Hele krenten/rozijnen uitpoepen normaal?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door SuLa, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuLa

    SuLa Fanatiek lid

    14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Is het normaal dat als een kind bijvoorbeeld een krentenbol eet, hij de krenten/rozijnen in zijn geheel uitpoept?
    Onze zoon heeft dit dus en hij heeft er ook duidelijk last van! (vele kleine dunne poepjes mét rozijnen en elke keer is het gillen)
     
  2. bamjolan

    bamjolan VIP lid

    7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik denk wel dat t normaal is.
    Is het altijd zo geweest?

    Mijn kinderen poepen de bruine bonen ook in zn geheel eruit haha
     
  3. Trisha1981

    Trisha1981 Bekend lid

    27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Ik denk ook wel dat dat normaal is. Als mijn dochter haar eten niet of niet goed kauwt dan zien wij het de volgende dag ook echt terug in haar luier. Wel vervelend dat je zoontje er last van heeft.
     
  4. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Vervelend dat je zoontje er zo'n last van heeft, maar volgens mij heel normaal.
    Hier vind ik ook nog wel eens stukjes terug in haar luier van rozijntjes, mais, bruine bonen, wortel, etc.
     
  5. bamjolan

    bamjolan VIP lid

    7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Wat ik trouwens wel raar vind, mijn zoon poept iedere dag, soms meerdere malen, maar als hij vandaag kiwi zou eten, komen na 2 dagen de pitjes pas haha
     
  6. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.496
    3.161
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    druiven velletjes zijn ook zo ranzig om te zien in de luier :)
     
  7. tammetje81

    tammetje81 Bekend lid

    6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is heel normaal. De darmpjes van onze kindjes kunnen die rozijntjes/krenten nog niet verteren. Dit geld hetzelfde voor de velletjes van de druiven!
     
  8. Hihi, ja, herkenbaar! Ik was het alweer bijna vergeten... maar Jelle heeft ook een flinke periode gehad dat er hele krentjes uitkwamen. Met maïs hetzelfde trouwens.
    Ik maakte bijvoorbeeld vaak een couscous-hapje met rozijnen (uit het opperdepop boek) voor Jelle, en dan was het inderdaad de volgende dag rozijnen tellen in de luier. Hij kon er ook flink last van hebben. Daarom heb ik daarna maar de rozijntjes even door de staafmixer ofzo gehaald voordat ik ze door z'n hap deed.
     
  9. Nicoletta

    Nicoletta Fanatiek lid

    11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Ja hoor een van onze pleegdochters had dit ook ooit! En echt waar, het gaat over :D. Vroeger kon je ze bij wijze van spreken weer terug in het doosje doen en nu zijn ze foetsie :p.
     
  10. Elke1984

    Elke1984 Niet meer actief

    Heb ik ook al gezegd tegen mijn man.
    Tja, een mens moet iets doen om te besparen in deze crisistijden hè. :D
     
  11. Lemi

    Lemi VIP lid

    5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hihi hier kan ook niemand ons zoontje stiekem rozijntjes geven (bij wijze van;))!
     

Deel Deze Pagina