Ik heb deze rond voor de eerste keer Clomid genomen. Ik moest 29 oktober gaan voor een follikelmeting, er zaten er heel veel langs beide kanten (15 à 20 per kant) maar allemaal kleintjes dus moest ik de maandag nadien, 3 november terug gaan maar ook ni geen rijpe eitjes! Er waren er wel enkele gegroeid maar niet genoeg op die tijd! Dus terug afwachten. Nu van't weekend was mijn temp van 36,3 naar 36,1 gezakt en dan gestegen naar 36,5. Gisteren (9 november) had ik vreselijke buikpijn ter hoogte van mijn eierstokken. Een heel opgeblazen buik die pijn deed. Net of er ging iets ontploffen vanbinnen! Mss een eisprong of'n innesteling... maar wanneer was mijn eisprong dan? Het enige is dat mijn temp niet hoger is dan voor mijn laagste temp en buikpijn. Dus ik weet niet of het een eisprong was. Dit is mijn temp kaartje; http://www.fertilityfriend.com/home/d4c1b Wat denken jullie hiervan? Al bedankt
Als je naar je kaartje kijkt, dan zou je zeggen dat je op dag 18 je eisprong hebt gehad, omdat je temp dan ineens 0,5 graden stijgt. En dat zou ook wel overeenkomen met de buikpijn die je had. Maar goed, zekerheid heb je nooit... Ben je niet meer voor een meting geweest in de tussentijd?
ik ben vorige week geweest, he! De maandag. maar hij zei dat ik een weekje moest kijken wat er zou gebeuren. Ik ga hem morgen bellen. Ik dacht ook direct dat dat mijn eisprong was maar het is toch raar dat mijn temp dan voor de rest hetzelfde blijft, he!