Help, een date!

Discussie in 'De lounge' gestart door Philou, 2 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Philou

    Philou Fanatiek lid

    20 apr 2019
    1.770
    5.474
    113
    Okee ik word nu sowieso weer herkend voor zover dat nog niet het geval was, maaaar dat maakt me niet uit:). Zoals de titel al zegt heb ik een date. Vanavond al:eek:. En eerlijk, ik vind het zo eng!:oops: In september 2016 is mijn vriend overleden en ik heb eigenlijk helemaal geen behoefte gehad aan een nieuwe man in mijn leven, ik was dus ook totaal niet opzoek.

    Een tijdje geleden kwam ik echter een leuke man tegen bij een voetbaltoernooitje van mijn oudste. We raakten aan de praat en hij bleek ook zijn partner te hebben verloren. Echt hoor, hoe bestaat het. Uiteindelijk hebben we nummers uitgewisseld en veel met elkaar geappt waaruit dus nu de date van vanavond is gerold:o:. Ik weet alleen helemaal niet hoe dat moet joh:D! Ik heb nooit echt gedate:oops:. Daarnaast weet ik ook niet of ik er wel echt open voor sta maar dat moet blijken. Ik ben me toch een partij zenuwachtig, ik kan er gewoon niet van slapen:roflmao:! Ik weet niet zo goed wat ik wil met dit topic, even van me afschrijven denk ik... misschien hebben jullie nog do’s en don’ts voordat ik mezelf compleet voor schut zet hahah:roflmao::roflmao:.
     
    Kanarie, Noorie, Lafelife en 30 anderen vinden dit leuk.
  2. Suuster

    Suuster Fanatiek lid

    6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Spannend! Wat gaan jullie doen?
    Ik zou hem gewoon vertellen dat je het eng vindt!
    En wat leuks doen, minigolf of iets in die richting.. je kunt je dan focussen op iets anders (en het is echt hilarisch) en daarna wat gaan drinken/eten?
     
    DQueen en Philou vinden dit leuk.
  3. Pechvogol

    Pechvogol Fanatiek lid

    19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Sowieso plezier maken! Mocht het geen toekomst hebben, dan heb je in ieder geval een avondje gezelligheid gehad!
     
    Philou vindt dit leuk.
  4. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.597
    11.154
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hahahahaha heerlijk toch...

    Mijn vriend heeft het op een punt gewonnen van welke man dan ook dat ik direct tegen vriendinnen zei wow dit kon nog wel eens interessant worden.

    Er kwam een soort oase van rust over me heen. Hele gekken gewaarwording.
    Maar als het goed is is het goed, focus je erop een leuke tijd te hebben samen en geniet van de leuke mooie momenten. Niet bang zijn voor het wat als, het leven is niet maakbaar.

    Verder is de date voortgekomen uit een ontmoeting in het wild, dus niet via een dateapp. Kan me voorstellen dat de overeenkomsten die jullie hebben fijn zijn.

    Veel plezier en trek een leuk jurkje aan :)
     
    Philou vindt dit leuk.
  5. Philou

    Philou Fanatiek lid

    20 apr 2019
    1.770
    5.474
    113
    Hahah jullie hebben gelijk, ik moet het ook maar gewoon over me heen laten komen.

    We hadden al afgesproken wat te gaan eten en daarna te kijken of en wat we nog gaan doen. Maar iets als minigolf was ook zeker leuk geweest!

    Wat een fijn gevoel moet dat zijn geweest @Huismuisie !
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  6. Suuster

    Suuster Fanatiek lid

    6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Lekker gaan eten dan en het op je af laten komen!
    EN! Even laten weten hoe het geweest is!
    Heel veel plezier!!
     
    DQueen, Philou en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  7. Pechvogol

    Pechvogol Fanatiek lid

    19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    En vergeet niet, hij is waarschijnlijk net zo nerveus als jij!
     
    Kolibrie2, Philou en maartje84 vinden dit leuk.
  8. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Wat geweldig zeg! Voel je je nu ook weer 16? :D

    Geniet ervan! Altijd mooi als er iets op je pad komt terwijl je er niet naar zoekt :)
     
    Philou vindt dit leuk.
  9. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.381
    8.487
    113
    Zie het gewoon als een gezellige avond weg met iemand. Een date klinkt wat zwaarder waardoor je er misschien verwachtingen van hebt en nerveus door wordt. Veel plezier!
     
    DQueen, Philou en NiekeKris vinden dit leuk.
  10. Lappies

    Lappies Actief lid

    21 aug 2018
    278
    167
    43
    Trek een lekkere outfit aan waar je je prettig bij voelt, ontspan en wees jezelf. het is altijd spannend, dat heeft hij waarschijnlijk ook. Maar meestal gaat het na 5 min wat ongemakkelijk zijn vanzelf, en zo niet dan weet je dat ook weer :cool: Veel plezier!
     
    Philou vindt dit leuk.
  11. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Had jij toen een ander account(naam)? Als dat zo is heb ik me nog heel vaak afgevraagd hoe het met je ging!
    Ik gun het je van harte!! Hele veel plezier en ik hoop echt dat het wat wordt!! Leuk man! Ga d'r voor!
     
    Philou vindt dit leuk.
  12. mamameer

    mamameer VIP lid

    21 jan 2014
    7.594
    3.976
    113
    Wat spannend, en wat leuk. Het komt vast goed!! Veel plezier!
     
    Philou vindt dit leuk.
  13. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.597
    11.154
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Oh wacht nu herken ik het ook.

    @Philou heel veel plezier. Het is je echt gegund!
     
    Philou vindt dit leuk.
  14. xElles

    xElles VIP lid

    24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Jeeetje, 3 jaar alweer? Ik herinner me je topic echt zo goed nog!
    Heb me vaak afgevraagd hoe het nu met je gaat. En met je kindjes?

    Super leuk voor je, een date :D
    Lijkt me ook super spannend. Maar komt vast helemaal goed. Veel plezier in ieder geval.
     
    Philou vindt dit leuk.
  15. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.757
    4.720
    113
    Vrouw
    Heel veel plezier vanavond!
    Zou gewoon uitspreken dat je het spannend vindt, dat breekt het ijs een beetje.
     
    Philou vindt dit leuk.
  16. Liselou

    Liselou Bekend lid

    1 jan 2019
    891
    1.121
    93
    Wat leuk! Ik begrijp dat jullie al een gesprek hebben gehad bij het voetbaltoernooi waarin jullie elkaar al een klein beetje hebben leren kennen. Ik zou er gewoon hetzelfde in gaan vanavond, jullie kunnen blijkbaar leuk met elkaar praten dus dat komt vast goed;). Veel plezier!
     
    Philou vindt dit leuk.
  17. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.930
    12.404
    113
    Vrouw
    Wees jezelf! En veel plezier hij is vast ook zenuwachtig
     
    Philou vindt dit leuk.
  18. Philou

    Philou Fanatiek lid

    20 apr 2019
    1.770
    5.474
    113
    Haha nou zeker voel ik me weer 16! Zo’n stuntelende puber:oops:. Een avond weg met iemand word ik ook nerveus van. Ik ben ook nog vrij vandaag, hoe lang kan een dag duren joh:o:.

    Ik had inderdaad eerst een andere naam. En het is alweer bijna drie jaar geleden ja, onvoorstelbaar he. Het gaat goed met mij en de kinderen. Moeilijke momenten zullen altijd blijven, maar die zijn er wel een stuk minder vaak dan eerst.

    We hebben wel een goed gesprek gehad ja dus wat dat betreft hoef ik niet nerveus te zijn:D. Maar man, dat ben ik wel he. De tijd gaat ook zo sloom:roflmao::roflmao:.
     
    Syane, zwaaistaart, Wenda en 9 anderen vinden dit leuk.
  19. Juul75

    Juul75 VIP lid

    8 apr 2010
    11.899
    7.617
    113
    Haha ik wens je veel plezier! En inderdaad, wat gaat de tijd snel, 3 jaar alweer.

    En off topic, fijn dat je weer terug bent :thumup:
     
    RoIn vindt dit leuk.
  20. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Wat leuk! Hij zal vast ook enorm zenuwachtig zijn.
    Veel plezier!!
     
    Philou vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina