Hoi meiden, Ik ga weer starten met lijnen! Ik moet nu ECHT afvallen,ik moet zeker 60 kilo kwijt..Maar ben ook een emotionele eter zegmaar. Ik ga morgen starten,maar ik heb een steuntje in de rug nodig! Dus als ik moeilijke momentjes heb,ze hier kan plaatsen.. Liefs Claudia.
Heel heel veel succes meid! en zeker als je een moeilijk moment hebt of een steuntje in de rug nodig hebt kun je dat zeker hier plaatsen! Vind het heel knap van je.
Heel veel succes Claudia! Ik ben er ook alweer mee begonnen, alhoewel ik geen 60 kilo kwijt moet. Anders weeg ik er maar 30 meer en das ook geen zicht Ik wil er zeker 20 kwijt, dus we gaan ervoor!!
hoi claudia, heel veel succes! Wat voor dieet ga je doen? Ik doe met je mee! Wil er ook zo'n 35 afvallen! (of ik moet zwanger raken!)
Knap van je. Ik mag ook wel 60 kilo afvallen. Weeg ook ontzettend veel maar ben net als jij ook een emotie-eter. Ik hoop dat het je lukt. Ik ben helaas niet zo heel erg sterk hierin. Ik neem me elke dag wel voor om te gaan afvallen maar dan gaat het weer helemaal mis. Hoe komt het dat er bij jou zo'n ommekeer is? Veel succes. Ik hou je in de gaten!
Bedankt lieve meiden!! Ik ga trouwens een eigen dieet doen. @waardevol,mijn knieeen gaan eraan,en ik weeg 130 kilo en ben 178..Ik walg echt van mezelf!
s'ochtends als ik opsta neem ik een glas water en een glas magere melk,met een centrum pil.Daarbij eet ik 1 boterham met mager beleg. Tussendoor fruit gelijk met mijn meisje. smiddags weer een glas water en een glas magere melk,met 2 bruine boterhammen met mager beleg. Smiddags een appel of eierkoek. Savonds alleen groente en een stukje mager vlees tartaar. En in de avond als ik het niet meer uit kan houden een stukje komkommer. Ik ben al eerder 10 kilo afgevallen,alleen stopte toen mijn schoonzusje ineens met sporten.Maar nu ik zelf over 3 weken een auto heb,kan ik dus lekker naar de sportschool!
Ok, ik ben 1.80 en weeg denk ik iets minder, maar weet niet echt hoeveel. 't zal niet veel schelen. Erg gewoon. Hopelijk gaat het mij ook lukken uit mezelf. Ook voor de gezondheid is het beter.
Dank je wel meid!! ik heb het echt nodig,dat als ik wat lekkers wil pakken ik hier HELP kan roepen zegmaar!
ik moet ook 30 kwijt, (door ziekte lukt het gewoon niet helaas) veel sterkte en succes, 1 tip, ik zou toch meer dan 1 boterhamm eten. ik ben bij een dietist geweest en die adviseerde smorgens 2 boterhammen, smiddags en rond een uur of 3 a 4 oof gewoon nog 2 boterhammen te eten. vroeger at ik op schol met gemak 8 a 10 boterhammen weg (landbouwschool) en toen was het makkelijker op gewicht te blijven dan nu (eet smorgens vaak niet)
Gewoon doen hoor, daar zijn we voor!! Kun je misschien op je ijskast/keukenkastjes een foto oid plakken, dat je eraan herinnert dat je beter niet kunt snoepen?? Is maar een suggestie, vriendinnetje van mij doet dat en het helpt prima.
Dat is geen gek idee. Weet je wat bij mij de grote valkuil is? Boodschappen doen en in de supermarkt toch tot de verleiding komen bij de schappen met lekkers erin. Als ik niks in huis heb, dan is er niks aan de hand. Dus het zou best kunnen lukken. Ik wil best met jou samen meedoen hoor. Ik heb net sinds 2 weken een nieuwe fiets. Dus probeer wat meer te fietsen. Wat een nadeel is, is dat ik medicijnen slik voor mijn insilune resistentie. Actos heet dat. Ik kom aan van die medicijnen. Staat ook in de bijsluiter, dat dat kan. En met mijn PCO gaat afvallen ook niet zo makkelijk. Maar ik wil het wel proberen. Misschien kunnen we elkaar tot steun zijn en af en toe een schop onder de kont geven.