Help een kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mamavanmeisje, 1 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmeisje

    mamavanmeisje Fanatiek lid

    17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Poeh he, wat zijn er een hoop verschillende kinderwagens. Willen jullie mij een beetje helpen met kiezen? Welke hebben jullie?

    Mijn wensen zijn:
    - ik zou graag willen dat er een mai-cosi op kan
    - zowel voor in het begin te gebruiken als later
    - een lange kinderwagenbak
    - zwenkwielen/lekker rijden
    - goede opbergruimte onderin voor tassen/boodschappen

    ik wil de wagen graag tweedehands kopen, nieuw vind ik zo zonde van het geld ;)
     
  2. Nahla2013

    Nahla2013 VIP lid

    4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik heb een Easywalker Sky omdat ik niet de hoofdprijs wilde betalen voor een kinderwagen (€1200 voor een Buggaboo, dacht het niet).

    Omdat ik lekker vaak en overal wilde kunnen wandelen wilde ik een all terrain kinderwagen, hij moest hoog zijn, ook een lange reiswieg, banden op lucht (comfort), hij moest ook nog meegaan als m'n dochtertje 3 is (ik heb een hekel aan die paraplu buggy's), en hij moest makkelijk en compact op te klappen zijn.

    Daarom kwam ik uit op een Easywalker. Nieuwprijs was €650, maar ik zie dat ze €480 zijn.

    Meer dan z'n geld waard
     
  3. Blie

    Blie Actief lid

    24 jun 2014
    281
    0
    0
    Het is zo persoonlijk, wij hebben ook een tweedehands wagen maar zijn wel eerst bij babydump wagens gaan kijken/vergelijken/proberen.
    Wij hebben voor 330,- een Stokke Xplory met MaxiCosi adapters (en andere accessoires) erbij gekocht :) echt zo'n 'love it or hate it' wagen. De een vindt m geweldig, de ander afschuwelijk. Net als dr bugaboo, die vind ik dan weer best mooi maar zo onpraktisch omdat ie zo laag bij de grond is.
     
  4. JNS25

    JNS25 Niet meer actief

    Als ik jouw "eisen" lees dan zou ik voor een Maxi Cosi (Mura) gaan.
     
  5. mammalies

    mammalies Actief lid

    4 mei 2012
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm, de Joolz is ook heel fijn, of de iCandy. Ik heb de Joolz nog van mn dochtertje, maar ik twijfel of ik m zal houden voor deze baby... Ik vind de Bugaboo, Joolz en iCandy wel echt het mooist. en de Mutsy iGo vind ik ook supermooi!
     
  6. Tassie74

    Tassie74 Fanatiek lid

    23 mei 2011
    3.145
    540
    113
    Utrecht
    Wij hebben de Nuna Ivvi. Deze wagen is lekker luxe met extra's (opbergvakje in de wagenbak bij het voeteneinde, ingebouwde "dooky" onder de kap). Verder heeft deze wagen een grote boodschappenmand, zwenkwielen en een mooi design. De wagen stuurt heel licht en is makkelijk te verstellen en in te klappen. De kinderzitting kan omgekeerd worden (gezicht naar je toe of van je af) en heel makkelijk via de rugleuning (aan de achterkant) naar ligstand (5 standen) te stellen. De wagen is ook in te klappen met de kinderzitting erop.

    Ik ben super tevreden, maar ik raad je aan om toch zelf bij een uitgebreide babyzaak verschillende kinderwagens uit te proberen. Het is zo'n persoonlijke keuze.
     
  7. rijo

    rijo VIP lid

    5 mrt 2014
    5.139
    1.938
    113
    Hier een Joolz-fan! Er is niet superveel ruimte voor boodschappen ed onder de wagen, maar dat is voor ons geen enkel probleem.
     
  8. mammalies

    mammalies Actief lid

    4 mei 2012
    129
    0
    0
    NULL
    NULL

    Je kunt altijd nog het XXL-boodschappennet eraan hangen, hebben wij ook gedaan! ideaal als je naar de markt gaat!
     
  9. Ctje1987

    Ctje1987 Fanatiek lid

    29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ben ook een Joolz fan! Prachtige wagen en zeer fijn in gebruik. Ook wij hebben de opbergruimte uitgebreid met de XL boodschappentas, zo heb je ruimte zat.
     
  10. 9876

    9876 Lid

    12 jul 2014
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wilde ook eerst een Joolz, in de winkel toch van mening veranderd en voor de Nuna Ivvy gegaan. Alles veel ruimer en naar mijn idee wat steviger. In prijs scheelt het ook dus dat zal je 2e hands vast ook merken. Totaal (reiswieg, luiertas en adapters) €900.
    Zeker in de winkel even orienteren dus..
     
  11. cizmo

    cizmo Fanatiek lid

    26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    De joolz met XXl boodschappennet voldoet aan al je eisen en hij ziet er ook nog mooi uit!

    Als dit je eerste kindje is en je hoopt om er redelijk snel nog een te krijgen raad ik aan om ook te kijken naar een wagen die je tot duo komt ombouwen
     
  12. Sax

    Sax Bekend lid

    22 jan 2013
    987
    0
    0
    Zeker weten de Joolz. Ge-wel-di-ge kinderwagen!!!!!!!!!!!!
     
  13. Marrie28

    Marrie28 Fanatiek lid

    27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Ik ben ook erg blij met m'n joolz. Grote bak, fijn hoog (we zijn allebei lang). Geen zeeën van ruimte onderin, maar dat is makkelijk op te lossen. Heb destijds (bijna 5 jr. geleden) bij babypark een oud model gekocht, voor € 400 geloof ik, inclusief adapters voor maxi cosi en luiertas.
     
  14. mamavanmeisje

    mamavanmeisje Fanatiek lid

    17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties. De Joolz kinderwagen zal wel fantastisch zijn want ook op marktplaats vragen ze nog erg veel geld ervoor. Ik ben ook naar jullie andere opties aan het kijken.
     

Deel Deze Pagina