te druk maken of zou het toch iets goeds betekenen? Ik kan bijna niet meer wachten om een testje te doen haha.

18. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    WAAAAAAAAAAAAH meiden... Ik heb een positieve test!! Ik kan het echt niet geloven maar eerst een test gedaan van sensitest, echt mega dun roze lijntje, we twijfelde echt heel erg dus toch ook maar een test van kruidvat gedaan (2v5) en die gaf echt duidelijk een streepje.. Zal de pregnyl toch niet meer kunnen zijn? Tis eigenlijk nog zo vroeg voor te testen.. Nou weer deze onzekerheid, houd nooit op ;) Maar stiekem ga ik een beetje blij zijn en hopen dat het niet over een paar daagjes al fout gaat. Mijn temp. is ook nog steeds hoog dus dat zit goed. Weet iemand hoe ik een foto hier kan plaatsen, heb er een foto van gemaakt met mijn tel.

19. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    Het is me al gelukt :) Hij is wel heel licht maar zit ook nog 3dgn voor mijn NOD.

Bekijk bijlage 190437

20. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Nijn whaaaa :D Ik zit gewoon te stuiteren hier! Voor een Pregnyl lijntje lijkt hij me te duidelijk, dat is nu al wel uit je lichaam en anders kan het nu al niet meer zo'n duidelijke streep geven.
    Ik had ook 3 dgn voor mn NOD zo'n testje ongeveer.
    Meis ik ga heel hard duimen voor een mooie plakbeeb!

Deel Deze Pagina