Help! Gaat dit mis?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Daendels, 26 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daendels

    Daendels Lid

    3 mrt 2015
    34
    12
    8
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

    Ik maak me heel erg zorgen.. ik ben nu tussen de 5.5 en 6 weken zwanger en heb sinds 2 dagen ineens minder gespannen en pijnlijke borsten en steeds wat krampen alsof mijn menstruatie er aan zit te komen.
    Ik heb vanmorgen voor de zekerheid een clear blue digital test gedaan, heb deze alleen vlak voor nod gedaan en toen gaf deze 1-2 aan. Nu gaf de test weer 1-2 aan.. mijn hoop is even helemaal vervlogen.
    Ik heb de verloskundige gebeld en de assistente ging het bespreken en dan zou ik terug gebeld worden.

    Is er nog hoop dat dit nog goed komt of zien jullie het ook slecht in als de test nu nog steeds 1-2 aan geeft?
     
  2. Alanyali

    Alanyali Actief lid

    11 apr 2019
    276
    246
    43
    Vrouw
    Ik denk dat je jammer genoeg gewoon moet afwachten. Ik zit rond de zelfde termijn, maar heb helemaal geen klachten of symptomen, maar echo en bloedprikken zag er goed uit. Die heb ik gehad ivm verleden.
    Dys symptomen zeggen niet veel natuurlijk. Ik hoop voor je dat het gewoon goed zit. En dat je HCG langzaam stijgt, ik heb wel steekjes onder in de buik. Sterkte zo lang er geen bloed is is het nog positief.
     
  3. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.165
    6.692
    113
    Vrouw
    Ah, je hebt dit topic op twee plekken gezet. Zie mijn reactie in de andere pijler :)
     
  4. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.124
    2.851
    113
    Beste Daendels,

    Het dubbel plaatsen van ontwerpen zorgt voor onduidelijkheid en is niet zo overzichtelijk. Daarom doe ik dit topic dicht. Verder reacties kunnen geplaatst worden in dit topic geplaatst worden.

    Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl
     

Deel Deze Pagina