Hoi meiden, Ik weet niet of dit bericht hier goed staat maar ik vroeg me af of hier ook mensen zijn die een partner hebben met PTSS. Misschien kunnen we er met elkaar over praten(schrijven) en elkaar soms wat steun geven. Liefs Romy
geen partner met ptss maar ik weet wel dat het vreselijk moeilijk is voor beiden om mee te leven, gelukkig gaat het heel vaak weer over of wordt het een stuk minder naarmate het trauma verwerkt wordt en gaat het steeds beter om ermee te leven. heel veel sterkte!
ptss is een posttraumatische stressstoornis. dit kan je oplopen door een traumatische ervaring. mijn partner is uitgezonden geweest en heeft dit daardoor opgelopen maar het kan net zo goed van een overval of iets dergelijks zijn. liefs
hoi ik heb geen partner met PTSS maar wel een vader die het heeft. Ook van een uitzending destijds naar Libanon. Weet wel een beetje wat je op dit moment doormaakt en wil je ook heel veel sterkte wensen!
Ik heb geen partner die het heeft maar ik had het zelf. Sommige momenten heb ik het nog.. Als je vragen erover hebt stuur maar een PBtje ik zal je proberen te helpen.
Geen partner, maar een vader die het heeft gehad tot een jaar terug. Weet dus hoe verschrikkelijk moeilijk dit kan zijn! Heel veel sterkte!