Nijn, zou het toch echt zo zijn??? Ik ben gewoon zenuwachtig voor je. Ik bedoel, eindelijk een goede eisprong en zie hier het resultaat. Je hebt het hartstikke verdiend na al die tegenslagen. Ik ga voor je duimen dat je test positief blijft!!! Dit kan echt niet van de pregnyl zijn...Dat wordt een heel spannend weekend .
Nijn wat gaaf! Ziet er wel al goed uit zeg! Ik hoop zo voor je dat de testen alleen maar duidelijker worden. Dat zou toch geweldig zijn; 1e ronde eisprong en dan gelijk raak! Ik ben erg benieuwd de aankomende dagen!
Nijn: wat gaaf meid ben erg blij voor je zoals ik het zie ben je gewoon zwanger van harte gefeliciteerd, echt super..
He meiden, super bedankt voor jullie lieve reacties!! Het is nog zo onwerkelijk. Vanochtend natuurlijk meteen weer een test gedaan. Die van sensitest leek negatief, het lijntje was zo licht dat hij amper zichtbaar was maar de test van de kruidvat was weer super positief en zelfs nog iets duidelijker als gister.. Mijn temp. was vanochtend 37.2 dus dat is ook goed. Nu maar blijven hopen dat het goed blijft gaan, dit kan de pregnyl toch niet meer zijn na 13dgn.. Dinsdag ga ik het ziekenhuis bellen omdat dan mijn NOD is. Bekijk bijlage 190619
@nijn; ik heb geen ervaring met pregnyl dus ik heb geen idee of dit nog van invloed op de test kan hebben. Ik hoop zo voor je dat de testen alleen maar duidelijker worden. Nog even spannend dus tot dinsdag. Ik ga voor je duimen!
Nijn heb je een foto van de test van gisteren een vandaag onder elkaar? Als het lijntje donkerder wordt kan het niet van de Pregnyl zijn want dat zou het lichter moeten worden. Hoe voel je je, behalve natuurlijk blij en opgewonden?? 37,2 is ook een keurige temp! Kimsel jij alweer 7 wkn, gaat snel! Morgen je echo toch? Voor het eerst kennis maken met jullie garnaaltje
JOEHOE!!!! wat goed nijn! Ik snap je onzekerheid over pregnyl (had ik ook heel erg..) Maar de test is echt positief hoor. Die tests van kruitvat zijn heel betrouwbaar en als je eerste test positief was van door pregnyl (wat al niet logisch is) dan zou de 2e een heel stuk lichter moeten zijn. En hij was donkerder... lijkt me duidelijk! Ik ben heel blij voor je! xx PP
@kimsel; in de bijsluiter staat dat de pregnyl tot 10 dagen erna een foutpositieve test kan geven en ik zit nu op 13dgn na de pregnyl.. Dus kan eigenlijk geen pregnyl zijn en zoals je op de foto ziet is het streepje iets donkerder vandaag.. Heel veel succes morgen met je echo, ben echt benieuwd! Krijg je een uitwendige of inwendige echo? @Pinkpearl; echt zo bizar dat ik een positieve test heb, had dit echt niet verwacht.. Vanaf wanneer kreeg jij wat zwangerschapskwaaltjes? @sasjuh; ik heb eigenlijk nog nergens last van, gister wel wat duizelig en wat misselijk maar dat is denk ik spanning. Voel afentoe wat steekjes in mijn buik maar verder eigenlijk nog niks, ook nog geen gevoelige borsten maar goed, dat kan nog komen.. Vanaf wanneer merkte jij iets? De foto is gelukt. Alleen moest je 4 druppeltjes urine op die test doen en vanochtend waren het er perongelijk 5 dus weet niet of dat invloed kan hebben op het streepje maar de onderste is van vandaag en die is toch echt iets donkerder.. Bekijk bijlage 190633
Hij is duidelijk donkerder en dat komt echt niet van dat ene druppeltje extra urine hoor Meis je bent gewoon zwanger, ga er maar aan wennen!! Hoe reageerde je vriend/man? Ik heb eigenlijk nooit wat gemerkt.. de typische zwangerschapskwaaltjes heb ik niet (gehad).. Niet moe, niet misselijk en ook geen gevoelige borsten. Ik merk het nu ook echt alleen maar aan mn buik die begint te groeien en de schopjes die ik zo nu en dan van binnenkrijg. Geloof dat ik meestal lees dat de kwaaltjes zo vanaf een week of 6 beginnen? Wanneer durf je het aan een mooie banner uit te zoeken, dinsdag?
@nijn; nou hij wordt alleen maar donkerder dus dat is een goed teken toch! Kan me voorstellen dat het nog een beetje onwerkelijk is. Geniet er lekker van dat je nog geen kwaaltjes hebt. Dat heb ik tot de 5,5 weken ook niet gehad. Afgelopen week dus veel misselijk maar nu gaat het al een stuk beter: hoef niet meer over te geven. Soms wel nog misselijk en een hele andere smaak en eetlust. En wel flink moe af en toe. Maar allemaal goed te doen hoor. Morgen inderdaad de eerste echo. Vind het zo spannend! Denk dat het een inwendige is. Zaterdag gaan we 5 dagen op vakantie en dan gaan we het de ouders vertellen. Maar eerst hard duimen dat alles goed is morgen! Geniet lekker van je positieve test!
Kimsel ik had met 7 wkn idd ook een inwendige echo. Maar ach dat waren we toch al gewend door al die fm's toch!? Lekker dat je niet meer over hoeft te geven! Geniet straks van de vakantie.
@sasjuh; ik heb er ook echt geen problemen mee dat het een inwendige echo is. Ben inderdaad al zoveel gewend . Hoefde jij alleen bij de 1e echo naar het ziekenhuis en daarna gewoon bij de verloskundige? Ben je al lekker bezig met inkopen doen en babykamer in orde maken? Lijkt me zo leuk om daar mee bezig te zijn!
Ja ik mocht na die echo met 7 wkn over naar de verloskundige, was ik erg blij om. Vind dat toch wat 'gezelliger', weet niet precies hoe ik dat moet zeggen. Ja we zijn lekker bezig! Gisteren heeft mijn vader de babykamer behangen en mn schoonvader komt zo om vriendlief te helpen de meubels in elkaar te zetten. Vriendlief is alleen te ongeduldig om te wachten en heeft net dus in zn eentje het ledikantje en de commode en mn stoel al in elkaar gezet. Heb van een vriendin heel erg veel kleertjes gekregen dus dat even uitzoeken!
@sasjuh; mijn man is super blij maar hij reageerde hetzelfde als ik, het is gewoon heel onwerkelijk allemaal... We zijn allebij nog bang dat het mis gaat. Ben blij als we al eens een paar weekjes verder zijn en het allemaal wat zekerder is.. Maar voor alsnog er maar gewoon vanuit gaan dat ik toch echt zwanger ben De banner komt echt dinsdag pas haha.. Leuk zeg, het babykamertje inrichten, wat voor iets heb je gekocht? Lekker van genieten! @kimsel; heel veel succes morgen en een hele fijne vakantie!! Lekker even wat afleiding..
Vanochtend temp. nog steeds hoog en testje hetzelfde als gister. Heb vanochtend het ziekenhuis gebeld, deze uitslag van de test kan zeker niet meer van de pregnyl zijn en mag er vanuit gaan dat hij klopt Morgen over 2 weken (dinsdag 1 november) krijg ik mijn eerste echo, ik ben dan precies 6 weken. Wel fijn dat het al zo vroeg is, denk dat ik pas vanaf dan wat zekerder durf te worden. Nu maar duimen dat het goed blijft gaan! @kimsel; heeel erg veel succes vandaag!! @kitty; wanneer had jij ook alweer je FM? Heel veel succes! @pluusje; hoe is het met jou meid??
Kimsel hoe was je echo?? Ben zo benieuwd! Nijn spannend hoor! 6 wkn is wel een 'spannende' termijn voor een echo, kans is groot dat er dan nog geen hartje klopt, terwijl als je met 6,5 week ofzo gaat die kans al weer veel groter is. Dus eigenlijk weet je dan nog niet zoveel als je met 6 wkn gaat en je geen kloppend hartje ziet. Maar ach, naar je garnaaltje kijken is altijd leuk! En jaaa je hebt een mooie banner
Spannend hoor meiden. Ik wil ook een echo, hahaha. Nou, vandaag dus 1e FM en eigenlijk erg weinig te zien. Je kan merken dat het even stil heeft gelegen. Mn grootste ei was 13 mm. Mn bms al 5,5 mm. Gaat gestaag, maar dat is misschien alleen maar goed. Ik mag woensdag weer terug.
Ff snelle reactie; morgen uitgebreider. We hebben een goeie echo gehad. Hartje horen kloppen! Zo bijzonder! Alles zag er goed uit!
@sasjuh; ik weet ook niet waarom ik al met 6 weken mag komen, dit is het termijn wat ze bij ons in het ziekenhuis aanhouden, als er nog niet veel te zien is vraag ik gewoon of ik een week later nog een keer terug mag komen. Ik vind het in ieder geval wel fijn dat ik maar 2 weekjes ipv 3 hoef te wachten En idd. eindelijk een mooie banner Jij ben gewoon al over de helft, is het stiekem een beetje snel gegaan? Wanneer kreeg je een buikje? @kitty; ziet er opzich niet verkeerd uit toch? Hoe groot zijn je andere eitjes? Kijk naar mijn cyclus, kan beter wat langer duren dan dadelijk weer een overstimulatie. BMS ziet er ook al goed uit! Die van mij was uiteindelijk maar 7mm toen ik pregnyl mocht zetten. @kimsel; wat bijzonder meid!! Is het wachten zeker waard geweest. Hoe voel je je? Was neem ik aan een inwendige echo? En hoe nu verder, moet je nog eens terug naar het ziekenhuis of mag je nu naar een verloskundige? Ben erg benieuwd! Leuk dat we zo samen op gaan precies 3 weekjes en 2 daagjes verschil.
@nijn: gaaf hoor! Ik had in het begin ook nergens last van. Ongeveer met 6 weken kwamen de kwaaltjes. Lekker genieten nu dus al voelt het nog wat onwerkelijk.