pijnlijke boobs ineens weg!!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tinkerbelletje, 18 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbelletje

tinkerbelletje Actief lid

20 okt 2008
    205
    0
    0
    Hai meiden,

nou had ik afgelopen week zo pijn in me borsten en het is gewoon ineens weg
    de ander kwaaltjes zijn er nog ben ook af en toe gewoon ineens beroerd en ik blijf toch elke keer met plassen wit afvegen. bij wie zijn ook van de een op de andere dag de kwaaltjes ineens verdwenen (en waren toch zwanger)...???

2. tinkerbelletje

tinkerbelletje Actief lid

20 okt 2008
    205
    0
    0
    niemand die dit heeft of heeft gehad????

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Geen idee meis, je zult toch echt gewoon moeten afwachten. Elke dag van je cyclus is je hormoonhuishouding net wat anders, dat kan ook weer andere reacties in je lijf geven. En het kan ook elke maand wel een beetje anders zijn. De ene keer erger of minder erg dan de andere keer.

Ik had zelf erg gespannen borsten vanaf mijn ei, op een andere manier dan anders (meer een soort rare stijfheid/spierpijn achtig). Verder vielen enorme honger en rare vermoeidheid op. Maar die dingen kan je jezelf ook makkelijk aanpraten; het is dan echt nog erg vroeg voor specifieke zwangerschapklachten.

DUIM DUIM! :)

4. tanja8

tanja8 Niet meer actief

ik heb vaak gespannen borsten rond mn ei.
    Ook als ik ongesteld moet worden heb ik van te voren zere borsten, als dat helemaal over is wordt met een dag ongesteld.Ik hoop voor jou dat het beter nieuw is..suc6

5. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Ik had ook altijd pijnlijke bordten +/- 1 week voordat ik ongesteld moest worden. Ook nu was dat zo, en rekende dus nergens op......maar zie banner

Succes meid

X hanneke

6. Mara28

Mara28 Lid

19 jun 2009
    49
    0
    0
    Woerden
    Ik ben ook een paar keer op een dwaalspoor gebracht door pijnlijke borsten en dan was het ineens over.

Bij mij (heb ik nu ontdekt nu ik gestopt ben met anticonceptie) is dit een teken dat ik bijna ongesteld ben.

Hopelijk is het voor jou anders, succes!

7. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik had ook pijnlijke borsten, bij mij was het een goed teken. Nu begint de pijn weer af te nemen.

Deel Deze Pagina