hallo hopelijk kan iemand mij helpen... sinds april dit jaar gestopt met de pil.. heb een onregelmatige cyclus 28-41dgn. Ik heb al eens getest met sensitest ovu.. hierop was duidelijk te zien wanneer ik vruchtbaar was en niet. helaas tot nu toe niet gelukt. nu was ik 20 sept ong. toch maar weer eens ovu testen besteld. uit voorzorg extra strips gehaald omdat ik nu helemaal niet meer weet wanneer mijn dgn zijn. ben op dag 11 begonnen met testen dus cyclus van 28 aangehouden en zo kan ik proberen iedere dag toch te testen. Nu een zondag (dag 11) de 1e test gedaan.. hierop was al duidelijk 2 strepen te zien niet allebei even donker maar toch duidelijk. nu 6 testen verder en nog steeds 2 strepen!! wat te doen weet iemand wat dit inhoud?? heb zelf het idee dat ik nog niet vruchtbaar kan zijn omdat ik toch vaak een lange cyclus heb maar vind het ook raar dat ik al 6 dgn 2 streepjes zie... kan iemand mij helpen groetjes vvv
Als je al 6 dagen 2 duidelijke strepen krijgt ( egt positieve ovutesten?) zou ik voor de zekerheid een zwangerschaptest doen... Voor de zekerheid in ieder geval. Kan je anders een foto van de testen maken en hier plaatsen?
ik denk dat je beter een foto kan plaatsen inderdaad. ik heb altijd 2 streepjes gehad, denk bijna iedereen, gezien je altijd LH in je urine hebt. maar een piek hebt net voor je eisprong
sorry voor de late reactie zal straks eens kijken of ik er een foto bij kan sturen. vind het alleen zo raar dat de vorige keer met het testen ik geen streepjes had pas alleen met de vruchtbare dagen.. maandag mss toch een zw test doen..
mja heb zoiets eigenlijk ook gedurende mijn cyclus. alleen als ik mijn eisprong had dan kwam er een knaller
heb ik nog een vraagje hahaha als dus nu in een keer wel telkens mijn lh gemeten wordt en bij de vorige keer niet betekent dit dat je nu meer kans op een zwangerschap kunt hebben of dan niet?