Heel licht streepje, actiontest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Tweety01, 19 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweety01

    Tweety01 Actief lid

    4 mei 2016
    154
    14
    18
    Goedemorgen meiden,

    Vandaag zit ik op dag 40, eerste ronde na stoppen pil.
    Nadat ik afgelopen week wat krampen en steken mn buik had gevoeld en ook af en toe wat misselijk was heb ik vandaag een test gedaan.

    Deze gaf een heel licht streepje, manlief geloofde het eerst ook niet, dus ik heb een nieuwe test uit de verpakking gehaald en toen kon je wel het verschil zien, dat de test van mijn een streepje gaf.
    Kan het heel pril zijn?

    We gaan morgenochtend voor een CB-test, spannend en nu toch nog een beetje onzeker.....
     
  2. Kiekeboe4

    Kiekeboe4 Niet meer actief

    Heb je een foto van de test?

    Adhv dit verhaal kunnen we wat moeilijk een mening vormen :D

    Ik heb overigens alleen maar positieve ervaringen met de Action testen. Niet zwanger was Omo wit en wel was een streep
     
  3. Humava

    Humava Niet meer actief

    Als je een foto kan uploaden kunnen we meekijken. Nu durf ik er ook niks van te zeggen.
     
  4. Tweety01

    Tweety01 Actief lid

    4 mei 2016
    154
    14
    18
    Nee sorry ik heb geen foto😐
    Ben nu op het werk en kan ook geen maken...
     
  5. Tweety01

    Tweety01 Actief lid

    4 mei 2016
    154
    14
    18
    Vandaag heb ik een clearblue test gedaan met indicator. Deze gaf mij de stempel: niet zwanger. Daarna nog een actiontest gedaan en deze gaf weer een licht streepje, waar kan ik nu op vertrouwen?
    Mn buik borrelt de laatste dagen wel heel erg en de misselijkheid is ook wat aanwezig....
     
  6. Podex

    Podex Fanatiek lid

    5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw

    clearblue is minder gevoelig dus dat zou kunnen!
     
  7. YYYYY

    YYYYY Actief lid

    20 mrt 2016
    128
    35
    28
    Wat eerder al genoemd is, ik zou toch even een foto maken dan kunnen ze hier met je meekijken.
     
  8. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik ben ook benieuwd naar een foto van de test(en). Zonder foto kunnen we helaas niet aangeven of je zwanger bent of niet.
     
  9. Ros84

    Ros84 Fanatiek lid

    25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    in mijn ervaring is de clearblue met wekenindicator behoorlijk gevoelig.. ik zou vooralsnog meer daarop vertrouwen dan op lichte streepjes (die helaas ook regelmatig komen als er geen zwangerschap is)..
    ik hoop uiteraard voor je dat het toch iets betekent, dat er heel pril iets aan de gang is, en dat je over een paar dagen een mooie positieve test hebt!
     
  10. Tweety01

    Tweety01 Actief lid

    4 mei 2016
    154
    14
    18
    Hierbij de foto.
    De onderste is van vandaag. In het echt is hij duidelijker dan op de foto.
    Zijn er goede tuurders??
     

    Bijgevoegde bestanden:

  11. Pipo30

    Pipo30 Fanatiek lid

    31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Heb je de cb met indicator gebruikt?
    Ik zie wel iets vaags op je actiontest,maar zou persoonlijk op de cb vertrouwen,en morgen met een kv2v5 testen;)
     
  12. HaNa540

    HaNa540 Niet meer actief

    Ik zou een Kruidvat 2 voor 5 euro test doen! De cb heeft wat meer hcg nodig
     
  13. Tweety01

    Tweety01 Actief lid

    4 mei 2016
    154
    14
    18

    Jaaa ik heb met indicator gebruikt....leees ook dat deze minder gevoelig zijn?
     
  14. Mou

    Mou Lid

    19 mei 2016
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gek, de action test vind ik zelf ook niet zo gevoelig, bij zulke streepjes op de action test was de clearblue bij mij zowel de vorige zwangerschap als deze positief. Overigens heb ik met action nog nooit een knaller gezien.

    Kruidvat is wel een stuk gevoeliger dan action vind ik, ik zou als ik jou was sowieso twee dagen wachten (hcg verdubbelt dan bij zwangerschap) als dat lukt en dan een kv proberen, die zou dan echt aardig duidelijk moeten zijn lijkt me.
     
  15. citroen

    citroen Fanatiek lid

    23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Ik zie denk ik wel een streepje, Maar ik zou kruidvat 2v5 testjes halen ;)
     
  16. Jellybean79

    Jellybean79 Bekend lid

    28 aug 2014
    508
    1
    16
    Oh dat is spannend, kan ik me zo voorstellen!(uit ervaring hihi)
    Mijn ervaring met de Actiontesten: geen knallers, wel zwanger. KV gaf pas na 15 minuten de streep(had hem al weggelegd zo van: het is dus niets) en toch zwanger.
    De ervaringen lopen uit één lees ik al wel; ik zou wel denken dat wanneer je zwanger bent, ze allemaal t.z.t. een positief resultaat geven, hoe licht ook.
    De hele lichte uitkomsten, heb ik ooit gehoord hier dus hoop dat ik het goed onthouden heb, kan ook zijn de dagen voor je menstruatie, omdat er altijd wel wat HCG in je bloed zit.

    Ik sluit me verder even aan bij Mou, over paar dagen nog eens proberen?

    succes in ieder geval hoor!
     
  17. Pipo30

    Pipo30 Fanatiek lid

    31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Met indicator zijn gevoeliger dan actiontesten.
    Hoe heb je je ei gevonden?En hoeveel dpo zit je nu?
    ik zie namelijk dat je pas net met de pil gestopt bent...sommige zwangerschapstesten reageren op je eisprong...ik hoop dat dat nu niet het geval is.
     
  18. Nicsanne

    Nicsanne Lid

    26 apr 2016
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had 2 positieve action testen. Kv gaf bij mij toen negatief.. pas een paar dagen later positieve kv en cb... bij mij werkte de action dus t eerst..
     
  19. vrouwvan

    vrouwvan Fanatiek lid

    26 dec 2015
    2.194
    1.240
    113
    Bij mij begon het ook zo, exact zo een zelfde streep als jij. Ik besloot gelijk naar kruidvat te rijden en die test te doen, en die was ietsjess duideijker. Mijn ervaringen met actiontesten zijn ook erg positief. Wit is wit, en een streepje is zwanger, hoe licht dan ook.
     
  20. Ros84

    Ros84 Fanatiek lid

    25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    je onderste test vind ik er al beter uitzien! onduidelijke foto, maar zie duidelijk de tweede streep
    toch raar dat de ervaringen zo verschillend zijn bij CB met indicator, in mijn ervaring is die erg gevoelig..
    misschien over paar dagen nog eens proberen?
     

Deel Deze Pagina