Tja waar zal ik beginnen.... Heb de vorige maand een gewone menstruatie gehad maar wel wat langer en de laatste 2 dagen echt heel bruin/zwart verlies. Geen buikpijn gehad. Maar ik had al 2 weken last van duizeligheid en neiging tot flauwvallen dus ging ruim1 week na die menstruatie naar de huisarts en die liet mij een test doen en die was positief tot mijn schrik. Maar goed afspraak gemaakt bij de verloskundige en daar ben ik vorige week maandag geweest, 3 mei en heb daar een echo gehad maar er was niks te zien. Ze zag wel een slijmlaag dat volgens haar aangaf dat ik ongesteld moest worden. Ik zei ja dat klopt dat moet ik een deze dagen worden. Maar mijn testen blijven positief en ben niet ongesteld geworden vorige week, dus nu een dikke week over tijd. Ook zeiden ze daar dat ik een vroege miskraam had gehad en dat ik daarom dat bruin tot zwarte afscheiding had gehad. Mijn testen worden ook niet vager en ze vertelden mij ook dat het hcg hormoon 2 tot 3 weken in je bloed blijft zitten maar wel afneemt. Maar dat doet het juist niet. Dan ga je denken aan buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar dat konden ze niet zien en dachten dat ook niet. Wie kan me helepen en heeft ook zoiets vreemds meegemaakt.
zij kan niet zo zien of er geen bbz is. daar moeten ze hcg voor prikken in je bloed. Ik zou via de huisarts naar de gyn. gaan. Eigenlijk vind ik dat de verloskundige je daar al heen had moeten sturen! Hcg kan best lang in je lichaam blijven zitten, maar het moet wel dalen gaan!
Daar sluit ik me aan. Je moet bij je huisarts hcg laten prikken, en aan de hand daarvan moet je mogelijk worden doorverwezen naar een gynaecoloog. Heel veel sterkte. Suus