Heeeeeel grote badjas, waar?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door zogelukkig, 16 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

    zogelukkig Niet meer actief

    Hoi,

    Omdat ik in het ziekenhuis moet bevallen, wil ik nog een badjas aanschaffen.
    Normaal zou ik al een XL hebben, dus ben op zoek naar een nog grotere, maar waar vind ik die? :(
     
  2. B en N

    B en N Fanatiek lid

    13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Vind je het niet zonde om een badjas aan te schaffen voor zo een korte periode?

    Ik zou persoonlijk eerder een paar xxxl nachthemden kopen voor een paar euro bij de zeeman oid en voor na je bevalling bijv een nieuwe badjas kopen.

    Bij de Hema verkopen ze gewoon xl en xxl badjassen voor zover ik weet.
     
  3. zogelukkig

    zogelukkig Niet meer actief

    Ja, beetje zonde vind ik het wel, draag hier thuis nooit een badjas, badkamer om de hoek!
    Ja maar, hoe moet je dan over de gang naar de wc/douche? Jij zegt dus gewoon in je nachthemd/joggingpak?
     
  4. B en N

    B en N Fanatiek lid

    13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Ik ben ook in het ziekenhuis bevallen en ik droeg inderdaad gewoon een joggingbroek met daarover over een groot shirt of een nachthemd.

    Helemaal als je anders nooit een badjas draagt zou ik er echt geen kopen voor die paar daagjes.
     
  5. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.491
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Weet je zeker dat je over de gang moet? (niet rottig bedoelt hoor!) Maar bij veel ziekenhuizen heb je een badkamer op de kamer. En NA de bevalling ben je gelijk toch een stuk 'platter' al. Dus een extreem grote heb je dan niet nodig. Ik zou inderdaad voor een nachthemd gaan denk ik , misschien er op lette dat je een beetje een nette hebt dan, maar badjassen zijn zo duur vaak.
     
  6. zogelukkig

    zogelukkig Niet meer actief

    Ja, ik heb van de week nog de verloskamers gezien! ;)
     
  7. Coco

    Coco VIP lid

    31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Er is niemand die je raar aankijkt als je in je pyjama/nachthemd/joggingbroek of wat dan ook over de gang heen loopt hoor.
    Ik ben vorig jaar ook in het ziekenhuis bevallen, en hoewel ik een badjas had, heb ik hem daar niet één keer aan gehad. Zonde om er één in zo'n grote maat te kopen die je vervolgens maar een paar keer aan hebt.
     
  8. zogelukkig

    zogelukkig Niet meer actief

    Oke, duidelijk! Ik dacht haast dat het moest! Staat op die lijstjes enzo... :oops:

    Gelukkig; hoef ik m'n man daar niet om te sturen tenminste! (Kan nl. zelf de stad niet meer in vanwege symfysiolyse!).
     
  9. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Nee hoor, gewoon een lekker groot nachthemd halen, ze zijn daar wel gewend aan vrouwen die wijdbeens in de meest oncharmante gewaden door de gangen waggelen.
    Ik besefte me pas na de bevalling dat ik in het ziekenhuis was aangekomen met een rok en daaroverheen een nachthemd met een grote appel erop :) , heb er werkelijk geen moment bij stil gestaan hoe ik er uitzag.
     
  10. zogelukkig

    zogelukkig Niet meer actief

    Gheghe! :)
    Ik ben ook geen tuttebel hoor, ga me echt niet opdoffen ofzo! ;)
     
  11. chantal26

    chantal26 Fanatiek lid

    25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    :) :)

    Ik zou inderdaad ook geen badjas kopen, die dingen zijn nog best duur.
    En inderdaad op dat moment interseert het je niks hoe je er bij loopt.
    Ik weet het niet, maar ik denk dat gewoon en hoor het van mensen om mij heen.
     
  12. schaapie123

    schaapie123 Niet meer actief

    verloskamer is wat anders dan gewoon zaal, verloskamer ben je alleen tijdens je bevalling (al hadden ze bij ons wel een douche en wc op die kamers) en op zaal is altijd een douche en wc
     
  13. Lola1982

    Lola1982 VIP lid

    16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hier ook eentje aangeschaft, maar nooit gedragen, terwijl ik een week in het ziekenhuis heb gelegen!
    Had wel 2 knappe pyama's aangeschaft!
     
  14. Cilla24

    Cilla24 Fanatiek lid

    23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik heb gewoon de meest sexy bigshirt gekocht die ik kon vinden :D van betty boop en als ik naar huis ga heb ik een huispak van snoopy (was in de aanbieding hihihi) dus als er een schoonheidsprijs wordt uitgerijkt krijg ik m vast en zeker!
    ow ja ik neem geen bad/ochtendjas mee.
     
  15. Noatje

    Noatje Fanatiek lid

    12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Leuk idee een nieuw shirt kopen, maar bij mij begon het 's nacht en liep dus al in pyama en met behoorlijke weeën denk je er niet over om je om te kleden hoor ;)
     
  16. Cilla24

    Cilla24 Fanatiek lid

    23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    hihi jah maar ik had helemaal geen pyama (slaap altijd alleen in een onderbroekje) dus ik denk dat ik er dan wel aan denk om wat aan te trekken hihi aangezien ik in het ziekenhuis wil bevallen :D t is wel heeeel sexy natuurlijk om alleen in me onderbroek te gaan maar denk niet dat vriendje dit goedkeurt
     

Deel Deze Pagina