vandaag wou mijn kleine meid van bijna 1 niet meer bij mij drinken elke keer als ze me tepel in dr mond kreeg was het kokhalzen. Ik vind dit best verdrietig en denk was dit het dan ???
ik was al flink bezig met afbouwen, maar de Laatste Voeding (bewust de laatste keer dan) is er bij mij ook niet van gekomen. nog net voordat ik het zelf echt genoeg vond, weigerde m'n dochter de borst. de positieve kant ervan is, dat zij nu heeft bepaald dat het genoeg was en niet ik. maar ik snap het goed hoor, dat je dit niet leuk vindt zo. misschien is het nog niet definitief; voelt ze zich niet helemaal lekker, of moet jij weer ongesteld worden. als jij er nog niet mee wilt stoppen, kun je het best nog eens aanbieden. maar als zij blijft weigeren denk ik wel dat dit het was. niet alle kindjes drinken graag jaren door...
aaaahh jammer hoor.... Maar eigenlijk is het wel weer fijn dat ze het zelf aangeeft, ik bedoel ze heeft er dus duidelijk geen behoefte meer aan....dus ook weer een goede manier om te stoppen vindt ik zelf.. Sterkte hoor
Tja.... jammer... en inderdaad wel fijn dat ze het zelf aangeeft..... kleine kindjes worden groot.... denk dat je (we) straks nog wel meer van die momenten meemaken...... "nee mama ik wil geen kus"...... etc. etc.... loslaten..... moeilijk......
het lijkt mij ook heel moeilijk, maar aan de andere kant wel fijn. ik zit te denken om langzaam af te bouwen maar voel me zo schuldig hoe is het verder gegaan eigenlijk? deed ze het daarna ook nog?
Gelukkig! Hier heeft ze 5 dagen geweigerd vanaf haar verjaardag. Sinds die tijd weer heel verslaafd Wij gingen ineens van 5 voedingen naar niks door een lichte oorontsteking. Ze krijgt hier nu nog 3-4 voedingen.
Super! hIer was dat met 10,5 maand, het duurde een paar dagen toen heb ik besloten niet meer aan te bieden omdat ik toch met een jaar wilde stoppen. Maar was moeilijk hoor
Dat is fijn! Wilde net schrijven dat het vaak ook even een fase is en dat ze daarna weer prima drinken.