heel veel bewegen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Momfulness, 22 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

    Momfulness Niet meer actief

    Ik ben nu 28 weken zwanger en voel onze spruit al heel veel bewegen. Normaal gesproken zeggen ze dat hij maar 10 % van de dag wakker is en de rest slaapt. Is het normaal dat je naarmate je zwangerschap vordert je steeds vaker en meer gaat voelen?

    Liefs Luna
     
  2. wendelaa

    wendelaa VIP lid

    30 nov 2008
    8.641
    0
    0
    Noord Brabant
    Volgens mij slaapt die van ons 10% van de tijd en is de rest wakker:p
    Denk dat het gewoon per zwangerschap verschilt.
    Eva was lang niet zo bewegelijk als deze kleine man!
    Werd van haar nooit wakker snachts, maar nu...iedere keer als ik draai dan volgt er een schop
     
  3. zicht

    zicht Niet meer actief

    Hier ook echt een karate kid in de buik.
    Bij mij is het denk ik ook eerder andersom. 10% slapen en 90% dollen. :)
    Zelfs nu op het eind blijft ze de lambada dans doen ook al is ze ingedaald.
     
  4. Vanilia

    Vanilia Fanatiek lid

    13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Bij mij klopt het wel dat hij maar 10% van de dag wakker is.
    Ik voel de kleine vrij weinig en àls hij dan wakker is dan schopt hij ook niet zo heel hard (vind hij zielig voor mama hihi..).
    Dus ik zou soms wel willen dat hij iets wilder was, maar eigenlijk vind ik het prima zo.

    Grt Vanilia
     
  5. juenco

    juenco Fanatiek lid

    14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Ik ben nu bijna 26 weken zwanger en had laatst ook een dergelijke vraag gesteld, wat ging ze ineens te keer haha!

    Het bleek inderdaad normaal te zijn, heb het ook nog even aan de VK gevraagd. Het is een teken dat hij/zij zich goed bij je voelt en slapen doen ze wel (maar wanneer :D:()

    Lekker van genieten, je voelt immers dat alles nog goed zit!
     
  6. Sterre82

    Sterre82 VIP lid

    23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hier nog zo'n druktemaker...ik noem hem/haar al voor de grap 'de stuiterbal'. Die 90% slapen word hier ook niet gehaald volgens mij :D
     
  7. Panda81

    Panda81 Fanatiek lid

    13 nov 2008
    3.380
    415
    83
    Limburg
    Hier ook een flinke druktemaker in de buik, scheelt wel een beetje per dag maar over het algemeen is ie flink druk.
    Misschien beweegt de kleine wel in de slaap, doe je zelf ook als je ligt te slapen dus waarom de kleine in de buik dan niet.
     
  8. Sbabe

    Sbabe Actief lid

    22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Ik ben zwanger van een 2ling. En ik heb ook een drukke gedoe in mijn buik. Al is de ene drukker als de andere. Als ik zit of lig dan voel ik ze volop. Maar als ik bezig ben dan slapen ze volgens mij. Die van mij zijn ook heel erg aanwezig. Maar gelukkig nog niet tot vervelens toe. Ze laten me s'nachts wel lekker met rust haha
     
  9. joan81

    joan81 Bekend lid

    28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    haha wat grappig!! Ik heb ook zo'n druktemaker in mijn buik en ik noem hem/haar ook onze 'stuiterbal'!! :D
    Hier wordt het 90% slapen ook niet gehaald...
     
  10. kitty1982

    kitty1982 Fanatiek lid

    14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    die van mij beweegt ook super veel, en slaapt alleen maar als ik ook slaap, maar maakt mij wel wakker s'morgens
    ook wel een leuk gevoel
    xx
     
  11. marjolieke

    marjolieke Actief lid

    16 mrt 2009
    130
    0
    0
    Mijn meisje is ook super beweeglijk. Ik voel haar bijna de hele dag door en savonds is ze ook superdruk. Wat nou 90% slapen?
     
  12. Inkiewinkie

    Inkiewinkie Actief lid

    5 feb 2009
    467
    0
    0
    Poppenmaakster
    Noord-Holland
    Hier nog een lid van de stuiterballenclub! Er wordt bij ons op kantoor verbouwd en de kleine timmert en hakt vrolijk mee.
    Ook bij de echo's is het een notoire druktemaker. Hoe vaak ik nu al niet gehoord heb "Goh ik zie vaak drukke baby's maar deze is wel héél erg druk.."
    Hopelijk is hij/zij na de geboorte al een beetje zijn/haar energie kwijt en wordt het stuiteren wat minder... :)
     
  13. pixie76

    pixie76 Niet meer actief

    Hier nog zo'n druktemaker! Inmiddels ben ik 34 weken zwanger en is het schoppen overgegaan in een soort woelen, maar ik voel hem de hele dag door (en ik lees overal dat het minder moet worden, dat beloofd wat :p) Daarnaast sinds een paar weken ook de hik. Ik denk wel dat ik dat ga missen als hij straks geboren is, ik vind het wel gezellig!
     
  14. Zomerjurk

    Zomerjurk Actief lid

    20 mei 2008
    261
    0
    0
    Ik verklaarde altijd tegen iedereen dat ik zo'n rustig kindje heb. Af en toe een schopje maar niet hard of lastig. Gisteravond in bed kwam hier verandering in. DRUK!!!!! HARD!!!!!! en er kwam geen eind aan. En vanmorgen weer. Ik ben nu bijna 28 weken en ik denk echt dat het gedaan is met de rust.
     
  15. booboo22

    booboo22 Bekend lid

    14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ook ik heb volgens mij een rustig kind, ik voel hem wel, word er smorgens wakker van, en savonds op de bank wel ff maar verder niet...ook niet super wild ofzo.vind het ook wel prima idd!
     

Deel Deze Pagina