Heel licht streepje op zwanger en kids ultra gevoelige midstream-- ervaring?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mennehh, 30 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mennehh

    mennehh Niet meer actief

    Hallo allemaal,

    Had de foto ook al bij vage en duidelijke testen geplaatst. Maar eigenlijk wil ik weten wat andere hun ervaring was met deze testen.
    Heb erg vroeg getest.. Vraag me niet waarom, want weer dat het niet zo slim is.
    Maargoed heb gisteren en vandaag een heel licht streepje op de test gekregen. Maar in hoeverre zijn deze testen betrouwbaar?
    De testen heb ik gesloopt ☺️
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,6 KB
      Weergaven:
      199
  2. lolababy

    lolababy Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Heb zelf alleen ervaring met die blauwe rand eraan was voor zes dagen voor nod. Gaven bij mij eerst wit en toen licht streepje aan.
    Spannend zie wel iets maar of die te vertrouwen is??
     
  3. mama09

    mama09 Fanatiek lid

    21 jul 2009
    1.225
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb er alleen streepjes op gekregen toen ik zwanger was (5 dagen voor nod).
     
  4. mennehh

    mennehh Niet meer actief

    Ja bij mij is het nu ook 5 dagen voor nod... Aiiiii wat spannend!
    Maar hebben jullie nog andere testen later gedaan bv kruidvst 2 v 5 en hoeveel later was daarop wat te zien?
     
  5. lolababy

    lolababy Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Zelf hier twee dagen voor nod maar hier een late ei dus schuift op naar donderdag of vrijdag haha ingewikkeld hier maar heb wel positieve testen nu
     
  6. mennehh

    mennehh Niet meer actief

    Ja die waten heel duidelijk te zien in het andere topic! Morgenochtend ga je weer testen toch? Owww spannend he?! Ongelooflijk hoe spannend het wel niet is.. Had ik eigenlijk nooit verwacht!
     
  7. Billie2202

    Billie2202 Actief lid

    7 sep 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    vraag me af of het streepje dat ik zie op de bovenste niet te dicht op de controle streep staat :(
     
  8. Bee1986

    Bee1986 Fanatiek lid

    29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Hi Menneh,

    Ik zie de streepjes wel! Spannend!
    Maar... Heb zelf toevallig vanmorgen een topic met deze test geopend ivm het reageren op de LH-piek en kreeg daar alleen reacties op waaruit bleek dat sommige meiden tijdens de hele cyclus streepjes hebben op deze test. Dus zou ook zeker even een andere test doen.

    Gr. Bee
     
  9. lolababy

    lolababy Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Jaaaa morgen ochtend idd en jij??
     
  10. mama09

    mama09 Fanatiek lid

    21 jul 2009
    1.225
    0
    36
    NULL
    NULL
    Toen ik op 5 dagen voor nod testte, was hij al wat duidelijker. Kruidvat 2v5 was toen heeeeel vaag/twijfelachtig.
     
  11. mennehh

    mennehh Niet meer actief

    Hey meiden bedankt voor jullie eerlijke reacties! Daar heb ik wat aan.

    @lolababy ik denk dat ik morgenochtend eens een kruidvat 2 voor 5 ga proberen. Spannend hoor! Laat je het ook morgen weten?
    Bouw er niet te veel op en ga er van uit dat test morgen negatief zal zijn. Kan het niet een te grote teleurstelling zijn want ben dan nog steeds vroeg 😛
     
  12. mennehh

    mennehh Niet meer actief

    Ja hoor vanmorgen toch getest met kruidvat en er is een tweede streepje. Dus ben voorzichtig blij!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,9 KB
      Weergaven:
      93
  13. lolababy

    lolababy Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Hahah yesss net als ik he. Gefeliciteerd hoor. Deze testen zijn zo veel beter als die andere haha
     
  14. Dubbeltje

    Dubbeltje VIP lid

    2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Jaaaa ik hoorde het van Sparky dat je een streepje had dus kwam even kijken :D GEFELICITEERD!! Ik heb net ook getest...Mijn foto staat ook hier in t topic
     
  15. Marieke502

    Marieke502 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Hoppa daar is een streepje!! Gefeliciteerd! :D
     
  16. mennehh

    mennehh Niet meer actief

    Owww meiden wat super spannend! Zondag zou ik mijn menstruatie moeten hebben dus hij moet dan toch al flink opgelopen zijn! ☺️
    @ Dubbeltje: super cool heb de jouwe gezien!
    @ lolababy: ahhh wat een heerlijk gevoel he, maar ben nog wel beetje sceptisch tussen blijdschap door

    @marieke: thx voor je lieve berichtje ☺️
     
  17. Bee1986

    Bee1986 Fanatiek lid

    29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Menneh! Ziet er goed uit! Durf je voorzichtig te feliciteren, is een nette streep voor 9 dpo hoor. Hopelijk loopt ie de komende dagen op!
     
  18. lolababy

    lolababy Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige

    Heb precies hetzelfde gevoel hoor, hoop echt dat het deze keer goed gaat. Zou zo welkom zijn
     
  19. mennehh

    mennehh Niet meer actief

    Ohhhh wat ben ik erg!!! Net in pauze even gauw langs kruidvat en net stiekem op werk getest! En ik kan er echt niet meer omheen het is zo! Nu hopen dat kindje blijft plakken...
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,2 KB
      Weergaven:
      70
  20. lolababy

    lolababy Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Haha meid lekker genieten hoor, je test ie zo positief als wat
     

Deel Deze Pagina