Help dames, wat vinden jullie van mijn testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door roosjeoke, 21 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roosjeoke

    roosjeoke Nieuw lid

    11 aug 2019
    1
    0
    1
    Vrouw
    Goedmorgen,

    Gister middag heb ik een licht positieve kruidvat 2v5 test gehad.
    Vanochtend gelijk nog een gedaan in de hoop voor een donkerdere streep, helaas vond ik mijn streepje niet donkerder.
    Ik heb een hele rare rommelige cyclus, ik denk dat ik vandaag ongesteld zou moeten worden maar weet dat niet zeker.
    Foto plaats ik in mijn album. Graag eerlijke meningen wat denken jullie? Opkomend miskraam?? Of mag ik dan echt blij zijn

    Groetjes

    (Bij de kruidvat test voer je die uit met een pipet, omdat er geen pipet bij zat heb ik hem gedaan met een ijzere lepeltje geprobeerd er goed in te mikken. Ik weet niet ofdat gevolg kan hebben op een test maar ik denk het niet)
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. AnnekedB

    AnnekedB Bekend lid

    7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    Ik zie toch echt een tweede streep, dus gefeliciteerd!!!! Je kan morgen nogmaals testen, denk dat je weer een tweede streep krijgt. Als het lukt, denk niet aan een miskraam. Probeer van het moment te genieten en het feit dat er toch echt duidelijk een tweede streep staat :)
     
    roosjeoke vindt dit leuk.
  3. Milkyway7

    Milkyway7 Fanatiek lid

    28 apr 2020
    1.439
    938
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    Gefeliciteerd een hele mooie hoor! Een streep is een streep dus ;)
     
    roosjeoke vindt dit leuk.
  4. TMR

    TMR Actief lid

    6 apr 2017
    264
    155
    43
    Vrouw
    Hoii,

    hoe is het afgelopen @roosjeoke ?
    Heb hetzelfde.. gistermiddag een vrij duidelijke streep en vanmorgen was de streep lichter..
    Het is nu en een dag later en heb ochtendurine gebruikt. Dan verwacht je dat de streep donkerder wordt. Alsss alles goed gaat natuurlijk. Altijd die onzekerheid..
     
  5. Duimpje86

    Duimpje86 Actief lid

    7 sep 2018
    356
    496
    63
    Vrouw
    Ik test in de middag altijd duidelijker dan de ochtend. Je test is prima! Gefeliciteerd!!
     
    TMR vindt dit leuk.
  6. Zebraman

    Zebraman Bekend lid

    26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    Dit! :)
    En je ene test is al erg opgedroogd en de onderste nog niet, dat is qua vergelijken ook niet ideaal.
     
  7. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.806
    7.135
    113
    Vrouw
    Je kunt een droge en een natte test niet met elkaar vergelijken. En oploop is het beste te zien met een dag ertussen. Ik vind het er goed uitzien! Gefeliciteerd!
     
  8. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Ik ben ook meer een middagtester. Voor een goede oploop kun je het beste er een dag tussen laten. Tussen middag en de ochtend er na zit nog geen 24 uur, dus moet je ook geen enorme oploop verwachten.
     
  9. Miekoe

    Miekoe Fanatiek lid

    9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Nat en droog niet vergelijken en het is ook verstandiger om urine van rond hetzelfde tijdstip te gebruiken. De eerste is van de middag en de tweede van de eerste urine, waarmee de meesten sowieso al lichter testen. Beste is om óf tweede urine te gebruiken of ‘s middags na een paar uur niet gedronken te hebben
     
  10. Mirjam04

    Mirjam04 Bekend lid

    2 aug 2011
    660
    113
    43
    Dit zijn mijn eerste 2 testen met 24 uur ertussen 8 en 9 dpo. Ook weinig verschil, maar ben nog steeds zwanger, inmiddels 5 weken :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

  11. TMR

    TMR Actief lid

    6 apr 2017
    264
    155
    43
    Vrouw
    Vandaag een cb digitaal gedaan en daar stond zwanger 2-3 maar die dipsticks van sensitest blijven zo lichtjes. Is dat altijd zo bij deze testen? Krijg er de kriebels van, ondanks dat de cb hartstikke duidelijk is natuurlijk.
    Ze zijn van de afgelopen dagen. Gister was nod.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  12. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.759
    1.688
    113
    Vrouw
    Als gisteren je nod was zijn dit hartstikke mooie testen hoor! Gefeliciteerd!
     
    TMR vindt dit leuk.
  13. Striae

    Striae Fanatiek lid

    16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Ik zou van de clearblue uitgaan, gefeliciteerd
     
  14. Mirjam04

    Mirjam04 Bekend lid

    2 aug 2011
    660
    113
    43
    Nee hoor die zijn prima! Ik heb ze ook gedaan haha. Bovenste is 8 dpo en de onderste 21 dpo :) ik denk dat ze dan aardig overeen komen met die van jouw.
    Gefeliciteerd!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    TMR vindt dit leuk.
  15. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.571
    13.141
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    @roosjeoke Hoe gaat het nu?
    Vanaf de foto gezien zou ik toch echt zeggen: zwanger :)
    Maar zie dat het al even geleden is dat je dit topic hebt aangemaakt, dus vroeg me af hoe het er nu voor staat :)
     
  16. TMR

    TMR Actief lid

    6 apr 2017
    264
    155
    43
    Vrouw
    Jaaa inderdaad! Bij deze test duurt het dus even voor de knaller komt!
    Bedankt!!
     
    Mirjam04 vindt dit leuk.
  17. EvitaDedu

    EvitaDedu Fanatiek lid

    24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Mijn sensitesten bleven ook lang licht, terwijl andere testen al lang knalden.
     
    Sylva en TMR vinden dit leuk.
  18. TMR

    TMR Actief lid

    6 apr 2017
    264
    155
    43
    Vrouw
    Ja he! Dat is wel fijn om te weten. Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook al een knaller op nod. Ik weet niet meer precies welke test ik toen had.
     
  19. EvitaDedu

    EvitaDedu Fanatiek lid

    24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Ik werd er zelf best nerveus van dat de testen nauwelijks opliepen. Het was een hele opluchting om over te stappen naar andere testen.

    Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook sensitesten, maar ik heb toen niet echt doorgetest.
     
  20. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    hi meid, ik ben even benieuwd hoe het bij jou is afgelopen. Ik zie dat je ook de ‘nieuwe’ testen hebt van sensitest. Ik had nog een aantal oude en een aantal van deze nieuwe, die zijn net iets anders. Lastig om daarmee oploop te vergelijken. Ik vind mijn testen ook aan de lichte kant voor termijn. Vandaag ook 1 dag na nod.
    Hoe is het bij jou verder verkopen?
    Weet niet of ik morgen een cb digital durf te doen of er dan 2-3 weken staat.
     

Deel Deze Pagina