heeeel raar telefoontje

Discussie in 'De lounge' gestart door Pantoefje, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pantoefje

Pantoefje Niet meer actief

Hey meiden,

Mijn man heeft ergens een advertentie staan dat hij zich als klusjesman aanbiedt..altijd handig om zo bij te verdienen. Mijn man kan eigenlijk vrijwel alles, zoo handig!! :D

Maargoed...kreeg ie vandaag een telefoontje op mobiel, hij was gewoon op zn werk)
    was een raar telefoontje...die vrouw praatte heel vreemd, beetje zacht,,zoals een call girl ofzo eigenlijk..
    mijn man dacht zelfs ook even dat het zo'n grapje was, dat iemand dat gedaan had voor hem (zo'n computer is dat dan zeg maar)..
    ze heet Sara(h).
    Was dus allemaal beetje vreemd gesprek..mijn man vroeg dus: ja, ik wil best komen hoor, maar wat moet er allemaal gebeuren? dan weet ik welk gereedschap ik mee moet nemen enzo..zegt ze: alleen een boormachine....Zegt mijn man: ja, maar wat moet er gebeuren dan, wel handig als ik dat weet voor eventueel andere dingen extra mee te nemen..
    alleen boormachine heb je nodig blablabla..
    nou oke..eerst vroeg ze of ie meteen kon komen...nee dus want hij zit op zn werk..vanavond was ook goed.

Mijn man had er eigenlijk niet zo'n goed gevoel bij, beetje vreemd gevoel. alsof er iets niet klopte.
    Hij wilde haar later terugbellen voor nog iets te vragen ofzo, ik weet het niet meer precies maar ze nam niet op en mijn man kwam in de wacht? ook raar...belde zij weer terug en mijn vroeg of ie even kon komen kijken na het werk wat er moest gebeuren, dat doet ie altijd en weet ie wat ie mee moet nemen etc etc..
    werd ze ineens beetje boos en zei: vertrouw je me niet ofzo..en dat mannen altijd raar deden als ze hem om klusjes vroeg want ze belde heel vaak klusjesmannen..(??!!) en nog een heel raar verhaal allemaal (weet het zo niet precies allemaal)
    nou, mijn man belde mij dus om dit te vertellen dat ie niet meer gingomdat hij het gewoon erg vreemd vond klinken allemaal en dat ze zo reageerde...toen ging zn telefoon..hij zei: nou,daar zul je haar weer hebben, moet je maar eens luisteren en oordeel zelf..
    ien idd..wat een gek wijf!!!Klonk idd als zo'n callgirl of van een 06 nummer...(seksnr) en ze bood haar excuses aan voor haar iet wat boze reactie , maarja, er het gebeurde vaak dat mannen met haar wilde sjansen en ze liet niet zomaar iedereen binnen enzo....en dat mijn man wel gwoon kon komen vanavond en dat ze dan wel ander keer boodschappen ging doen (want toen mijn man in andere telefoontje vroeg of ie dus na zn werk kon komen kijken zei ze ook zo van, nou, heb niet altijd tijd, moet ook eten hoor!en boodschappen doen..)
    dus of mijn man nog gewoon wilde komen en een kop koffie kwam drinken...
    manier waarop ze het zei en hoe ze klonk....zooo raar......kreeg er ook een gek gevoel bij hoor..
    dus nu maar afgeblazen maar ben benieuwd of ze mn man blijft lastig vallen...
    ik heb op haar nummer gezocht op google en is een japans nummer ofzo???heel raar ook wel...
    wij kregen allebei het idee dat ze op zoek is naar een klusjesman die ze in natura kan betalen ofzo....brrrr...gelukkig is mn man er niet heen!

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    idd een raar telefoontje... advertentie is niet toevallig op die site belandt waar diensten tegen diensten worden aangeboden toch?

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.021
    3.799
    113
    Ik zie het al helemaal voor me, zo'n schaars gekleed wanhopig vrouwtje wat op je man zit te wachten...nee, als je er geen goed gevoel bij hebt, gewoon niet doen!

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Dat is zeker raar. Maar goed dat ie niet gaat. Misschien wil ze wel seks of zo...

5. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ow, ik ben dan echt zo'n muts die iemand anders erop af stuurt omdat ik wil weten wat voor iemand 't is!
    Een goede vriend ofzo laten aanbellen met een gereedschapskist hahaha..

6. tulip

tulip Niet meer actief

nou das zeker raar, eigenlijk zou je de politie erop af moeten sturen, maar ja die gaan voor zoiets natuurlijk niet, ook wel logisch. Maar het klinkt alsof het niet helemaal zuiver is.

7. Pantoefje

gewoon via mp....
    hele normale advertentie hoor, haha .

Maar we denken allebei dus dat ze meer zoekt...dus idd sex....manier waarop ze dat ook van die kop koffie zei...(heb ik dus ook gehoord)

mn man had het er met vriend over gehad en die wilde wel bellen want die vond dat wel grappig (natuurlijk niet serieus) want klonk allemaal zo raar...
    laat het wel weten als die vriend heeft gebeld, haha, ben dan wel benieuwd wat ze zegt...te erg gewoon!Mijn man moet er niks van hebben (gelukkig maar he, haha)

8. Pantoefje

of dat je er heen gaat en ze daar met mannen zijn die ineens te voorschijn komen en je dreigen dat je geld moet geven ofzo..zoiets...brrr...zei ook al: laat die vriend er maar niet heen gaan hoor, als ie wil bellen, tja, maar er heen gaan..nee..vind het maar duister!

9. Pantoefje

of er heen gaan om te kijken wat voor iemand het is, want ben daar wel nieuwsgierig naar, gek mens....maar dan wel buiten blijven staan en zorgen dat je gauw weg bent...
    of een man gekleed klusjes man die stripper is, hahaha

10. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hihi, goed idee om een vriend te sturen om toch even te kijken wat voor mens het is. Of misschien zelf gaan... ze zal vast geen vrouw verwachten :) (of misschien is dat ook goed... je weet het maar nooit). Maar het is gewoon heel raar, dat vind ik ook. Ik zit me nu wel af te vragen of ze niet gewoon een vreemd spraakgebrek heeft, hier steeds tegenaan loopt en daardoor nooit een klusjesman kan krijgen. Zit ze daar met een schorre fluisterstem en een volledig vervallen huis. Ach gos, ze zal vast ook geen brandweer of politie krijgen als ze belt... (dit begint zo langzamerhand een slechte film te worden, ik kap mijn eigen fantasie maar even af :-D)

11. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Oh wat een vreemd verhaal zeg!! Ik ben benieuwd.

12. Pantoefje

Haha Zilvervosje, moest wel lachen om je berichtje,haha...

maar blijft raar ja...elke keer als de tel gaat van mn man, schrikken we en kijken we elkaar aan van: zou zij het zijn??
    Mijn man dacht dat ie nu wel duidelijk was geweest dat hij de klus niet meer wilde doen....ook aangegeven dat hij alle telefoongesprekken wat vreemd vond lopen...

13. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Wat een rare reactie van die vrouw! Ik heb laatst ergens gehoord dat er steeds meer mensen zijn die klusjesmannen in natura willen betalen ivm crisistijd. Maar daar was wel een speciale site voor, geloof wat iemand anders ook zei, diensten voor diensten.

14. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    staat het niet op speurders?
    mijn kerel kreeg allemaal rare mailtjes

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik denk gelijk aan een film of serie op tv. Daar zie je dit soort dingen wel eens gebeuren. Gelukkig is je man niet heen gegaan. erg raar!

16. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Haha, ja wel een vrijgezelle vriend dan hè, en dan 1 die niet kan boren....

17. Chickiedenise

Chickiedenise Niet meer actief

Bah .....

Wie weet heeft ze helemaal geen klusjesmannen nodig, maar alleen voor ander soort ''klusjes'' ..

Alleen een boormachine nodig:(...als je doordenkt dan kan je het op 2 manieren opvatten. Welke boormachine haha

Vreemd:( zou er verder niet op in gaan

18. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Daar dacht ik dus ook al aan. :D

19. Pantoefje

ja, iemand anders zei dus ook al tegen ons, toen we zeiden dsat ze maar bleef zeggen dat mn man alleen een boormachine mee moest nemen dat hij er dan al meteen rare gedachte bij had....schijnbaar betekent dat dan idd zn piem meenemen haha (heeft ie altijd bij natuurlijk maar wordt dan zo gezegd, haha)

Deel Deze Pagina