bewegingen steeds zachter?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Ramona82, 3 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramona82

    Ramona82 Fanatiek lid

    9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    hallo, ik voel mijn kindje sinds week 18 en tot week 23 is dit alleen maar meer en heftiger geworden ( zelfs schopjes voelde ik goed). maar nu sinds een paar weken lijkt het net of ik het steeds zachter voel, dus geen schopjes maar alleen nog wat verschuivingen. ik weet dat mijn placenta aan de buikzijde ligt.. dus ik voelde altijd de bewegingen in mijn: onderbuik -blaas en achterste zeg maar...en nu bijna niks meer :( ik heb het idee vaak dat de beentjes het niet meer zo goed doen ofzo :( moet ik me zorgen maken of zouden de bewegingen weer krachtiger worden?
    sorry voor het lange verhaal , maar het zit me al een tijdje niet lekker.
    groetjes van Ramona
     
  2. Brigitte

    Brigitte VIP lid

    25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Ramona,

    je hoeft je kindje sowieso pas vanaf 27-28 weken elke dag te voelen. Daarvoor is de kracht soms nog niet genoeg om zich elke dag zo sterk te uiten. Het kan zijn dat het kindje nu anders ligt en je niet meer zo goed de voetjes bv voelt, maar meer de rug die voorbij komt schuiven. We horen dit vaker en je hoeft je dus niet druk te maken dat dat een teken is van een afwijking of dat er een probleem is oid. Wellicht blijft je kindje wat rustig, maar waarschijnlijk ga je het vanaf 28 weken meer voelen. Dan heeft een kindje ook een groeispurt.

    Groetjes Brigitte
     

Deel Deze Pagina