Heftig geschrokken vanmorgen

Discussie in 'Miskraam' gestart door Miron, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miron

    Miron Fanatiek lid

    6 feb 2009
    2.346
    106
    63
    Vorige week donderdag een echo gehad en daarop was te zien dat het niet goed was.

    Nu was al sinds zondag bruinverlieswat steefs meer werd.

    Van donderdag op vrijdag ishet echte vloeien begonnen met stolsels maar na 2 uur was dat gestopt mijn man zelfs noggezegd ga maar werken.

    Toen begon de ellende weer zelfs zo ergdat ik nahet opstaan van de bank mijn hele maandverband doorweekte en het zo langs mijn benen omlaag liep.

    Gelijk mijn schoonmoeder gebelt endaarna mijn man. Ook de verloskundige gebelt dat il het wel erg heftig vond. Ze zei nog doe rustig en ik bel straks nog hoe het met je is.

    Na nog een dutje gedaan te hebben is er nog1 stolsel omlaag gekomen en het bloefverlies. Was meteen een stuk minder dus ik dacht dat was het dan.

    De verloskundige heeft nog terug gebeld en ik heb ook gezegd dat het over was volgens mij ik was alleen snel duizilig.

    Toen vannacht om 3 uur begonnen de krampen weer en ook het heftige bloedverlies.
    Ik was ook weer zo duizelig dat ik zelfs ben omgekiept ben. Het was zelfs een bloedbad op de grond.

    Meteen dus effe de verloskundige gebelt en die is meteen langsgekmen.

    Ben dus met de ambulance naarhet ziekenhuis gebracht.

    Daar bleek gelukkig mijn baarmoeder al leeg te zijn maar ik had nog steeds last van bliedverlies en ben nog steeds duizelig als ik opsta.

    Dus nu blijf ik een nachtje ook voor mijn eigen gerustheid.
     
  2. Flavour

    Flavour Niet meer actief

    Jeetje Miron, wat heftig, en wat een pech! Hoop dat je snel weer op de been bent.

    Suus
     
  3. YellowButterfly

    YellowButterfly Niet meer actief

    Jeetje meis wat heftig! Sterkte en doe kalm aan!
     
  4. angiebaby

    angiebaby Fanatiek lid

    12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    och meis wat vreselijk heel veel sterkte rust maar goed uit
     
  5. Sparkie

    Sparkie Fanatiek lid

    24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Jeee meid, wat een heftige miskraam zeg. Het is al ellendig genoeg op zichzelf, maar dit.... Het gaat echt wel even duren voor je je weer de oude voelt, dus doe eenmaal thuis echt rustig aan! Niet te snel aan het werk gaan.
    Heel veel sterkte.
     
  6. Miron

    Miron Fanatiek lid

    6 feb 2009
    2.346
    106
    63
    bedankt allemaal. Ben nu gelukkig weer thuis. Voel me al beter dan gisteren. Maar ben wel stukken sneller buiten adem nu merk ik. Ik heb ook ijzerpillen voorgeschreven gekregen.

    Ik hoop wel dat dit me in de toekomst nog een keer bespaart zal blijven.
     
  7. Oh wat akelig zeg :( was je al ver zwanger? Sterkte en rustig aan, hopelijk helpen de ijzertabletten gauw
     
  8. Miron

    Miron Fanatiek lid

    6 feb 2009
    2.346
    106
    63
    Ik was pas 6 a 7 weken zwanger. en in december heb ik ook al een miskraam gehad ook rond deze termijn.
     

Deel Deze Pagina