HELP! Eisprong vraagje

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door natascha25, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Hi Dames,

    Ik zit in dubio. Ik voel elke maand mijn eisprong. Standaard met veel pijn. Ik slik al 7 jaar geen pil (vanwege hormonen) dus ik weet mijn cyclus. Nu heb ik deze maand geen eisprong gevoeld. Mijn borsten doen ook minder pijn als normaal. Ik herken dit van mijn twee eerdere zwangerschappen. Ik ben in tegenstelling tot veel andere hier niet bezig met zwanger worden. het zou ook niet uitkomen. Met alle respect voor dames die dit wel willen. Maar herkent iemand dit? ben ook snel moe.
     
  2. Eden28

    Eden28 Fanatiek lid

    23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Ik zou even een testje doen.
     
  3. P26

    P26 Lid

    15 jun 2012
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd een test kan uitsluitsel even.
     
  4. Harvast

    Harvast Actief lid

    10 jun 2012
    243
    0
    0
    De beste manier om achter je eisprong te komen is door je temp. bij te houden. Dan weet je precies wanneer die geweest is. Ik dacht em ook altijd te voelen, tot ik begon met meten. Toen ben ik erachter gekomen dat ik steeds een late eisprong kreeg.
     
  5. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    wat voelde je dan wel?

    groetjes
     
  6. BabyAngel

    BabyAngel VIP lid

    21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Geen idee!
    Toch naar een test doen voor de zekerheid!

    Maar als je geen pil slikt welk voorbehoedsmiddel gebruik je dan?
    Want als een zwangerschap niet gewenst is zou je niet alleen van je eisprong moeten uitgaan.
     
  7. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Gebruiken condoom. Heb een spiraal geprobeerd maar dit ging niet zo goed. Rond de eisprong ben ik heel voorzichtig daarna iets minder maar wel met condoom. Hij is niet gescheurd of afgegleden o.i.d.
     

Deel Deze Pagina