heey hallo

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door MamaLayenNo, 30 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaLayenNo

    MamaLayenNo Actief lid

    30 dec 2018
    104
    149
    43
    Vrouw
    ik kom me even voorstellen, ik ben malika 34 jaar oud mama van een zoon en een dochter. vroeger al lid geweest van een zwangerschapsforum, maar na de geboorte van mijn kids is dat wat verwaterd. Nu toch wel weer erg behoefte om te praten met mensen die op een zelfde lijn zitten. Mijn kids komen uit mijn vorige relatie, voor mijn kinderen heb ik 2 buitenbaarmoederlijke zwangerschappen meegemaakt. de eerste is afgebroken met metrotrexaat bij de tweede heb ik ervoor gekozen om mijn eileider te laten verwijderen, want als het twee keer achter elkaar kan gebeuren waarom niet een derde keer. daarna dus 2 keer succesvol zwanger geraakt. na 10 jaar zijn mijn partner en ik uit elkaar gegaan en heb ik mijn huidige partner ontmoet, hij is wat jonger en heeft dus nog geen kindjes. wil hij wel graag, en ik wil ook nog wel een of twee. januari besproken maar omdat ik nog een opleiding deed wilde ik wachten. juli was het zover, spiraal eruit en in september had ik een positieve test. helaas was het een missed abortion, met 6weken was het kindje gestopt, met voor mij 11 weken heb ik cytotec gekregen om de miskraam op te wekken. ik wacht nu op mijn menstruatie omdat er nog restweefsel was. ik hoop dat ik hier mijn emoties kwijt kan want met mijn omgeving wil ik het er niet meer over hebben, ik bedoel hoelang blijf je erover praten.. nou dat was het. groetjes
     
  2. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Welkom!

    Wat een hoop ellende heb jij op je pad gehad zeg :( Ik vind het erg lullig dat je omgeving je niet wilt helpen om dit te verwerken. Hier kan en mag je altijd je verhaal doen, ik hoop dat je je een beetje thuis kan voelen hier! ;) Hopelijk ben je snel schoon en mag je er weer voor gaan. Mijn duimen draaien voor je dat het de volgende keer goed gaat! :thumup:
     

Deel Deze Pagina