Ik wil morgen op pad voor nieuw beddengoed, ik heb o.a. het volgende nodig: -Een 4-seizoenen debed (1 persoons) - Zo'n plat hoofdkussen voor kinderen. Weet iemand of ze deze artikelen bij Ikea hebben? Groetjes
4-seizoenendekbed in ieder geval wel kussens ook heel veel, of er bij zit wat jij bedoelt weet ik niet (maar denk het haast wel)
Voor Bryan hebben we bij Ikea een kussen gehaald voor buikslapers. Deze was best wel plat, maar is dus niet een echt kussen voor kids. Maar ze hebben dus veel verschillende soorten kussens, dus er zit vast wel wat tussen. Dekbedden hebben ze ook!
Ik weet niet zeker of ze bij Ikea ook platte kussens hebben. Ze hebben er wel dekbedden. Je moet wel even kijken naar de maten. Vaak zijn die bij Ikea afwijkend, zodat dan alleen dekbedhoezen van Ikea passen. Ik weet niet zeker of dat met de 1 persoonsdekbedden zo is hoor. Een normale maat is 140 bij 200cm Oh ja, platte hoofdkussens verkopen ze ook bij de Hema, daar heten ze kinderkussens.
Bedankt voor de antwoorden! Ik denk dat het dus wel moet lukken daar! @ Meiske Dankje voor de kussentip vd hema, die onthoud ik zeker, voor als ze niks geschikts bij Ikea hebben Dat over de afwijkende maten is ook goed op weten, zal er op letten! @ Maitestar Ik ga gewoon even kijken, mss is zo'n kussen die jullie hebben wel plat genoeg..
www.ikea.nl Op hun site staat precies wat ze hebben, en je kan ook de voorraad in de winkel bekijken.
Ik heb een kinderkussen van Ikea, kostte maar 1,99 geloof ik. Maar ik vind hem wel wat aan de kleine kant, de kussenslopen vallen er erg ruim omheen...
Volgens mij zijn alleen de maten van de kussens afwijkend. Die zijn namelijk kleiner dan normaal. De dekbedden hebben volgens mij wel standaardafmetingen. Wij hebben er in elk geval nog geen problemen mee gehad.
de kussens van ikea zijn langer en smaller dan andere waardoor dus ook alleen de hoezen van hun erond passen maar vind ze wel goed van kwaliteit en voor het geld dat ze kosten wil ik de hoezen gerust daar kopen