hele maand pijntjes in buik

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lot, 13 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lot

    lot Actief lid

    21 feb 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    Hoi,
    hier weer eens een berichtje van mij.

    Ik ken niet anders dus voor mij is het heel normaal maar ik vroeg me af of meer van jullie er last van hebben.
    Mijn buik doet bijna altijd pijn. Het begint met de ongi

    dag 1: echt ziek, zo veel pijn dat ik moet overgeven, diaree en een bal in de buik die echt verschrikkelijk gevoelig is waardoor lopen, zitten niet mogelijk is.
    dag 2-4: kan wel van alles weer doen (werken enz) maar het gevoel van een gekneusde baarmoeder gaat nog een tijdje door.
    dag 4-12/13: steeds erger wordende pijntjes rond de eierstokken. Gevoel alsof het eitje steeds groter word. Soms alleen rechts maar soms aan beide kanten. Wisselen elkaar af
    Dag 14: eisprong: als een kleine explosie, harde buik, weer die bal maar toch weer anders
    Dag 15-20/24: ongi gevoel, gevoelige buik, afwisselend harde buik
    Dag 25: de dag van innesteling zonder het juiste effect, keiharde buik. kan de buik dan alleen maar ver uitduwen om de pijn te verzachten. buikinhouden is helemaal niet aan de orde (net of het niet past)
    Dag 26-ongi: ongi gevoel, opgezette buik, bal, vervelende pijntjes

    Heeft iemand ook zo de hele maand kwaaltjes of is het een beetje vreemd? Vriendinnen weten echt niet waar ik het over heb :( :(

    alvast bedankt voor reacties! ;)
     
  2. lot

    lot Actief lid

    21 feb 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    iemand?
     
  3. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik zou hier mee naar de HA gaan. Ik heb gehoord dat als je problemen hebt met je eierstokken/eisprong (weet niet precies wat) je veel pijn kan hebben. Ik zou het in ieder geval bespreken, zeker gezien het feit dat je in ronde 11 bent aanbeland. Succes!!
     
  4. lot

    lot Actief lid

    21 feb 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    Ik ben al regelmatig bij de ha geweest betreft de ongi die echt onhoudbaar is. Sinds 2 maanden heb ik daar nou pijnstillers voor die redelijk helpen (kan nog niet werken of echt iets doen maar heb niet het gevoel dat mijn lichaam het niet overleefd)
    Nog 1 maandje en dan zijn we het eerste jaar voorbij. Dan idd weer naar de ha en ik zal deze klachten ook vertellen. Dank je wel voor je antwoord. Misschien is het idd niet helemaal gezond..
     

Deel Deze Pagina