Hellup-heb-een-cyclus-langer-dan-30-dagen-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Maidin, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maidin

    Maidin VIP lid

    24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Hé ik ben een van vele meiden die zwanger wil worden. Duh, want wat doe je hier dan 8). Ik heb alleen een hele lange cyclus. Misschien kunnen de meiden met een lange cyclus elkaar hier steunen.

    JedidJah
     
  2. Chebu

    Chebu VIP lid

    17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Er is een topic: net gestopt met de pil en na lange tijd nog niet ongi.
    Dat is een beetje gemuteerd naar een topic met allemaal meiden met een lange cyclus.
     
  3. leonietje24

    leonietje24 Fanatiek lid

    25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Hier ook 1 met een lange cyclus... eerste keer 55 dagen en laatste keer ( nu ongi ) 34 dagen... Ben met 34 dagen al heeeeeeel blij * lol *
     
  4. Maidin

    Maidin VIP lid

    24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Owh dat wist ik niet... whahaha... tsja ik ben al dik een jaar geleden gestopt met de pil en dus ook niet daar gekeken. De meiden zijn hier ook welkom...
     
  5. Maidin

    Maidin VIP lid

    24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    ik begon ooit mooi met 30 a 31 dagen. Toen kreeg ik een vmk en nu is mijn cyclus een zooi. Vorige week weer een vmk dus ik ben benieuwd wat hij nu weer gaat doen.
     
  6. Melanina

    Melanina VIP lid

    20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    mijn cyclus is 35 35 en ineens op dag 37 3 dagen spotting smorgens en smiddags en op dag 42 ongie doorgebroken :(

    ben dus ook ff de kluts kwijt met me cyclus
     
  7. Maidin

    Maidin VIP lid

    24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    welkom in de groep...
     
  8. Mirthe81

    Mirthe81 Bekend lid

    21 feb 2008
    590
    0
    0
    Hier ook een met een lange cyclus. Varierend van 34 tot 100 dagen.
    Na 8 maanden was ik zwanger van Nova en nu gebruiken we al 3 maanden niks qua voorbehoedsmiddelen. We zien wel....
     
  9. Maidin

    Maidin VIP lid

    24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    dat is een goede instelling whahaha... we zien wel. die heb ik ook op dit moment..
     
  10. natjuh026

    natjuh026 Bekend lid

    4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    hier ook lange cyclus
    zie maar onderschrift
     
  11. Melanina

    Melanina VIP lid

    20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    maar is dat bij jullie door het ontpillen ?
     
  12. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    MEIDEN. Mijn cyclus is een week verkort doordat ik waarschijnlijk Etos zwanger worden pillen ben gaan slikken! Ben nog steeds aan het ontpillen dus ik denk echt dat het door de Etos pillen verkort is (me cyclus). Heb nog steeds geen eisprong maar hopelijk komt die straks ook "gewoon"..

    Dus raad jullie aan om die pillen van Etos te gaan kopen. Baad het niet dan schaad het niet!
     
  13. Maidin

    Maidin VIP lid

    24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Hellaas Melanina.. het is niet door ontpillen. Ik slik al dik een jaar de pil niet meer...

    @ MyPrecious: ik hoor daar veel verschillende berichten over...
     
  14. Sharon78

    Sharon78 Bekend lid

    23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hey dames,

    hier nog een ontregelde cyclus (waarschijnlijk wel door ontpillen). De eerste was 88, opgewekt door Primolut en de laatste was 36. Daar was ik wel heel blij mee hoor! Dus ik hoop dat het vanaf nu beter gaat :)

    @MyPrecious: ik ben ook begonnen met de Etos Zwanger Worden pillen. Heb er al veel goede dingen over gehoord, dus ben benieuwd!
     
  15. Mirthe81

    Mirthe81 Bekend lid

    21 feb 2008
    590
    0
    0
    Hier niet door het ontpillen hoor. Ben na de geboorte van Nova niet meer aan die troep begonnen.
     
  16. evelynosinga

    evelynosinga Nieuw lid

    23 okt 2008
    1
    0
    0
    Hallo allemaal,

    Kijk toevallig op het forum (was aan het google-en..) en zie jullie forum. Ik heb alles doorgemaakt, onderzoeken etc. Uiteindelijk na 3,5 jaar zwanger geraakt door IVF, geweldig! Nu begint het te kriebelen voor een 2e, maar zijn nog (lang niet) toe aan nog es alles overdoen. Mijn cyclus is de laatste maanden 32 33 dagen lang (was voor de geboorte mooi 29!). Mij is via via geadviseerd om Vitex Agnus Castus te gebruiken, compleet natuurlijk, schijnt goed te werken bij PMS en onregelmatige periodes, maar ondersteunt ook de vruchtbaarheid. Het werkt niet van de 1 op de andere dag, maar geeft zeker resultaat (ze raden het niet aan als je de pil gebruikt, omdat die dan niet meer veilig is). Ik ben er net mee begonnen, dus ben benieuwd. Ik hoop dat het in nederland te verkrijgen is, ik woon Down Under. Ze zijn hier erg bezig met Organisch/chemicalien vrije producten etc. (alle chemicalien in onze cosmetica en eten worden ook in verband gebracht met hormoonstoornissen).

    Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

    Groetjes! :thumup:
     
  17. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Wat voor slechte dingen hoor je er dan over? Ik heb nog geen slechte dingen gehoord... Ben wel benieuwd.
     
  18. Gabbel

    Gabbel VIP lid

    21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    nou jedidjah ik mag hier ook mee praten ;)
     
  19. Sucre

    Sucre Fanatiek lid

    1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik mag ook meepraten, maar hoop eigenlijk wel dat ik over een tijdje weer een normale cyclus heb. Maar frustrerend is het wel als het zo lang duurt he.

    Ik slik ook de etospillen. Kreeg er een kortere cyclus van en na 2 rondes zwanger. Maar nu is mijn lichaam zo van slag, dat de pillen niet helpen.
     
  20. natjuh026

    natjuh026 Bekend lid

    4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    lijkt wel of mijn cyclussen langer worden
    ik moet naar een langer dan 40 dagen club snik snik
     

Deel Deze Pagina