Had dit op mijn werk gehoord, maar omdat het daar zo zacht is heb ik niet zo veel mee van gekregen. Hoor het dus nu weer. Zij beschuldigd hem nog van ja jij heb het toch zelf gedaan. Jij heb je voor op geven.... Vind ik helemaal dom dat ze dat zet. Ik weet dat toch niet dat je een reisje kan winnenn. ja duh....... :S
Bedankt Marina! Jeetje wat sneu voor die man zeg..... Het zal wel echt zijn denk ik, ze zullen dit niet verzinnen denk ik..... Al hoop ik wel dat het nep is voor die man. Groetjes Miep
ik vind het een beetje nep klinken, want als mij het zou overkomen zou ik niet w88 tot 538 er een eind aan breid , maar gelijk de hoorn erop gooien, en niet als hij pas bij doei. als het wel waar is reageerde ze wel een beetje zwak vind ik.
hihihih hahaha oooo...zou je maar gebeuren! Geen idee of het nep of echt is, maar tis wel heeeel lullig! Arme jongen, en dat wijf zegt nog dat het zijn schuld is ook! Gekwijf!
mmmm weet het nu ook ff niet hoor of het nep of echt is... De hele dag kan je reizen winnen en werden zeg maar bloemen weg gegeven. Alleen bij deze stel ging het zeg maar mis. Dat zei een andere naam zei die aan de lijn hing
Het klonk inderdaad als nep, maar twijfel toch wel. ik heb ook wel eens met 538 gesproken en die stellen toch eerst redelijk wat vragen aan je voor ze je live gooien, meestal is het ook eerst opgenomen en dan pas live.
Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit echt is...Als het wel echt is dan vind ik het erg sneu voor de jongen
Ik heb het ook gehoord, maar is niet helemaal erg sneu voor die jongen, want die deelde ook al het bed 3 maanden met iemand anders Liefs, Sylbi