Sttttttt.....tegen niemand zeggen hoor want ik heb het nog nergens aangekondigd.....maar ik ben morgen 7 weken zwanger.... Ik heb vóór de geboorte van Soufian 2 miskramen gehad. Vandaar dat ik even mijn 1e bezoek aan de vk (mét echo) af wil wachten voordat ik het écht van de daken ga schreeuwen. Maar ik voel NIKS. Ben 's avonds wel moe, maar ja....dat is dan ook echt alles. Geen misselijkheid, geen steken, geen zere borsten, geen weet-ik-veel-wat-je-nog-allemaal-meer-kan-voelen. In combinatie met mijn geschiedenis maakt dit me erg onzeker. Wil iemand mij geruststellen door mij te zeggen dat anderen ook nergens last van hadden en toch alles goed was met beeb in de buik? Pfffff. Ik vind het zo moeilijk, en de tijd gaat zo langzaam tot volgende week dinsdag. Gestoord word ik ervan. Hart onder de riem, iemand?
Nou, ik kan je zeggen dat ook ik in het begin nergens last van had. Na een paar weken begon de vermoeidheid en een aantal weken was die vrij heftig, maar verder helemaal niks. Ik zat ook maar te wachten op de misselijkheid, gevoelige borsten, etc. Maar je ziet het, alles gaat nog super! Mooie echo's gehad, de kleine ligt perfect op schema en ik hoef "nog maar "een week of 9 te wachten. Geniet van de kwaaltjes die er niet zijn, want voor hetzelfde geld, sta je morgen op en heb je van alles!
Ja Mirro, misschien krijg ik nog wel eens spijt van deze posting, haha. Maar voor het moment maakt het me enorm onzeker. Dank voor je herkenning.
Hier nog iemand zonder kwaaltjes. Rond week 8 begon de vermoeidheid en de pijnlijke borsten. Alles weer over rond week 16! Hopelijk gaat bij jou ook alles goed!
Ik had in het begin ook nergens last van! Pas na 8 weken begon ik echt heel moe te worden en ging eten me tegen staan.
Bij de zwangerschap van mijn zoontje ook nergens last van gehad. Echt niets! Alleen de laatste 2 maanden last van maagzuur en zere ribben, omdat er een ventje in zat te trappelen met zijn voetjes Deze zwangerschap hetzelfde verhaal tot nu toe. Eigenlijk nergens last van. Vandaag toevallig een behoorlijke migraine aanval (al zo'n 1,5 jaar niet gehad) , maar of dat met de zwangerschap te maken heeft? Verder inderdaad wel heel erg moe en veel staren..
haha, ook ik heb nergens last van . Ben ook nog niet naar de gynae geweest. hopelijk is alles in orde!
Ik heb ook nergens last van gehad en nog niet! Gewoon lekker van genieten! Druk maken kan altijd nog!
Hier ook een dame met weinig kwaaltjes. Maakt me ook onzeker hoor. Morgen heb ik mijn eerste echo. We zullen zien of alles goed is daar binnen.
Bij de 2e had ik ook echt geen enkele klacht. Bij de eerste kwamen de kwalen pas rond de 9 week wat helaas lang aan hield. Geen zorgen hoor. ook bij deze had ik weinig kwaaltjes, ben maar 2 x misselijk geweest en verder wat kramp als of je periode er aan kwam, maar dat was t.
ten eerste wil ik je feliciteren met je zwangerschap... ik heb tot 12 weken geen kwaaltjes gehad. wel de standaard moeheid, maar ik dacht in eerste instantie dat het met de drukke decembermaand te maken had de rest van de zwangerschap heb ik tot nu toe niets te klagen gehad. veel succes met je zwangerschap
Nou, meiden: geniet ervan zou ik zeggen, dat je gene kwaaltjes hebt... Hier eentje die aan elkaar hangt van alle symptomen waar je maar last van hebt en ik heb besloten dat de volgende baby maar door de ooievaar gebracht moet worden, ;-D Pff, wou dat ik nergens last van had! Overigens, even de cijfertjes; 25% van de vrouwen voelt zich hardstikke prima tijdens de zwangerschap.
Ik had eerst ook amper last van kwaaltjes wel moe maar verder niks. En nu pfff wou dat het verhaal ook echt bestond dat de ooievaar de babys kwam brengen. Nu sinds ander halve week de hele dag misselijk,last van maagzuur en erg moe en door de moeheid geen eetlust. En pijnlijke borsten voor snachts dus slaap met me BH aan Het kan ook zo zijn dat je helemaal geen kwaaltjes krijg
hier nog een zonder een enkel kwaaltje. niet gehad en nog niet. Dit maakt mij ook ontzettend onzeker. Wordt nog niet dikker. wou dat ik soms wat voelde als is het beetje buikpijn van dat je het idee hebt dat het groeit. Vind namelijk ook nog moeilijk om van de zwangerschap te genieten. over kleine twee weken weer naar de VK hartje luisteren dan zal het wel echt komen denk ik.
Gefeliciteerd. Tot 7 weken heb ik bijna ook geen last gehad, behalve vermoeidheid. Toen een paar dagen constant misselijk, paar keer overgegeven (bleh). En nu ik in de 8 weken zit gaat het iets beter. Wat niet is kan nog komen meid, dus inderdaad geniet er nog maar even van dat je je prima voelt! Grt Vanilia
ik heb ook geen last van overgeven enz. ik ben alleen wel wat moeier dan normaal en mn tepels en de zijkanten van mn borsten zijn ook wel wat gevoeliger. hopelijk blijft dit allemaal zo! ik ga dus maar flink duimen.
nou geniet er nog maar van! Bij mij begon het de 7e week, 's avonds misselijk, en elke avond.. en in week 9 begon de vermoeidheid. Overdag gaat het prima, maar 's avonds....