Heel veel kwijlen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dientje, 7 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dientje

    Dientje Fanatiek lid

    12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Wanneer houden ze eigenlijk op met kwijlen?
    Mijn zoontje kwijlt echt veel z'n truitjes zijn meerdere malen per dag zeiknat.
    Op het kdv doen ze ook altijd de hele dag een slabbertje bij hem om omdat hij erg kwijlt.
    Ik vraag me af wanneer dit wat minder wordt?
     
  2. Dientje

    Dientje Fanatiek lid

    12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Niemand die dit bekend voor komt? Of die weet wanneer het minder wordt?
     
  3. miekje1982

    miekje1982 Fanatiek lid

    6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Hai!

    Ja, hier ook 1...... die mega kwijlt..
    Meestal als de tandjes (dus vooral de ondertandjes en boventandjes) er zijn wordt t minder. Tenminste dat zie ik bij mijn neefje, die is een jaar ouder dan Julen en dat kwijlen wordt nu wat minder, omdat zijn gebit voller wordt ;)
     
  4. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.556
    3.458
    113
    Ons dochtertje is sinds ze twee maanden is ook een kwijlwaterval. Sindsdien kreeg ik te horen: oh, er komen tandjes aan! Nou, ze kreeg haar eerste tand pas met 9 maanden, dus die vlieger ging niet op. Ze draagt ook standaard een slab. Het wordt soms wel iets erger als er inderdaad tandjes doorkomen, maar ik zou het ook wel leuk vinden als ze dat kwijlen wat minder werd, dus ben benieuwd.
     
  5. kimsch

    kimsch Bekend lid

    13 feb 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    Oh jeetje, dan heb ik met Koen nog lang te gaan :(

    Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe lang het duurt, want Koen kwijlt ook de hele dag door...op de kdv doen ze zelfs 2 slabbetjes de hele dag om.

    Groetjes,

    Kim
     
  6. jopie

    jopie VIP lid

    10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dylan kwijlt op het moment ook bij het leven. Er komen 4 hoektanden tegelijk door, dus ik gooi het daar op. Normaal kwijlt hij niet zo erg.
     
  7. Meerkat

    Meerkat Actief lid

    1 jun 2008
    392
    0
    0
    Zuiden des lands
    Oooohh ... mijn dochtertje kwijlt ook heel veel. Thuis heeft ze eigenlijk altijd wel een slabje om, omdat ze anders tot op de huid nat is. Mmmm... zo te lezen hebben wij dus ook nog een lange weg te gaan. Vind het zo zonde van al die leuke truitjes waar je bijna niets van ziet met zo'n slab.
     
  8. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    Hier ook zo'n enorme kwijlebabbel :p

    inderdaad slabbetjes of 3 keer per dag een ander truitje aandoen. Ik ga eens van die slabbetjes met plastic onderkant zoeken, want zelf met slabbetje gaat het soms zo hard dat zelf zijn romper zeikend nat is.

    Bij Dano is het zijn reflux die dit veroorzaakt maar nu komen er ook nog eens 4 hoektanden tegelijk door dus dat verergerd de boel!
     
  9. fioontje

    fioontje Fanatiek lid

    3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    lars was het eerste jaar net een st bernard :-D
     
  10. Dientje

    Dientje Fanatiek lid

    12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben gelukkig niet de enige met een kweilend kind :)
    Ik schrok al want als je dat op google intikt krijg je de meest rare dingen te lezen.
     

Deel Deze Pagina