Heb jij vroeger zelf borstvoeding of kunstvoeding gehad?

Discussie in 'Voeding' gestart door Daantje57, 26 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Heb jij vroeger borstvoeding of kunstvoeding gehad?

  1. borstvoeding

  2. kunstvoeding

  3. geen idee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Daantje57

    Daantje57 Fanatiek lid

    18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Ik was ineens benieuwd wat voor voeding jullie vroeger zelf gehad hebben... eigenlijk naar aanleiding van wat een collega zei (ach, wij hebben vroeger allemaal geen borstvoeding gehad en we zijn ook groot geworden... :(... nou ik heb wel 6 maanden borstvoeding gehad) ...

    ik heb 6 maanden borstvoeding gehad, waarvan maar 6 weken volledig. Daarna ging mijn moeder 2 dagen werken, op die dagen kreeg ik een flesje .... en zoals ik las in het dagboek van mijn moeder, kreeg ik ook met 6 weken :$ mijn eerste bijvoeding.. een gepureerde meloen....

    ik ben wel benieuwd of jullie iets weten over hoe je vroeger gevoed bent... en of je een idee heb of het invloed op je heeft gehad...

    hier gewoon gezond... geen problemen met gewicht etc (ondanks de meloen met 6 weken!!!)
     
  2. Saar22

    Saar22 Niet meer actief

    Ik heb borstvoeding gehad. En inderdaad met 6 weken bijvoeding: sinaasappel met liga brrr.
    Ik heb verder nergens last van.
     
  3. AnneThamar

    AnneThamar Niet meer actief

    Ik heb kunstvoeding gehad, moeder heeft diabetes en was erg ziek na de bevalling (ks)
    Verder kreeg ik ook na een week of zes, zeven geprakte liga met sinasappelsap.
    Wel overgewicht maar dat heeft meer te maken met het niet zo gezonde eetpatroon wat ik later van mijn moeder heb overgenomen.
     
  4. ShampooL

    ShampooL Niet meer actief

    Borstvoeding, mijn broers en zussen ook.
     
  5. Lynx

    Lynx VIP lid

    19 jul 2008
    8.498
    2.389
    113
    Hier ook borstvoeding. 9 mnd lang. Bij voeding weet ik zo niet wanneer ik dat kreeg. Heb geen problemen met gewicht nu, ook nooit gehad. Dus ja, ben er groot van geworden, of ja groot......
     
  6. Mijn moeder had een keizersnede gehad en heeft daarna nog geprobeerd om dmv kolven de borstvoeding op te wekken, maar dat lukte helaas niet. Dus ik heb kunstvoeding gekregen. En als er iemand plakkie en slakkie zijn, dan zijn het mijn moeder, zus en ik :p Dus ik geloof niet zo dat bv persé een sterkere band zou veroorzaken dan wanneer je kv geeft. En zo wel, dan denk ik dat we een siamese drieling zouden zijn geworden inmiddels :D

    En hier ook met 6 weken bijvoeding.... verkruimelde liga met sinaasappelsap. :(

    Geen last van overgewicht ofzo.
     
  7. mamaatjevan5

    mamaatjevan5 VIP lid

    30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hahah hebben wij dezelfde moeder alleen deed mijn moeder het met liga sinaasappelsap en banaan :D
     
  8. Blemma

    Blemma Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Mijn zus, broer en ik hebben allemaal 1 jaar lang borstvoeding gehad.

    Mijn man en ene zus niet, andere zus wel geprobeerd maar wilde niet. Smoeder heeft daardoor een beetje afkeer tegen bv
     
  9. Daantje57

    Daantje57 Fanatiek lid

    18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    hahaha... de sinasappel met liga was populair :p... denk dat het cb je de nek om draait als je dat nu aan een 6 weken oude baby zou geven
     
  10. Withinshin

    Withinshin Bekend lid

    1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook flesvoeding gehad, en als bijvoeding inderdaad Liga met sinaasappel. Weet niet hoe vroeg dat was trouwens. Heb een normaal gewicht.
     
  11. Marlijn82

    Marlijn82 Fanatiek lid

    28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Borstvoeding, bijvoeding weet ik eigenlijk niet. Weet wel dat mn zusje per ongeluk zoute haring van haar zussen kreeg toen ze 3 maanden was.
     
  12. Chocochippie

    Chocochippie Niet meer actief

    Mijn broer en ik borstvoeding. Mijn broertje kreeg flesvoeding.
     
  13. dina88

    dina88 Fanatiek lid

    7 nov 2008
    2.357
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    wij hebben allemaal kunstvoeding gehad, omdat mijn moeder te weinig aanmaakte
     
  14. Daantje57

    Daantje57 Fanatiek lid

    18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    whahaha.. en dat at ze ook??? gatver :p:p
     
  15. Saar22

    Saar22 Niet meer actief

    Haha ik kreeg er ook weleens banaan bij, maar daar verstopte ik gigantisch van. Nu nog steeds overigens:cool:
     
  16. leutjj

    leutjj Niet meer actief

    Ik en me broertje hebben een maand bv gehad. Beide keren was het toen 'op'.
    Bijvoeding dat weet ik zo niet.
     
  17. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.197
    2.836
    113
    Kv hebben we alle 3 gehad
     
  18. Marlijn82

    Marlijn82 Fanatiek lid

    28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel

    Hahaha ja nou ja eten niet echt natuurlijk maar sabbelen dat ze dr deed. Is nog steeds een visliefhebber:D
     
  19. Daantje57

    Daantje57 Fanatiek lid

    18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    hahahaha
     
  20. Abri

    Abri VIP lid

    16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Borstvoeding. Mijn zusjes ook.
     

Deel Deze Pagina