help, boxkleed bopita box 'Letters'

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door bpu, 3 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bpu

    bpu Niet meer actief

    Vraagje, wie heeft de box Letters van Bopita en welke maat boxkleed hebben jullie erin? Ik vind het persoonlijk niet mooi als ik er 1 van 80/100 in doe die dan omhoog staat bij de randen.

    Ik zit dus te denken aan die van Koeka, die is 77/97, 5 cm te ruim dus, maar het meest passend lijkt me.

    De binnenmaat van de box is 77/91.

    Iemand tips? En wie gebruikt een boxmatras onder het boxkleed?
     
  2. monifique

    monifique Bekend lid

    14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hai! Wij hebben die box ook gekocht destijds! En zat met hetzelfde probleem..

    Twijfelde toen tussen die van koeka en baby's only. Heb ze toen beide meegenomen om te passen, voelen en ervaren.
    Uiteindelijk heb ik die van koeka terug gebracht omdat ik hem te dun vond. De maat paste wel aardig.

    Die van baby's only is net ietsje grotermaar pasttoch mooi ik kan hem er zo inleggen dat de randen niet omhoog staan. Vond dat ook geen gezicht. Ik duw hem met de randjes iets naar beneden. Maar hij is niet heel veel te groot. Ligt er dan gewoon lekker strak in, niet omhoog.
    Ik heb de grijze met witte sterren zonder matras eronder, want dat vond ik ook niet echt mooi. Haha

    Succes!

    Edit: zie nu dat wij box brent hadden. Maar daarvan is de binnenmaat 76x96 dus die is zelf iets kleiner..
     
  3. bpu

    bpu Niet meer actief

    Welke maat van baby's only had je dan?
    Thnx voor je antwoord!
     
  4. Vrolijkheid

    Vrolijkheid Niet meer actief

    Wij hebben de bopita brent wit met lade (76x96) en het boxkleed van Jollein past daar goed in zonder opstaande randen.. (kabel) Wij hebben inderdaad nog een boxmatras.
     
  5. monifique

    monifique Bekend lid

    14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    100 x 80 denk ik uit mijn hoofd. De box staat er niet meeer.. dus weet het niet zeker.
    aan de ene kant zou je dus 3 cm en aan de ander 4 cm overhouden.

    Ik zou gewoon kopen wat je mooi vindt en terugbrengen als het er niet uitziet. Voor dat soort gevallen krijg je een bon..;)
    maar goed.. ik woon praktisch naast de babypark dus dat is dan misschien wat makkelijker.
     
  6. bpu

    bpu Niet meer actief

    80/100 werkt niet voor deze box helaas, dan houd ik ene kant 3 cm over en andere kant 9cm. Mijn binnenmaat is 77/91.

    Ik moet een half uurtje rijden naar de dichts bijzijnde babyzaak helaas... Maar wel bedankt voor jullie adviezen!
     

Deel Deze Pagina