Help!! 6wkn+3 en licht bloedverlies!!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Izzyfa, 14 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Izzyfa

    Izzyfa Lid

    12 feb 2020
    19
    18
    3
    Vrouw
    Wie van jullie kan mij aub gerust stellen en/of ervaringen delen?

    ik ben nu 6wkn+3 zwanger en heb zojuist tijdens een toiletbezoek lichtroze bloed met afscheiding verloren. Het was echt minimaal en heel licht roze. Ik ben zo ongerust!! :( dit is mijn eerste zwangerschap dus ik weet niet of dit normaal is of niet.
     
  2. Izzyfa

    Izzyfa Lid

    12 feb 2020
    19
    18
    3
    Vrouw
    Ik heb ook geen buikpijn en voel voor de rest vrij weinig aan mn lichaam.
     
  3. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Oh wat rot dat je dit hebt! Ik lees wel heel vaak dat meiden dit hebben en dat er niks aan de hand blijkt te zijn. De boel is nu vanbinnen enorm goed doorbloed.

    heb je al een verloskundige? Ik zou voor alle zekerheid even contact opnemen. Dan ben je na een echo misschien meer gerustgesteld.
     
  4. sannekrul

    sannekrul Fanatiek lid

    9 jan 2012
    1.542
    1.106
    113
    Vrouw
    Meis ik bloed ook continu , elke zwangerschao.. je schrikt je rot maar ga niet van het ergste uit!!!!
     
  5. Izzyfa

    Izzyfa Lid

    12 feb 2020
    19
    18
    3
    Vrouw
    Ik heb net de verloskundige geprobeerd te bellen maar ze zijn alleen bereikbaar voor spoedgevallen. Is dit een spoedgeval? Daarnaast wil ik erbij zeggen dat ik vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was tot nu toe totaal geen zwangerschaps kwalen heb gehad. Niet misselijk, nauwelijks gevoelige borsten en geen cravings. Ik heb voor woensdag een 7 weken echo staan. Ik kan alleen niet zo lang wachten :cry:




     
  6. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Dan zou ik afwachten tot maandag. Wanneer het bloeden aanhoudt of erger wordt zou ik wel echt bellen.

    En qua kwalen: die zijn voor iedereen anders. De ene heeft al vroeg kwalen en bij de ander komen ze later of sowieso amper.
     
  7. Eevie82

    Eevie82 Bekend lid

    2 jun 2018
    888
    1.184
    93
    Vrouw
    Wat vervelend dat je rozeverlies hebt, ik weet hoe onzeker het je maakt. Toch hoeft het niet direct te betekenen dat het misgaat. Omdat alles zo goed doorbloed is, kan er wel eens een adertje springen, bijvoorbeeld na seks, zwaar tillen etc. Zo lang je geen helderrood bloed verliest, geen stolsels en geen krampen hebt, hoeft het niets te betekenen. Als het roze blijft zou ik toch tot woensdag afwachten (of evt maandag even bellen en overleggen). Als het erger wordt (helderrode flinke bloeding) voor spoed kiezen. Dat heb ik tenminste wel gedaan toen ik vanuit het niets met 10 weken een forse bloeding kreeg. Inmiddels bloed ik bijna vier weken non-stop (twee keer helderrood en verder oud bloed) en met de baby gaat alles helemaal goed.
    Qua klachten, iedere zwangerschap is anders en klachten zijn niet echt een graadmeter omdat ze kunnen komen en gaan. Ik hoop voor je dat alles goed gaat en dat het bij dit rozeverlies blijft.
     
  8. RLSD

    RLSD Fanatiek lid

    4 jul 2020
    1.575
    1.128
    113
    Vrouw
    Wat een schrik he.. Ik heb dit ook gehad in het begin, wat lichtroze verlies. De VK gaf toen aan dat zolang je geen helderrood bloedverlies hebt en geen buikpijn dat de kans zeer groot is dat er niks aan de hand is. Waarschijnlijk is er gewoon een klein adertje geknapt omdat alles daar nu zo goed doorbloed is.

    Zolang het hierbij blijft, zou ik afwachten tot je echo woensdag. Mocht je wel meer bloedverlies krijgen, dan kan je natuurlijk altijd even overleggen met de VK.

    Probeer vertrouwen te hebben. Sterkte!
     
    Izzyfa vindt dit leuk.
  9. Izzyfa

    Izzyfa Lid

    12 feb 2020
    19
    18
    3
    Vrouw
    Bedankt voor de geruststelling. Is het bij jou uiteindelijk goed gekomen toen je dat bij het begin had? En hoeveel dagen duurde het tot je helemaal geen bloed meer zag?









     
    RLSD vindt dit leuk.
  10. RLSD

    RLSD Fanatiek lid

    4 jul 2020
    1.575
    1.128
    113
    Vrouw
    Zeker, inmiddels 27 weken zwanger! Ik had het zo rond de 8 weken en dat duurde een dag of 2 voordat het roze weer weg was. Vorige week had ik het trouwens nog een keertje, dat was eenmalig.
     
    Izzyfa vindt dit leuk.
  11. Izzyfa

    Izzyfa Lid

    12 feb 2020
    19
    18
    3
    Vrouw
    Voor degene die het zich afvraagt. Helaas ben ik er tijdens de echo achter gekomen dat er een lege vruchtzakje is zonder vrucht. De klap was en is enorm. Volgens de vk kan het zijn dat ik een verkeerde berekening heb gemaakt en dat ik nog pril zwanger ben. Het kon alle kanten op gaan. Ik moest en zou zekerheid hebben en heb gister bloed laten prikken. Mijn hcg waarde is 236. Ik zou morgen 7 weken zwanger zijn dus dat moet tussen de 8000 en 21000 zijn. Ik heb de conclusie al getrokken dat dit foute boel is.
     
  12. Orchidea

    Orchidea Bekend lid

    1 jun 2018
    857
    516
    93
    Vrouw
    Wat rot, ik wilde je net gaan opbeuren dat ik dit ook had deze zwangerschap, tot 14 weken, zelfs op de gender reveal rozig bloedverlies. Wat jammer dat het mis is. Enorm veel sterkte wens ik je.. het is niet niks, neem de tijd.
     
  13. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.712
    6.981
    113
    Vrouw
    Dit hoeft echt niks te zeggen. Ik had bij mijn mk totaal geen krampen en totaal geen stolsels.
     
  14. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.712
    6.981
    113
    Vrouw
    Wat rot :( Ben je wel zeker van je eisprong? Mss ben je idd minder ver?
     
  15. Eevie82

    Eevie82 Bekend lid

    2 jun 2018
    888
    1.184
    93
    Vrouw
    He dat is niet het bericht waar ik op zat te wachten, wat een onzekerheid zeg! Wat heb je verder met de vk afgesproken? En wordt er nog een keer op hcg geprikt? Want pas als die tweede waarde bekend is heb je er wat aan, 1 meting zegt niet zoveel. De huidige waarde zou nog passen bij een zwangerschap die minder ver is inderdaad. Veel sterkte, ik hoop heel hard voor je dat je minder ver bent dan je dacht!
     
  16. chanisse

    chanisse Lid

    12 mrt 2006
    98
    3
    8
    labmedewerkster
    huissen
    Ik
     
  17. Izzyfa

    Izzyfa Lid

    12 feb 2020
    19
    18
    3
    Vrouw
    Ik ben heel erg zeker van mn eisprong. Laatste menstruatie was 30 september. 14 oktober eisprong. Getest met digitale ovulatie testen. En 24 oktober 10 dpo was de test positief. Ik ben nu nog aan het bloeden en de buikkrampen komen en gaan.
     
  18. chanisse

    chanisse Lid

    12 mrt 2006
    98
    3
    8
    labmedewerkster
    huissen
    Hoi meid,

    Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken.
    Ik heb 3 miskramen gehad en ze gingen altijd gepaard met erge buikpijn.
    Het bloed was dan ook altijd rood en werd alsmaar meer.
    Misschien dat je geslachtsgemeenschap hebt gehad...dan kun je ook wat bloedverlies hebben,zelf een dagje later omdat alles beneden erg doorbloed is nu.
    Zolang jij je goed voelt en je nog steeds gevoelige borsten hebt evt is dat een goed teken.
    Vaak bij een naderende miskraam gaat dat gevoel weg.
     
  19. Izzyfa

    Izzyfa Lid

    12 feb 2020
    19
    18
    3
    Vrouw

    Ik ben er helaas zeker van dat ik rond de 7 weken ben. Dmv van ovulatie testen en mn laatste menstruatie was 30 september. Donderdag laat ik opnieuw bloed prikken en dan krijg ik die middag als het goed is de uitslag. Ik ga er al van uit dat het niks is.
    Ik hoop ergens dat ik vandaag het vruchtzakje verlies en dat ik dit kan afsluiten. Vrijdag opnieuw een echo om te kijken naar een wonder.
     
  20. Izzyfa

    Izzyfa Lid

    12 feb 2020
    19
    18
    3
    Vrouw

    Lief van je dat je mij probeert gerust te stellen. En wat vreselijk van je mk’s.

    Maar ik heb geen symptomen. Overigens nooit gehad in mn kortdurende zwangerschap en de buikkrampen beginnen te komen. De pijn gaat door naar mn onder rug. Het bloeden wordt naar mijn idee ook steeds erger en ben eergisteren een stukje weefsel?/stolsel verloren waarvan ik vermoed dat dat het vruchtje was. Nu alleen het vruchtzakje nog.
     

Deel Deze Pagina