Hello there

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Plofkip, 3 jun 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Plofkip

    Plofkip Lid

    30 mei 2017
    58
    46
    18
    Vrouw
    Hallo aan alle mede-forumleden!
    Na een levenslange wens kan ik nog niet geloven dat ik nu eindelijk met jullie mag gaan meepraten!
    Sinds 3,5 jaar stiefmama van twee prachtige gezonde kindjes en daarbij natuurlijk happy samen met hun papa. Na een half jaar in de relatie gaf vriend ineens aan te twijfelen of hij nog wel een keer papa wilde worden. Ik ben vanaf het begin af aan open en eerlijk geweest dat dit mijn wens was. Hier heel veel verdriet en pijn door gehad omdat ik de cadeaukindjes niet wilde verlaten.
    Anderhalf jaar geleden behoorlijk de schrik gekregen door een "onbekende massa" aan mijn eierstok. Dit bleek uiteindelijk een goedaardige cyste te zijn die wel operatief verwijderd moest worden. Een jaar geleden in een depressie en burn-out geraakt door het verdriet en in oktober besloten mijn Mirena te laten verwijderen. Vriend nog steeds grote twijfel over opnieuw vader worden. Toch geen echte anticonceptie gebruikt en sinds twee weken denken we dat ik nu toch zwanger ben en... hij is helemaal "om"! Ook hij staat er nu achter en als het deze maand niet raak is, blijven we proberen!
    Ik ben dan ook totaal in de 7e hemel en mijn depressie en burn-out verschijnselen zijn sindsdien volledig verdwenen!
    Ik heb weer zin in het leven en ben zielsgelukkig met deze "ja".
    Morgen is mijn NOD. Ik duim en bid dat deze levenswens snel in vervulling mag gaan!
     
  2. Babyluvv

    Babyluvv Fanatiek lid

    28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Jeetje Plofkip, wat een heftig verhaal zeg.. :'( Allemaal verdrietige dingen.. Ik hoop dat het geluk jullie nu mag toekomen en je morgen inderdaad je NOD hebt & positieve testen mag hebben. En dat ook jouw wens/droom mag uitkomen. Ik denk zeker dat je depressie & burn out zijn gekomen, doordat je hebt gedacht dat je wens/droom nooit in vervulling zullen gaan. Met zoveel verdriet... Ik blijf je volgen en hopen op een dikke vette positieve test! ♡
     
  3. Babyluvv

    Babyluvv Fanatiek lid

    28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ooh, ik zie nu pas dat je post van gisteren was.. @Plofkip ik ben zo benieuwd of je NOD vandaag was of dat een nieuwe cyclus zich helaas heeft gemeld
     
  4. Plofkip

    Plofkip Lid

    30 mei 2017
    58
    46
    18
    Vrouw
    Hai Babyluvv, gisteren wel getest maar echt nergens een tweede streepje te bekennen. Wel een paar krampjes gisterenmiddag, die ik normaal alleen heb wanneer binnen een uur mijn menstruatie doorbreekt. Maar tot mijn grote verbazing nog steeds helemaal niks. Nou ben ik redelijk overtuigd dat ik wel ongesteld wordt deze maand, dus als ik nu nog zwanger zou blijken, zou ik op z'n zachtst gezegd behoorlijk verbaasd zijn.
    We blijven hopen!
     
  5. Babyluvv

    Babyluvv Fanatiek lid

    28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Misschien was het nog wat vroeg om te testen, Misschien is je cyclus wat langer. Ik hoop dat je binnenkort toch nog een positieve test mag hebben ! X
     
  6. Plofkip

    Plofkip Lid

    30 mei 2017
    58
    46
    18
    Vrouw
    Hoop het ook zeker! Maar jij bent al bijna uitgeteld zie ik! Gaaf hoor! Eerste keer?
     
  7. Babyluvv

    Babyluvv Fanatiek lid

    28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Dankjewel. Inderdaad eerste kindje.
    Ik hoop dat jullie ook snel (over 9maand) een kindje mogen verwelkomen! X
     
  8. Plofkip

    Plofkip Lid

    30 mei 2017
    58
    46
    18
    Vrouw
    Gefeliciteerd alvast! Spannend hoor! Hier nog steeds geen rode zee te bekennen...
     
  9. Babyluvv

    Babyluvv Fanatiek lid

    28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Dankjewel .. Hopen dat dat goed nieuws is en je cyclus niet langer dan verwacht is..
     
  10. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Wauw wat een heftig verhaal!! Fijn dat je vriend er nu ook wel voor wilt gaan!

    Wie weet was je iets te vroeg met testen ik hoop dat je een positieve test mag krijgen!
     
  11. Plofkip

    Plofkip Lid

    30 mei 2017
    58
    46
    18
    Vrouw
    Hai allemaal... vandaag is toch opoe op bezoek gekomen dus helaas geen prijs geschoten dit maal. Maar goede moed voor de volgende maand (oefenen is ook niet erg, toch?)! ;)
     
  12. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Welkom.

    Wat een heftig verhaal zeg!
    Maar wat fijn dat je vriend helemaal 'om' is!
    Wel ontzettend balen dat je ongesteld bent geworden.
    Hopelijk is het snel raak voor jullie!
     
  13. Plofkip

    Plofkip Lid

    30 mei 2017
    58
    46
    18
    Vrouw
    Ronde 1!
    Nou, we zijn aardig op weg met de eerste officiële ronde nu. Gisteren was, volgens verschillende berekeningen, mijn eisprong. We hebben optimaal gebruik gemaakt van de vruchtbare dagen, kan ik jullie melden :D.
    Voor de zekerheid vanavond toch nog een keertje "aanvullen" en dan is het weer afwachten de komende weken.
    Cyclus van 31 dagen loopt af op 7 juli. Nog even geduld dus!
    Overigens hebben de stiefkindjes nu ook hun wensen kenbaar gemaakt. Allebei willen ze een zusje :p.
     
  14. Plofkip

    Plofkip Lid

    30 mei 2017
    58
    46
    18
    Vrouw
    Lieve medelevers...
    We zijn in verwachting!
    Iets met roze wolk, zevende hemel en zo.
    Vandaag 5 weken, dus nog 35 te gaan voor we ons kleine wondertje mogen verwelkomen.

    For this child I have prayed and the Lord has granted the desires of my heart!
     
    jeshh en MotherPrincess vinden dit leuk.
  15. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.125
    2.852
    113
    Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
     
  16. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wat fijn, gefeliciteerd!
     
  17. MotherPrincess

    MotherPrincess Actief lid

    19 okt 2014
    274
    165
    43
    Gefeliciteerd!!
     

Deel Deze Pagina