Heel erg in de war.. need help!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Patriciakleijn1987, 21 nov 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patriciakleijn1987

Patriciakleijn1987 Nieuw lid

21 nov 2023
    2
    0
    1
    Vrouw
    Hey meiden, ik ben helemaal in de war het verhaal is als volgt

Ik heb tot 20 oktober gonalf gespoten, de ronde is afgebroken doordat er eerst een blaasje zat en die ineens weg was dus hebben ze besloten te stoppen. Ik ben toen 21 oktober met een kuur van 10dagen gestart provera en ben uiteindelijk 6nov ongesteld geworden. Ik ben toen 10 nov. Voor echo geweest maar toen zeiden ze je baarmoederslijm is nog erg dik en ze meete ook ineens onverklaarbaar een blaasje van 12+ mm. Ik moest een week wachten dus heb di wo en do een ovulatietest gedaan waarbij di de donkerste (geenpositieve hoor) (16 nog gemeenschap gehad) 17 nov weer geweest en blaasje was weg maar baarmoederslijm te dik om weer opnieuw te mogen starten.

Nu zou er een biopt volgen maar nu heb ik vanaf zaterdag oud bloed met afvegen, soms wat slijmpropjes en lichtroze/rood bloed en het voelt alsof er een nieuwe menstruatie aankomt. Nu google ik over innestelsynptomen en die komen overeen maar verder is het een vreemd verhaal waarvan mn hoofd overuren maakt.. iemand een idee wat dit kan zijn ik word vanmiddag gebeld voor de biopt en eventueel een tussendoor echo

Help ‍‍

2. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Heb je al een zwangerschaptest gedaan?

Hopelijk heb je snel duidelijkheid over wat er aan de hand is

3. Patriciakleijn1987

Patriciakleijn1987 Nieuw lid

21 nov 2023
    2
    0
    1
    Vrouw
    Ja vanmorgen maar deze was weer negatief helaas.. ik moet volgende week donderdag voor het biopt

4. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Jammer, had mooi geweest als dat de reden was...
    hopelijk is het snel weer allemaal op orde zodat je verder kan. Ben wel heel benieuwd wat nu de oorzaak is van het dikke bms en het steeds verdwijnen van de follikels.

Deel Deze Pagina