Hebben jullie je kast leeg geruimd?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Druif, 26 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif

    Druif Bekend lid

    8 jul 2006
    730
    0
    0
    Hoi,

    Hebben jullie je kast leeg geruimd toen je je gewone kleren niet meer paste en er positiemode voor in de plaats kwam? En wanneer was dat? Vonden jullie dat geen gedoe na de bevalling?

    Ik moet haast wel, anders past het niet in mijn kast. Maar ja ...
     
  2. Deb26

    Deb26 Bekend lid

    3 okt 2006
    626
    0
    16
    Ik heb het wel gedaan. De kleren die ik niet meer pas zitten nu in koffers en staan op zolder.
    Ik vond het handiger zodat ik niet telkens kleren aan wilde die ik toch niet meer pas. En het is qua ruimte nu overzichtelijker. Weet precies waar wat ligt..

    Groetjes Debby
     
  3. wendy1611

    wendy1611 Fanatiek lid

    14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Ja ik heb mijn kast grotendeels leeggeruimd, deels vanwege ruimtegebrek in kast zelf en ook omdat ik het enorm frustrerend vond geconfronteerd te worden met mijn leuke kleding!

    Heb ik straks na de bevalling weer wat om naar uit te kijken, ben na 8 maanden vergeten hoe mijn garderobe er uit zag en zo lijkt alles weer nieuw ;)
     
  4. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.294
    477
    83
    near rotterdam
    Ik heb het niet gedaan omdat ik heel veel hesjes, blousjes en truitjes nog aan kon het enige wat ik heb gedaan is mijn broeken en rokjes die niet meerekten achterin de kast gelegd
     
  5. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ik heb er wel het eea uitgehaald..vooral alle broeken. Pas ze toch niet en scheelt inderdaad een hoop ruimte.
    Er komt zoveel bij en je kan zoveel niet meer aan...
    Een paar dozen naar zolder...kan ik me straks weer verwonderen over wat ik allemaal nog had ;)
     
  6. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb me kleren wat ik niet meer aan kon in een andere kast gehangen, net als me ondergoed wat niet meer lekker zat.
    met een week of 10 had ik me 1ste zwangerschaps broek al gekocht want kon me andere broeken niet meer zo goed dicht krijgen en het knelde op me buik.
     
  7. danielle1979

    danielle1979 Fanatiek lid

    1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    nee heb ik ook niet gedaan,ik heb wel veel weggedaan,van nou dat heb ik al een dik jaar niet meer aangehad>>>weg ermee!
    wel veel broeken achterin de kast gegooid.maar de rest trek ik nog aan.zoals tshirts maar dan met een buikband eronder
     
  8. Blondie3

    Blondie3 Fanatiek lid

    15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ik had nog een stuk kast over, daar ligt nu de positiekleding :D
     
  9. moon85

    moon85 VIP lid

    5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ik heb het naar zolder gedaan... anders zat de kast te vol :)
     
  10. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.554
    3.456
    113
    Nee, de enige andere kledingkast die ik nog heb, zit ook al propvol, dus ik kon het nergens meer kwijt.
     
  11. wondertje nr 3

    wondertje nr 3 Actief lid

    24 apr 2007
    168
    0
    0
    huismama
    gelderland
    Heb het ook niet gedaan hoor gewoon erbij gedaan
     
  12. Juudje27

    Juudje27 Bekend lid

    14 mei 2007
    762
    0
    0
    We gaan een andere/extra kast erbij kopen en daar zal ik dan wel wat broeken in halen die zo niet meer passen. Maar verder heb ik ruimte genoeg voor die paar nieuwe kleren... Zoveel benik niet van plan te gaan kopen ;)
     
  13. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.342
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Nou ik kan echt geen kast vullen met d epositiekleding die ik heb. Ben ook niet van plan een kast vol te kopen. Voor 9 mnd van mn leven? beetje overbodig vindt ik. Dan maar een paar keer vaker wassen. Ik heb een bepaalde plank in mn kast uitgeruimd en daar leg ik de shirts en dingen op die ik nu prettig draag (al dan niet positiekleding)
     
  14. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Eh ja

    Ik heb alle winterkleren en kleren die ik niet meer pas eruit gehaald en die staan nu in een grote doos op de gang.

    Na de bevalling verwacht ik nog wel een paar weken in positiekleren te lopen en daarna ruim ik het gewoon weer op. Net alsof je van winter naar zomer of andersom wisselt.

    Linda
     
  15. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik heb met 8 weken al mijn planken leeg gehaald, allemaal in dozen gedaan, kon er toch niet meer in. vond het zo deprimerend, al die leuke kleren die ik niet aan kon hihi
     
  16. Miep en Miep

    Miep en Miep VIP lid

    27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ik heb gelukkig een hele grote kast.. :)
    ben nu wel aan het sorteren..de kleren waar ik waarschijnlijk nooit meer in kom..
    gaat weg..of op mp of naar kennisjes..
     
  17. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    mijn kast is ook heel groot, héél groot, maar moet toch altijd een schifting maken tussen zomer enw interspul hoor haha
    de planken liggen echt vol! ben een echte koopjes jager ;)
     
  18. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    ik heb mijn kastr inderdaad opgeruimd! en dan met name broeken en rokjes, moest wel had anders geen plaats voor de positiemode, heb nu alle kleding weer terug gehangen maar dat werkt erg frustrerend want kan nog niet alles aan :'(
     
  19. kiki80

    kiki80 Fanatiek lid

    6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hier gelukkig ook een hele grote inloopkast. Mijn kleding heb ik allemaal een rekje meer naar achter verhuisd en de broeken opgevouwen. Zodoende had ik zo'n anderhalve meter hang en vier planken vrij voor positiemode....alleen heb ik niet zoveel gehaald en ziet het er behoorlijk kaal uit.
     
  20. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb een hele grote kast en haal ook nooit kleren eruit, zomer en winterkleding doe ik niet moeilijk over. Ik doe in de zomer weleens een trui aan en in de winter draag ik ook nog rokjes met een panty eronder.
    Nu heb ik 1 stapel broeken die ik niet meer aankan, maar blijf zo lang mogelijk creatief met mijn gewone kleding. Veel te zonde om dat niet meer aan te doen.
     

Deel Deze Pagina