hele warme voeten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ristoskatje, 1 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ristoskatje

    ristoskatje Actief lid

    28 mrt 2011
    143
    0
    0
    ik heb sinds een paar dagen zulke warme voeten, vooral als ik op bed lig.
    kan er gewoon niet van slapen het brand gewoon, van de buitenkant voelen ze wrm aan maar van binnen zijn ze zo heet (zo voeld het)
    ga steeds maar uit bed naar de badkamer even op de koude vloer lopen, maar ja slaap ik geen nacht door.......
    ook heb ik er ook nog onrustige benen bij whaaa dan kan ik er helemaal wel uitgaan.

    zijn er meer mensen die dit hebben? en hebben jullie tipsssss
     
  2. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.983
    1.800
    113
    Provincie Groningen
    Hier een lotgenoot!
    Mijn voeten zijn de hele dag zo heet!
    Als ik opsta valt het mee, maar na 1 uur bezig te zijn geweest gloeien me voeten ontzettend.
    En ik hou er de hele dag last van.
    Het voel echt niet prettig...en het maakt niet uit of ik op blote voeten of op schoenen loop.
    Mijn voeten zijn ook niet dik en houden ook niet echt vocht vast.
    Helaas heb ik geen tips, het liefst hou ik ze de hele dag in een bak met koud water.
     
  3. gebakje

    gebakje VIP lid

    15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hey dat herken ik. Vooral de afgelopen dagen veel last van.

    Wat bij mij hielp: een kussensloop goed nat maken met koud water, en op het voeteneind leggen. ( bed werd wel wat vochtig, maar ik heb heerlijk geslapen met mijn voetjes erop)
     
  4. Elines

    Elines Fanatiek lid

    23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Heb ik ook gehad. Ik deed een natte handdoek over mn voeten.
     
  5. truelove4ever

    truelove4ever Fanatiek lid

    9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    oooh zo herkenbaar.....heb het ook al vanaf begin zwangerschap!!
    en ik wordt er ook gek(!) van!!!!
    ik heb uiteindelijk al een paar keer 2 natte koude washandjes om me voeten gedaan....maar waar komt die warmte nou vandaan?komt het nu echt door de hormonen of meer door het weer?
     
  6. nikkie83

    nikkie83 Fanatiek lid

    16 jun 2007
    2.054
    1
    0
    tussen hier en daar
    ik heb het altijd ook in de zomer en nu is t nog n graadje erger ,
    ik smeer er verkoelende voetencreme op eerst in n badje met lauw of koud water , goed afdrogen en dan die creme erop heeeeeerlijk .

    Ik denk dat het door de doorbloeding komt , je lichamaam maakt nu meer bloed aan en werkt harder om het rond te pompen en icm het weer zijn we gewoon zwaar de pineut :(
     
  7. angel229

    angel229 Niet meer actief

    Ik heb het over het algemeen de laatste maanden erg warm. Volgens VK hormonenkwestie. Meer bloed kan natuurlijk ook meehelpen!
     
  8. nina3

    nina3 Bekend lid

    27 aug 2010
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb het bij de eerste zwangerschap ook gehad. Slapen met de voeten buiten boord. Bij de andere twee had ik het niet , bij de laatste had ik het zelfs de hele tijd koud. Gekke dingen die hormonen...
     
  9. Birgitte

    Birgitte Bekend lid

    13 jul 2010
    792
    0
    16
    Ik heb het met mijn bovenbenen. Die zijn ook zo heet terwijl ik tegelijkertijd ijskoude voeten hebben:) Wat een gedoe. Ik slaap maar zonder dekens want ik weet niet wat ik er anders aan meot doen...... misschien een idee voor jullie met je warme voeten: toen ik mijn enkel had gekneusd was hij ook zo heet en toen heb ik hem steeds op zo'n wijnkoeler gelegd die je met klitteband om een wijnfles kan vastmaken. Die leg je in de vriezer en het duurt uren voordat hij ontdooit is. Met een handdoek er over ligt het wat comfortabeler.
    Sterkte...
     

Deel Deze Pagina