Heb ik weer even mazzel!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Skye, 30 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skye

Skye Niet meer actief

Ik had van mijn schoonzusje een Bobike fietsstoeltje gekregen. Eentje voor aan je stuur! Die heeft zij gebruikt voor haar twee kids en zij had hem ook weer gekregen van een vriendin die hem gebruikt had voor 2 kids.

Dus ja......je raad het al, het fietsstoeltje was kwalitatief nog best goed, maar geen kussentje meer erin en de gordels waren zo versleten dat er nieuwe in moesten!

Dus gister naar de Halfords gegaan. Een nieuwe Bobike is toch weer €70,-, dus ik wilde er gewoon nieuwe gordesl in en een nieuw kussentje. Vraag ik naar de gordels en naar het kussentje, zegt ie man dat ik maar even moet wachten. Komt ie met een nieuw Bobike stoeltje aan en zegt dat ik hem voor €25,- mag hebben! Nou, daar hoefte ik niet over na te denken, want nieuw kussentje + gordels zijn al €20,-, dus dat scheelt dan niet veel! Tja, de kleur was oud, die ging eruit, dus ze moesten dat stoeltje kwijt!! Nou super toch, heb ik een mooi nieuw stoeltje, MET nieuw kussentje en MET nieuwe gordels!!!

2. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    super!!
    dat is nog is een koopie!!!

3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Harstikke mooi toch, heb jij ook een keer een mazzeltje! Geniet ervan en nu maar hopen op een beetje mooi weer!

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    zo dat is lekker mazzel hebben. Voor dat geld maakt het niet uit welke kleur het is.

5. Skye

Skye Niet meer actief

Nou gister was het heerlijk, maar vandaag drama! Hoop dat het volgende week weer lekker wordt!

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Das nog eens een koopje zeg! Nu nog wachten op wat mooier weer idd!

Deel Deze Pagina