clearblue ovutesten

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Glamour, Jan 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Glamour

Glamour Actief lid

Nov 18, 2012
    169
    0
    16
    zeeland
    hoi dames!

ik heb een vraagje.. sinds deze ronde gebruik ik clearblue ovu testen. ik zit op dag 20 en nog geen smiley..
    zou het zijn omdat ik nog geen ei heb gehad of reageert clearblue niet altijd even goed?

alvast bedankt voor het reageren!

2. Enjoy84

Enjoy84 Actief lid

May 8, 2009
    274
    0
    0
    Friesland
    Ik heb alleen maar positieve ervaringen met deze testen, dus ik zou denken dat je dan je ei nog niet hebt gespot. Dus zal vast nog komen of eventueel te laat begonnen met testen en ei gemist:(

3. Mika03

Mika03 Bekend lid

Dec 26, 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Hoi,

Als ik naar je handtekening kijk 140-45- dan denk ik dat je cyclus langer is dan de 28 dagen en ben je er dus nog niet. In je cyclus van 45 is je ovulatie ook pas ongeveer na 45-14=31 dagen geweest. Ik denk dat je nog even moet volhouden. Weet niet of je ook temperatuurt? Misschein ook idee om dat erbij te doen.

Succes!!

4. Lusvi

Lusvi Bekend lid

Oct 16, 2012
    570
    19
    18
    Ik test ook sinds een weekje met deze testen en duidelijk 2 dagen een smiley gehad. Dus ik denk dat je je ei nog niet hebt gehad dan?

5. suze

suze Lid

Oct 18, 2011
    74
    0
    0
    Ik gebruik die ook en als ik niet toch nog s morgens een extra test had gedaan had ik mijn ei gemist. Ik testte dinsdagavond (vorige week)negatief, woensdagochtend positief en woensdagavond weer negatief. Misschien heb je hem gemist?

6. Porkie

Porkie Bekend lid

Dec 11, 2012
    693
    3
    18
    Hoi,

Ik zat vorige week met het zelfde.
    Ik dacht ook dat ik mijn ei misgelopen had door negatieve test.
    En ik ben op dag 21 gestopt. Toen ik op dag 26 buikpijn kreeg dacht ik toch nog eens testen. En ja hoor een smile dus ik had gewoon een laat eitje!

Groetjes

7. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Even geduld nog.. ;) je kunt misschien bij een langere cyclus goedkopere dipstickjes gebruiken en als die posi worden pas de cb .. Scheelt een hoop geld :)

8. Glamour

Glamour Actief lid

Nov 18, 2012
    169
    0
    16
    zeeland
    hey meiden!
    bedankt voor jullie reacties!
    gewoon nog even geduld hebben hihi..
    heb wel elke keer gemene steken in me onderbuik links en recht en pijn in me onderrug.. dus hoop dat het eraankomt!

Share This Page