Mmmh, dit zullen veel ouders wel herkennen, denk ik... Je kind heeft een favoriete knuffel, die altijd in de buurt moet zijn en overal mee naar toe moet... Ze slaapt pertinent niet, zonder haar "Nijne"... (Of, als ze eenmaal zo meo is, dat ze wel in slaap valt zonder het konijn, wordt ze midden in de nacht wakker en kan ze 'm niet vinden... Paniek dus). Dat beestje wordt goorder en goorder... Hij was wit, en is inmiddels donkergrijs geworden... Zelfs na regelmatige wasbeurten nog... Beestje begint nu ook ernstig uit elkaar te vallen Probleem is dat ik 'm niet kan vervangen, omdat het beestje nergens meer te krijgen is... Heb 'm al proberen na te maken, maar hetzelfde stof kan ik nergens vinden... En van ander materiaal... daar trapt ze niet in Het is zo'n Pink-Ribbon konijntje van de Hünkemöller... Een witte van heel zacht stof (soort schaapjeswollen vachtje met "gaatje" en kale plekjes erin (toen ie nieuws was al). Ik heb ook de Hünkemöller al gebeld en gemaild, maar ook zij hebben dit beestje nergens meer liggen helaas... Heb wel een groene gekregen van badstof, maar die wil mijn dochtertje natuurlijk weer niet. Dus het forum is mijn laatste kans... Wie o wie heeft er nog zo'n konijntje liggen misschien ?!?
ik ken dit (van mijn oudste) en heb me dit keer goed voorbereid. ik heb van de favo knuffel 4 reserve die ik ook door elkaar gebruik. hij gaat expres wekelijks in de was zodat hij het gewend is dat ik hem overdag een paar uurtjes leen. dit soort dram's wil ik nooit meer hebben namelijk.ik kon de knuffel van mijn dochter toen ook niet meer bij krijgen. die is 15 keer opnieuw "geopereerd" aan allerlei slijtageplekken ondertussen.
Ik heb er geen voor je, maar wil wel iets zeggen erover. Mijn oudste heeft een favo knuffel konijn (hema). We hebben met veel pijn en moeite een 2e gevonden, maar die wil ze absoluut NIET hebben. Alleen de eerste. Dus of het veel zin heeft???? Ik hoop voor je dat je er een vindt, alleen bestaat de kans dus dat ze hem dan niet wil hebben.....
Je hebt idd wel kans dat ze die dan ook niet wil, omdat haar "nijne" nu helemaal naar haar ruikt! helaas heb ik m niet voor je.succes met zoeken.
dat is dus precies waarom ik vanaf de eerste week dat hij geboren is de knuffels wekelijks verwissel en uitwas. hetzelfde doe ik met de kroeldoekjes. door schade en schande wijs geworden zeg maar
Ik weet zelf niet hoe die site heet maar misschien iemand anders hier. Maar er is een vrouw die maakt dat soort knuffeltjes helemaal voor je na.
op marktplaats zit een vrouw in vlijmen die heel veel knuffels heeft voor dit doeleind weet niet hoe ze heet. dacht iets van anneke ofzo
Hier hetzelfde! Toen hij die na een paar weken pakte heb ik gelijk een tweede gehaald! Heb bij mn vriendin gezien wat een drama het kan zijn toen die van haar weg was! Ik heb ook al vaker gelezen over die mevrouw! Heeft hier al wat dames (uuhmm...kinderen ) weer helemaal blij gemaakt!
ja doe ik ook al vanaf het begin. ik heb 7 kleine ooievaars 3 zijn nog ongebruikt en die 4 gaan steeds de was in
volgens mij bestaat er ook een site voor, weet alleen de naam niet. Iets van knuffeltjekwijt.nl ofzo. iig suc6 ermee. hoop dat je er eentje (of meer) kunt vinden.
Ik heb ook 2 reserve knuffels maar die zijn volgens haar niet echt. Alleen als de echte in de was is dan zijn de andere goed genoeg. Maar er is er maar 1 de enige echte.
Julie heeft uit haar hele berg knuffels juist de DUURSTE eruit gepikt als trouwe metgezel ! Het is zo'n gestreepte aap van Anne Claire Petit, gemaakt van een sok... Zit toch te denken om er 1 of 2 bij te kopen haha! Aan de andere kant, zo heel erg hangt ze nu nog niet aan Jaap (that's his name )...misschien nog maar even afwachten. Hm, maar anders zijn ze straks misschien niet meer t krijgen... Helaas heb ik geen Hunkemoller knuffeltje voor je. Ik hoop dat anderen je kunnen helpen!
Hier koos Noah een onooglijk rood tutpopje uit, dat na verloop van tijd zo meurde, dat het net zo goed als chemisch wapen gebruikt had kunnen worden. Mammapop is regelmatig in de was geweest, heeft al nieuwe oogjes gehad (niet doen als je kind erbij zit, krijsen!) en is zo versleten dat de vulling erop mysterieuze wijze uit verdween. Ondertussen is mammapop helemaal verdwenen.. 't Ding móet hier ergens in huis zijn, maar hij lijkt echt weg te zijn. Ondertussen is er een serie vervangers, van zussepop tot pappapop en nieuwe mammapop, maar geen van allen is het helemaal.. 'k Ben er zelf bijna verdrietig van... Ik hoop dat je een vervanger vindt.. Maar ervaring leert dat de favoriete knuffel nooit helemaal te vervangen is..