Heel vaak de hik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door farfan, 21 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farfan

    farfan Actief lid

    5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi meiden,

    Even een vraagje ik voel zeker wel 3 of 4 keer op een dag van die regelmatige kleine schokjes in mijn buik. Zou dit nou de hik zijn? Het is niet zo dat mijn hele buik er van heen en weer gaat maar ik voel het wel duidelijk en mijn vriend ook.
    Zou het kunnen dat de kleine zo vaak de hik heeft en kan dat verder geen kwaad?

    Liefs Farfan
     
  2. Syl72

    Syl72 Bekend lid

    14 mrt 2008
    816
    176
    43
    Hoi, lijkt me zeker de hik! Onze baby heeft zeker min. 6 keer per dag de hik en dat duurt zeker 5 tot 10 minuten (en dat al vanaf een week of 27). Ik vind het heel vervelend voor hem, maar het schijnt totaal geen kwaad te kunnen. Onze dochter had het ook en ook toen ze eruit was had ze nog vaak de hik als baby....maar ik weet niet of dat ook zo bij iedere baby hoeft te zijn.
     
  3. farfan

    farfan Actief lid

    5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    hoi hoi Syl72

    Jeetje dus jou baby heeft het nog wat vaker? Het lijkt mij inderdaad ook zo vervelend voor de kleine (vind het zelf erg irritant als ik de hik heb). Maar het kan dus geen kwaad, gelukkig....
    Misschien dat de kleine straks ook wel vaak de hik heeft dan, of niet.

    Bedankt voor je reactie!

    Liefs Farfan
     
  4. naatje218

    naatje218 Actief lid

    21 jul 2007
    259
    0
    0
    Heel normaal hoor, zou me er zeker niet druk om maken..
    Onze baby heeft het ook wel een paar keer per dag, hij/zij merkt er gelukkig niks van, maar ik zelf vind het niet zo'n fijn gevoel... :oops:
     
  5. Kisbaba

    Kisbaba Fanatiek lid

    23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Dat is inderdaad vast de hik.
    Ik vond het altijd een heel leuk gevoel. Aan de hik kon ik voelen hoe Jesse lag, soms voelde ik het voornamelijk onderin of juist bovenin of opzij. ;)
     

  6. ja ik heb het voor de week ook voor het eerst gevoeld
    als ik l;ekker bezig ben heb ik geen last maar als ik op bed lig of lig te lezen vind ik het echt iritant maar bij mij heeft ie het echt heel lang achter elkaar maar het kan geen kwaad hoor voor het kindje
     
  7. sammie01

    sammie01 Actief lid

    3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    ja de hik bij de kleine is best maf om te voelen.
    mijn eerste had het heel erg en heel vaak.
    aan het einde van mijn zwangerschap werd iker ook wakker van mijn buik gingbehoorlijk heen en weer.
    je kindje drink/eet van je vruchtwater... en dus begint het allemaal te werken.. en dus krijgen ze net als ons de hik hik hik hik
    men zegt dat het een goed iets is en het heeft te maken met de rijping heb ik begrepen.

    ik ben geen dokter hihi maar het is mij verteld toen.
     
  8. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.823
    7.588
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Jep, hier ook, zeker 4 keer per dag, arm kleintje :(
     

Deel Deze Pagina