Ik had van mijn schoonzusje een Bobike fietsstoeltje gekregen. Eentje voor aan je stuur! Die heeft zij gebruikt voor haar twee kids en zij had hem ook weer gekregen van een vriendin die hem gebruikt had voor 2 kids. Dus ja......je raad het al, het fietsstoeltje was kwalitatief nog best goed, maar geen kussentje meer erin en de gordels waren zo versleten dat er nieuwe in moesten! Dus gister naar de Halfords gegaan. Een nieuwe Bobike is toch weer 70,-, dus ik wilde er gewoon nieuwe gordesl in en een nieuw kussentje. Vraag ik naar de gordels en naar het kussentje, zegt ie man dat ik maar even moet wachten. Komt ie met een nieuw Bobike stoeltje aan en zegt dat ik hem voor 25,- mag hebben! Nou, daar hoefte ik niet over na te denken, want nieuw kussentje + gordels zijn al 20,-, dus dat scheelt dan niet veel! Tja, de kleur was oud, die ging eruit, dus ze moesten dat stoeltje kwijt!! Nou super toch, heb ik een mooi nieuw stoeltje, MET nieuw kussentje en MET nieuwe gordels!!!
Harstikke mooi toch, heb jij ook een keer een mazzeltje! Geniet ervan en nu maar hopen op een beetje mooi weer!