hele erge honger

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Emama, 17 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emama

    Emama Bekend lid

    13 jun 2016
    792
    118
    43
    hoi

    ik kreeg gisterenavond ineens een heel erg hongergevoel terwijl gewoon normaal gegeten zelfs beetje veel. nu heb ik het weer een beetje maar wel minder als gister toen deed het ook echt pijn een heel naar gevoel. ik vraag me af of dat dit een eerste symptoom zou kunnen zijn en of er dames zijn die dat misschien ook hebben gehad ? ik moet rond de 26st ongeveer ongestels worden.

    bedankt alvast
     
  2. Smoothie123

    Smoothie123 Actief lid

    7 apr 2016
    196
    57
    28
    Ik heb dit wel gehad. Maar in de week dat ik ook ongesteld moest worden begon dat pas. Ik kon werkelijk heel de dag eten !!
    Wie weet is het bij jou ook een symptoom! Ik herken het in ieder geval wel.
     
    Emama vindt dit leuk.
  3. Lisa1987

    Lisa1987 Fanatiek lid

    11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Ik herken het niet, alleen van veel verder in de zwangerschap. Zoals best veel dames waren er hier helemaal geen symptomen in de eerste weken. Hopelijk is het bij jou een symptoom.
     
    Emama vindt dit leuk.
  4. Mikun

    Mikun Bekend lid

    25 aug 2015
    691
    382
    63
    Dit begon ik te krijgen, maar pas nadat ik positief getest had. Volgens mij ben je nu te vroeg dat het van een zwangerschap kan komen, maar wie weet.
     
    Emama vindt dit leuk.
  5. LovePoison

    LovePoison Actief lid

    12 jun 2011
    352
    74
    28
    Vrouw
    Trambestuurder
    Rotterdam
    Ik had dit ook.. 1/2 dagen voor nod.. dacht alleen maar aan eten en had ook echt honger gewoon. Was idd zwanger
     
    Emama vindt dit leuk.
  6. Lovare

    Lovare Fanatiek lid

    12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Ik had dit ook. Dat was mijn eerste symptoom voor beide zwangerschappen. Ik werd er soms gek van zoveel honger had ik.
     
    Emama vindt dit leuk.
  7. Annie91

    Annie91 Lid

    26 jun 2017
    90
    9
    8
    Vrouw
    Dit waren en zijn nog steeds mijn eerste symptomen. Uit het niets hele erge vreetbuien. Vanavond zoveel gegeten dat ik amper kon bewegen en nu ineens honger o_O
    een paar keer per dag voel ik me ineens uit het niets misselijk door dat ik zo een honger heb. heb nog geen 1 x ochtendmisselijk gehad
     
    Emama vindt dit leuk.
  8. mams1

    mams1 Fanatiek lid

    16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Toen ik om 9u smorgens de pringels uit de kast pakte begon ik wel na te denken over een test ;) maar dat was wel rond mijn nod
     

Deel Deze Pagina