Hele lichte bruine afscheiding na knaltest

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door engel1234, 4 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engel1234

    engel1234 Lid

    5 apr 2019
    63
    46
    18
    Vrouw
    Goedemorgen,
    Gisteravond zag ik nadat ik naar het toilet was geweest een heel kleine beetje heeeel lichtbruine afscheiding op het toiletpapier. Het was transparant, maar dan dus een beetje bruinig gekleurd. Ik schrok me kapot en dacht meteen, dit gaat fout, maar kreeg daarna toch ook weer een rust over me heen. Ook omdat ik me kon herinneren dat bruin bloed, oud bloed is en dat niet per se iets hoeft te betekenen. Ik weet dat het enige wat ik nu kan doen is het even afwachten, maar hoor graag of anderen dit ook hebben gehad. Ik ben nu tussen de 5 en 6 weken zwanger. Oh en ik voel me verder goed, geen kramp of hevige pijn. Enkel wat steekjes af en toe maar die had ik hiervoor ookal, ik voel ze maar het is niet heel erg pijnlijk. Sinds gisteravond geen afscheiding meer, dus het was enkel gisteravond op het toiletpapier.

    Liefs,
     
  2. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Hoihoi ik heb dat ook 2x gehad en schrok me ook wezenloos, vooral de eerste keer dacht ik echt dat t voorbij was en weer een miskraam. Maar het was waarschijnlijk een gesprongen bloedvaatje doordat ik een zware doos had getild. Het kan dus komen door te druk te zijn geweest (lichamelijk), zwaar tillen, seks of soms al door niesen!
     
    engel1234 vindt dit leuk.
  3. engel1234

    engel1234 Lid

    5 apr 2019
    63
    46
    18
    Vrouw
    Dankjewel voor je reactie. Ik ben er op dit moment ook vrij rustig onder, en lees nu ook dat het echt wel vaker voorkomt. Kon het niet laten net nog even een testje te doen... ookal kan het hormoon volgens mij ook weer gewoon in je lichaam blijven.. Maar het is op dit moment even m'n enige houvast :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    sarah28 vindt dit leuk.
  4. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Hoever ben je? Zolang t maar echt een minibeetje is, zit t vast nog goed.
     
  5. engel1234

    engel1234 Lid

    5 apr 2019
    63
    46
    18
    Vrouw
    Ik ben tussen de 5 en 6 weken verwacht ik! Het was inderdaad maar een mini-beetje gelukkig :)
     
    sarah28 vindt dit leuk.
  6. Seffie

    Seffie Fanatiek lid

    17 apr 2019
    2.190
    2.523
    113
    Vrouw
    Ik heb dat gehad in week 4, 6, 9, 13 en 15. Vreselijk onzeker maakt het maar tot nu toe is alles goed. Hoop bij jou ook :D
     
  7. Loes23

    Loes23 Actief lid

    23 jul 2013
    410
    365
    63
    Ik heb het bij beide zwangerschappen gehad. Bij de eerste 10 dagen lang wat donkerrood / bruinig oud bloed. Niet veel, maar ook ik schrok me wezenloos. Zwangerschap is verder prima verlopen. Bij de tweede had ik bij 5 weken een flinke bloeding, in de wc lag echt een flinke plas helder rood bloed. Einde oefening dacht ik toen. Maar ook deze zwangerschap is helemaal goed gegaan. Zo zie je maar dat het niet altijd wat wil zeggen. Een beetje bruinige afscheiding is niet erg.. komt vaker voor :)
     
  8. MamaSelina

    MamaSelina Bekend lid

    19 jan 2017
    625
    585
    93
    Vrouw
    Drogist / Manager
    Ik had zelfs in week 6 echt roze afscheiding was de innesteling.
    En daarvoor een miskraam gehad dus ik was enorm gespannen.

    Zoals hierboven vermeld komt het vaak voor.
    Geniet van je zwangerschap en heb je al een echo gepland?
     
  9. Want2beAmom

    Want2beAmom Fanatiek lid

    9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Bruinverlies heb ik tot week 11 regelmatig gehad. Soms zoveel dat het er echt uitliep. Tot week 6 had ik echt hevige buikpijn erbij. Toch is alles goed gegaan en ben ik nu 14 weken ver.
     
  10. engel1234

    engel1234 Lid

    5 apr 2019
    63
    46
    18
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reacties :) Gisteren niks gezien, vanmorgen weer een beetje waterig bruine afscheiding na toiletbezoek. Het blijft allemaal gewoon erg spannend!
     

Deel Deze Pagina