Uitputting nabij..........

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door sandra1979, 4 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hallo,
    Hopelijk is er de tijd om even mijn verhaal te lezen en een antwoord te geven. Zit er behoorlijk mee.........
    Na een niet zo'n goede zwangersschap ben ik nu 34 weken. Momenteel is de bekkeninstabiliteit zo erg dat zelfs het lopen met krukken me niet echt meer lukt (hele kleine stukjes). Overdag gaat het redelijk. 's Nachts is het probleem. Ik slaap goed in, maar word steeds na ongeveer een half uur/ drie kwartier wakker van de pijn bij mijn schaambot/liezen. Hierdoor heb ik nu al zo'n 2 a 3 weken heel weinig geslapen. Het begint me nu ontzettend op te breken.....en ben emotioneel ook een wrak. Om de vizuele cirkel te doorbreken heb ik een paar dagen geleden slaapmedicatie gehad. Maar ik ben er nu al achter dat ik daar ook niet van doorslaap. Sinds gisteren begonnen met paracetamol.... vanacht iets beter geslapen. Vanochtend bij de h.a. geweest, maar kan niets voor me doen.
    Hoe moet dit nu verder...........moet nog zes weken, maar de uitputting is nu al nabij. Laat staan dat ik nog een bevalling moet doen, en daarna een kraamperiode moet volbrengen. Ik neem aan dat dit vaker voorkomt, en wat is jou advies? Wat kan er evt. aan gedaan worden.
    groetjes sandra

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi sandra,

Ik leef met je mee, bekkeninstabiliteit is slopend!
    Soms helpt het als je kindje goed is ingedaald dat geeft wat meer stabiliteit. Zit je echt aan het einde van je latijn, praat hierover met je verloskundige en vraag een consult aan met een gynaecoloog.
    Zwanger zijn is investeren maar je het moet wel leuk blijven!

Heel veel sterkte Imke

Deel Deze Pagina