Heftige menstruatiekrampen

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Tuttebelleke, 23 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    Sinds ik ben bevallen, heb ik veel last van menstruatiekrampen. Het is zelfs zo erg dat ik er midden in de nacht van wakker word :|

    Vóór de bevalling had ik hier echt nauwelijks last van. Iemand enig idee of dit ermee te maken heeft dat ik een kind heb gekregen en alles is opgeschud? Of is het gewoon ouderdom?
    Als ik niet beter zou weten, zou ik het verwarren met weeën :confused:
     
  2. Iris86

    Iris86 Fanatiek lid

    21 apr 2014
    2.078
    286
    83
    Emmeloord
    Ik had ook veel pijn en heftigere menstruatie... ben naar een osteopaat gegaan. Heeft een wereld van verschil gemaakt. Van amper functioneren met pijnstillers naar normaal functioneren zonder ook maar 1 pcm. Dus dat zou mijn tip zijn.
    Is wel de placenta compleet geboren? Het hoort in elk geval niet dat je veel pijn hebt. Anders kun je altijd langs de huisarts.
     
    Tuttebelleke vindt dit leuk.
  3. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    De placenta is compleet geboren.
    De osteopaat zal ik in mijn achterhoofd houden! Wel fijn in ieder geval om te horen dat het niet normaal is in ieder geval.
     
  4. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Hier is het juist andersom. Ik had voor de zwangerschap net pijnlijke menstruatie. Ik moest ook altijd een pijnstiller nemen. Inmiddels 3 menstruaties gehad na de bevalling en allen zonder buikpijn. Zo een zwangerschap verandert dus blijkbaar wel iets.
    Ik kan je helaas niet verder helpen dan een pijnstiller en warm kruikje te adviseren.
     
    Tuttebelleke vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina