Hey allemaal, kom net uit het ziekenhuis, ben zwanger van een tweeling en ik sta onder extra controle. Heb sinds vanochtend erge steken in mijn onderbuik, vagina en liezen en het straalt uit naar mijn bovenbenen. De arts (die ik overigens echt wel vertrouw hoor ) Zegt dat dit komt doordat die twee nu veel bewegen en zo de baarmoeder naar beneden drukken..Dit zou over kunnen gaan in weeen .. (loop nu een week met 1cm ontsluiting trouwens) Ik snap zijn verhaal, maar de pijn is soms zoooo erg!!Ik kan dan even niet meer comminiceren en alleen maar vloeken of huilen.. Echt weeen zijn het niet, want het duurt max maar een halve minuut...Zijn er vrouwen die ervaring hebben met deze pijnen en wat hielp een beetje verlichten? Liefs x
Hee, ik had dat met mijn eerste, alleen later (38wk), was er ook "maar" 1 Het enige wat mij hielp was liggen, de druk eraf zeg maar. En veel rust nemen. Niet praktisch bij het winkelen oid, maar goed. Veel meer kun je er niet aan doen.
ik heb het ook en ik heb het idee dat het indalen is.. die steken heb ik vooral ''s avonds maar heb de hele dag pijn in mijn liezen soort spierpijn achtig.
Hey Yustin!! Ik zit met jou in het juni topic en ik heb pcies hetzelfde.. Ze zeggen dat het de indaling is en voorweeen.. heb ook 2 cm ontsluiting, en verlies slijm en vocht gelukkig geen vruchtwater.. Gewoon wat rustiger aan doen, want mijn gyn zegt dat weeen echt heel anders voelen.. harde buiken zijn natuurlijk gewoon oefenweeen... Ik spreek je weer in het Juni-Mama topic
Heb die pijn van de week 2 dagen gehad, het enige wat bij mij nog iets hielp was een warme kruik of een heet bad. Maar hiermee verdween het niet helemaal! Bij mij konden het geen indalingsweeen zijn want met 29 weken was het kindje al volledig ingedaald.
heb er ook last van de laatste dagen. Gelijk Cin zegt, een warm bad helpt bij mij wel goed. En veel rust nemen. al is dat niet altijd even gemakkelijk natuurlijk.
hhaaha wat een bekenden kom je hier tegen hier dus zelfde en ga morgen even toch vk bellen kijken wat die zegt
heb het vandaag aan m'n gyn gemeld. en het zou afkomstig zijn van m'n bekken. De druk erop die groter wordt. Je kan het verhelpen met Kine, maar was geen garantie dat het ook degelijk helpt zei ze.