hebben jullie ook nog een flinke buik??

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door celia82, 14 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Ik ben 5 maanden terug bevallen.
    het was allemaal nogal opgezet enz dacht zelf dat het door de keizesnee kwam.

maar nu 5 maanden later is het nog opgeblazen allemaal heel vreeemd het hangt niet maar gewoon bol:(

hebben meerdere mama s dit?

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik kan niet zeggen dat het nu nog bol is.
    Zit even terug te denken aan mijn buik na de keizersnede van mijn eerste, maar volgens mij had ik dat toen ook niet.

Doet het zeer?

3. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    hoi.
    ja ik heb gewoon nog steeds die verdoofde gevoel zeg maar.dat kan toch bijna niet meer na 5 maanden?

4. marilouise

marilouise Niet meer actief

Ik heb er na ruim 4 maanden na de keizersnee ook nog last van het bovenste gedeelte van mijn buik gaat goed en wordt ook steeds dunner maar het onderste gedeelte litteken en eronder is doof en gevoelloos, en doet verder ook helemaal niets (baal er vreselijk van )
    ben al goed afgevallen alleen door dat stuk buik lijkt het niet zo :(

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Flink het litteken (dagelijks) masseren met een lekkere lotion/creme. Dat helpt in ieder geval tegen het dode gevoel.

MIjn buik was 5 maanden na de ks niet meer zo bol. Anders gewoon even langs de gyn gaan hoor meid!

6. Corry1985

Corry1985 Actief lid

12 okt 2008
    383
    0
    0
    Noord Holland
    Helaas moet ik zeggen dat mijn buik ook niet bepaald slank is ondanks het vele sporten. heb wel mijn oude gewicht, maar die buik.... die is er nog. Helaas is mijn kindje al 16 maanden!

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    dat dode gevoel kan tot een jaar blijven had de gyn toen tegen mij gezegd.

8. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik zou net zeggen.. Ik kan met een speld tegen ( ik druk niet door!!) mn buik prikken en dat voelt nog steeds stomp..
    Gewoon een raar gevoel, dat dove..
    Ik heb zelf ook t idee dat mn buik meer hangt/lubbert dan voor de zwangerschap.. Maar ja.. daar kan ik zo weinig ff aan doen.. ( ja via plastische chirurgie misschien....)

9. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83

Zoals Natasja zegt kan dat wel een jaar duren, heeft bij ook wel een tijd> lees maanden geduurd voordat dat beter ging.

heel vrouwen hebben een soort 'afdakje' boven hun litteken. Helaas is dat erg moeilijk om er weg te krijgen. Een meisje van onze sportschool sport enorm veel en heeft het ook nog steeds.

10. marilouise

marilouise Niet meer actief

bij mij is het juist onder mijn litteken, het litteken doet ook echt zeer momenteel

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

mijn nicht heeft een ks gehad 5,5 maand geleden en ziet er nog uit alsof ze hoogzwanger is, echt alleen een heel bolle buik, verder heeft ze een normaal postuur.

12. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn buik is ook nog verschrikkelijk dik. Ben drie maanden geleden bevallen en ik dacht (en hoopte) ook dat het door de keizersnede kwam, maar mijn buik is nog steeds hartstikke rond. Ik lijk wel 5 maanden zwanger... :(

13. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    pff ik ben 2 halve maand geleden bevallen van het litheken heb ik geen last maar die buik ik moet wel zeggen ik had een behoorlijke buik maar mijn vriend die zegt steeds volgens mij zijn ze er een vergeten uit te halen want je lijkt nog steeds zwanger.

vorige keer naar de markt zei die verkoopster ja ik zie dat je zwanger bent dus dit moet wel passen:( ik zei ik ben al bevallen hoor !!!!!

als ik op me buik druk nou het lijkt wel een waterbed hahaha

maar het kan echt heeeel lang duren voor dat het weg is maar helaas kan het ook blijven misschien wel minder maar echt helemaal weg nee bij mijn eerst duurde het ook echt heel lang is wel minder maar nooit echt weg geweest.

ik denk dat ik maar heel wat buikspier oefeningen ga doen misschien helpt dat een beetje

gr jojo

14. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    nou bij mij is het 9 mnd geleden en ik heb ook nog een zwangerschapsbuik echt erg hoor ik had een grote baby van 10 pond en dus ook een enorme buik mijn halve buik is er nog steeds en hij is ook een beetje gaan hangen echt balen sporten gaat nog niet want ben lichamelijk nog niet helemaal hersteld

15. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

snik ik heb ook nog steeds na mijn keizersnee een buikje het is en voelt heel anders dan na mijn eerste "normale" bevalling kan mn oude broeken wel vergeten draag nu het liefst leggings en moet nog niet aan bikini of badpak denken op het moment. diepe zucht ik voel met je mee.

16. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.683
    9.231
    113
    Gelderland
    hier ook nog steeds een zwangerschapsbuik in combinatie met de bijpassende kleding.
    Helaas is en het litteken en mijn buik mega scheef :(
    Merk wel dat hij inmiddels iets harder aan het worden is en niet meer zo'n pudding.
    De kilo's willen trouwens ook niet meewerken want eet minder en gezonder en beweeg meer maar val maar niet af.

17. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

hoi, na de zwangerschap heb ik niet meer een heel platte buik gekregen zoals voor de zwangerschap. dreumes is 16 maanden:)

18. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Het afdakje zoals dat zo mooi genoemd wordt een een bekend bijverschijnsel van de bikinisnede. De spieren krijgen toch best wel een flinke opdoffer. Zelf heb ik een vertikaal litteken omdat ze het litteken van een eerdere operatie hebben gebruikt en heb ik daar gelukkig geen last van.

19. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Ook hier een afdakje!! Het is nu voor mij bijna 5 maanden geleden dat ik een ks heb gehad en heb ongeveer nog 5 zwangerschapskilo´s aan mijn lijf zitten (het waren er 19 toen ik ging bevallen, dus op zich ben ik al heel wat kwijt...). Maar die laatste vijf zitten idd lekker onder aan mijn buik!!! Ik merk wel dat het elke maand een beetje strakker begint te zitten, zeker nu ik weer ben gaan sporten. Maar ik vrees dat het afdakje en het buikje voorlopig nog wel zichtbaar zijn :(

20. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Na de keizersnede heb ik ook vrij lang een hele opgeblazen buik gehad, net alsof ik niet bevallen was en ben daar ook regelmatig op aangesproken......
    Nu zeven weken later begint mijn buik weer strak te trekken maar heb idd ook een afdakje.
    Heb nog wel 12 kilo overgewicht dat ik er nog af moet zien te krijgen, hopelijk dat het afdakje dan ook verdwijnt.

Deel Deze Pagina