Heelys?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Knuffelmonster, 12 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffelmonster

    Knuffelmonster Bekend lid

    15 nov 2014
    755
    254
    63
    Heeft iemand hier Heelys? En dan met 2 wielen?

    Mijn dochter wil ze heel graag, maar ze is opzich niet zo handig qua dat soort dingen. Hoe moeilijk is het om te leren?

    (Ze krijgt ze niet aan naar school, we zouden ze gewoon gebruiken voor buiten spelen. Dus geen lange afstanden lopen, aangezien dat niet zo goed voor de voeten is)
     
  2. Panda81

    Panda81 Fanatiek lid

    13 nov 2008
    3.380
    415
    83
    Limburg
    Onze dochter heeft van die losse onderbind dingen. Zij had het in een dag of 3 door maar is meestal wel redelijk handig met die dingen.
     
  3. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    Het is niet heel ingewikkeld om er een hoop lol mee te hebben.
    Ook als het niet helemaa hoed lukt is het wel leuk volgens mij.
    Onze dochter krijgt ze niet.. maar ik moet bekennen.. vind het er zelf toch ook wel tof uit zien :D

    En ik heb idd ook weleens gekeken naar die dingen voor onder je schoen. Werkt wel net anders qua rijden.. maar ziet er ook erg leuk uit.
     
  4. Angel1980

    Angel1980 Niet meer actief

    Dochter heeft ze ook. Het was even oefenen, maar inmiddels is het tweede natuur geworden.
     
  5. debq

    debq Fanatiek lid

    10 mrt 2010
    3.749
    736
    113
    Of het moeilijk is om te leren weet ik niet, weet wel dat een klasgenootje van mijn dochter laatst haar pols heeft gebroken toen ze die dingen aan had. Met skeelers en rolschaatsen moeten de kinderen hier (tenminste op school en de BSO en van ons ook thuis) beschermers aan. Zou daar dus wel over nadenken.
     
  6. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    Dat kan op zich op het klimrek ook he :)


    Maar polsbeschermers zijn wel echt geweldig fijne dine dingen.
    Ook als je minder hard valt.

    Doordat je namelijk je handen geen pijn doet als je voorover valt... zak je ook niet door je armen waardoor je niet met je gezicht op straat land.
     
  7. shay78

    shay78 Actief lid

    29 jan 2015
    113
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ja heel gemakkelijk zelfs, waar mijn dochter van 9 er zo mee wegreed, lukt mijn zoon van 7 het niet.. Het is ook kindsafhankelijk!
     
  8. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Hoe heten die dingen voor onder de schoen eigenlijk?
     
  9. Libelle82

    Libelle82 Fanatiek lid

    26 jun 2008
    4.999
    355
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Mijn dochter van 7 heeft Clickers, ... te koop bij Intertoys.
    Ze was er na 2 dagen oefenen mee weg.
     
  10. spruitje80

    spruitje80 Fanatiek lid

    5 jul 2016
    4.407
    3.963
    113
    noord holland
    mijn ene dochter heeft heelys, mn andere dochter heeft van die van die onder de schoenen-dingen. Als ze ermee 'rijden' ziet het er voor mij hetzelfde uit. Ze liggen overigens allebei alweer in de kast, en dan doet dat bij die onder-de-hak- dingen minder pijn (9.99 kruitvat) dan de heelys (70 euro dacht ik) ;)
    Terwijl onze jongste met de heelys er wel eigenlijk een type voor is, houdt ook erg van d'r skeelers en d'r spacescooter.... maar dit vergeet ze (we) steeds of zo?
    qua handigheid is jongste dat zeker. Oudste totaal niet en die kwam toch ook echt vooruit op die hakdingen, binnen een dag al.
     
  11. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.594
    3.483
    113
    Mijn dochter heeft die dingen voor onder de schoen, flashing rollers. Voordeel is dat je ze voor meerdere maten en schoenen kunt gebruiken. Ik heb maar 1 één paar. Mijn dochter vindt ze leuker dan mijn zoon.
    Ze neemt ze ook nog wel eens mee naar school, meerdere kinderen. Verder zijn ze niet zo duur, dat scheelt. Ze had het redelijk snel door.
     
  12. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Ga ik daar naar zoeken. Julia wil ze graag. Hopelijk zijn ze een beetje betaalbaar. Kunnen ze op de sinterklaaslijst.
     
  13. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Zie nu jouw bericht. Wat een verschil zeg. Ik had die Heelys trouwens op aliexpress gezien voor veel minder geld. Maar die andere dingen zijn goed betaalbaar, leuk :)
     
  14. Knuffelmonster

    Knuffelmonster Bekend lid

    15 nov 2014
    755
    254
    63
    Dochter heeft de flashing rollers al, maar kan er niks mee. Ik dacht (hoopte) dat de Heelys makkelijker zouden zijn, maar dat is niet echt zo?
     
  15. spruitje80

    spruitje80 Fanatiek lid

    5 jul 2016
    4.407
    3.963
    113
    noord holland
    ik heb ze zelf niet geprobeerd:D
    Maar ik vind het er in ieder geval hetzelfde uitzien toen ik beide dochters het zag doen. Aan de dochters vragen geeft geen meerwaarde denk ik, ze zullen beide die van zichzelf handiger vinden :)
     
  16. Panda81

    Panda81 Fanatiek lid

    13 nov 2008
    3.380
    415
    83
    Limburg
    Volgens mij zijn die 10 a 15 euro. Dus valt mee
     

Deel Deze Pagina