Innesteling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Framboosje, 14 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Framboosje

    Framboosje Actief lid

    17 okt 2005
    259
    0
    0
    Waarschijnlijk is dit al ergens in een topic gevraagd,maar op je innestelingsdag,kun je dan pijn voelen?Ik voelde gisteren wat pijn,nuja pijn is een groot woord,maar ik voelde iets,is dit een goed teken of kan het ook zijn dat je baarmoeder zich klaarmaakt om alles weer af te breken?
     
  2. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Het kan allebei denk ik.
    Volgens mij kan je het voelen , de innesteling, ik heb alles bijgehouden van mijn cyclus de afgelopen maand, inclusief wat ik voelde in mijn lichaam.
    Ik voelde dus op de innesteldag ( bleek later) ook krampjes en steken.
    Pijnlijk ...nouja valt mee, maar wel duidelijk voelbaar.

    Maar het kan natuurlijk ook dat je baarmoeder zich klaarmaakt voor je menstruatie, en dat kan ook krampjes veroorzaken.

    Helaas maar het kan beide kanten opgaan.

    Ik wens je heel veel succes!!!

    Groetjes
     
  3. milou

    milou Niet meer actief

    ik kan me geheel vinden in het antwoord van jolanda. en idd, pijn kun je het niet noemen, je voelt je baarmoeder wat samentrekken.
     
  4. nancy23

    nancy23 Actief lid

    15 aug 2005
    150
    0
    0
    mag ik vragen na hoeveel dagen na je eisprong te hebben gehad jullie de innesteling voelde??


    liefs nancy
     
  5. milou

    milou Niet meer actief

    bij mij was dat op dag 7 na de eisprong. voelde wel een paar uur wat.
     
  6. milou

    milou Niet meer actief

    o ja, en dan het antwoord op jou volgende vraag: weer 4 dagen na die innesteling had ik heel duidelijk gespannen borsten. helaas was dat maar voor 1 dag. innesteling is helaas niet helemaal goed gegaan.
     
  7. Framboosje

    Framboosje Actief lid

    17 okt 2005
    259
    0
    0
    En nee,deze keer weer niks... :( De :evil: waren stipt op tijd,heb dus een regelmatige cyclus (schrale troost)
     
  8. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Jammer. Suc 6 in de volgende ronde!
     
  9. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.587
    61
    48
    betekend dat het eitje wel maandelijks bevrucht kan worden maar dat het gewoon niet kan innestelen en dan word je ongesteld?
     
  10. milou

    milou Niet meer actief

    ik heb nu 2x in een half jaar gedurende 2dagen ofzo zwangerschapsverschijnselen gehad. en daarna was het volledig weg en dan werd ik een paar dagen later (en ok na m'n nod) alsnog ongi. volgens mij is er dan iets gebeurd met de bevruchting maar is de innesteling niet helemaal goed verlopen. zeg maar een heel vroege miskraam dan. ik heb nog niet positief getest, maar dat heeft ook te maken met het feit dat mijn fase na de eisprong maar 10 dagen duurt. dus ik wacht dan al wat langer met testen.
    de verschijnselen die ik had , heb ik anders nooit. en pas bij de 2e keer besefte ik eigenlijk wat er gebeurd is en dat dit al de 2e keer was. als dit nog een keer gebeurd ga ik ermee naar de ha. maar ik ga nu uit van 3x is scheepsrecht....
     

Deel Deze Pagina